نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام کاملا تضمینی در کمترین زمان


همانطور که می‌ دانید، برنامه‌ اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای اجتماعی برای کسب درآمد است. در این شبکه میتوان فروشگاه‌ ها و پیج های آنلاین بسیاری را مشاهده کرد که به‌ دنبال فروش محصولات خود هستند. بی شک، شما به‌ عنوان یک کاربر اینستاگرام به‌ دنبال خرید از پیج هایی هستید که اعتبار لازم را داشته باشند؛چرا که اعتبار و کسب اعتماد مشتری، یکی از مهمترین موارد در خرید و فروش بستر اینستاگرام است.

اگر دارای پیج فروشگاهی در برنامه‌ اینستاگرام هستید، باید بیش‌ از هر چیز، اعتبار پیج خود را به کاربران اینستاگرام اثبات نمایید که برای اثبات آن راه‌ های بسیار زیادی مانند تولید محتوای مناسب، نمایش رضایت دنبال کنندگان و غیره ممکن هستند اما قوی‌ ترین اثبات آن، داشتن تیک آبی اینستاگرام می‌ باشد.

تیک آبی بدین معناست که برنامه‌ اینستاگرام اعتبار شما را به‌ عنوان یک پیج یا حتی به‌ عنوان یک شخص معروف تأیید کرده‌ است و شما اعتماد و اعتبار لازم را دارید. توجه داشته باشید که دریافت تیک آبی اینستاگرام از روش‌ های معمول زمان بسیار زیادی می‌ خواهد و در برخی موارد نیز ممکن است برنامه‌ اینستاگرام درخواست شما را قبول نکند. اما شما می توانید از طریق سایت خرید فالوور، به راحتی تیک آبی خود را خریداری کنید. در ادامه‌ به مزایا و شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام بیشتر می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطورکه در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، تیک آبی اینستاگرام به‌ معنای اعتبار و اعتماد پیج شما می‌ باشد. بدین‌ گونه که برنامه‌ اینستاگرام به‌ طور رسمی شما را تأیید کرده‌ است. دریافت تیک آبی به روش های معمول، زمان بسیار زیادی می‌ طلبد؛ از این ‌رو بسیاری از وبسایت های مختلف به‌ دنبال فروش تیک آبی اینستاگرام هستند تا بتوانند از این طریق، در مدت زمان کوتاهی به آن دست یابند. سایت خرید فالوور، یکی از بهترین سایت‌ های معتبری است که می تواند به شما در خرید تیک آبی اینستاگرام کمک می‌ کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی پیج خود را در اینستاگرام به یک پیج شناخته‌ شده و معتبر تبدیل کنید.

در حقیقت تیک آبی را میتوان یک تاییدیه از سوی اینستاگرام دانست که پیج شما را از لحاظ اعتبار بهبود می‌ بخشد و حساب شما را به یک حساب رسمی تبدیل می‌ کند. معمولاً تیک آبی به افراد و برند های خاص اعطا می‌ شود. بسیاری از پیج ها به‌ دنبال افزایش فالوور خود هستند تا بتوانند تیک آبی درخشان اینستاگرام را دریافت کنند.

مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام

خرید تیک آبی اینستاگرام مزایای بسیاری دارد که در ادامه در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

محافظت از برند شما و پیشرفت حساب کاربری

با استفاده از تیک آبی اینستاگرام، می توانید از برند خود محافظت کرده و در افزایش شهرت آن سهم بسیار زیادی داشته باشید. با دریافت تیک آبی، می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را از دست جعل‌ کننده ها و کلاهبرداران در امان نگه دارید. همچنین از دیگر رقبا پیشی گرفته و برند خود را به سراسر جهان بشناسانید.

امکان استفاده از ویژگی‌ های خاص

با داشتن تیک آبی اینستاگرام، می‌ توانید از ویژگی‌ های منحصربفرد و خاص آن استفاده کنید. به‌ عنوان مثال، ویژگی که در استوری های اینستاگرام وجود دارد این است که، به کاربران دارای بیش‌ از ۱۰ کا فالوور اجازه می‌ دهد لینک ها را با کاربران خود به اشتراک بگذارند تا میزان تعامل خود را از این طریق افزایش دهند. افرادی که دارای تیک آبی هستند، می‌ توانند بدون توجه به تعداد فالوورهای پیج خود، از این ویژگی خاص اینستاگرام استفاده کنند.

افزایش اعتبار و اعتماد

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید تیک آبی اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که با خرید آن می‌ توانید به یک اکانت قابل‌ اعتماد و معتبر تبدیل شوید که پس‌ از آن محصولات خود را به‌ راحتی به فروش خواهید رساند.

نرخ تعامل بالاتر

اکانت هایی که دارای تیک آبی اینستاگرام هستند، نسبت‌ به اکانت های معمولی ۳۰ درصد نرخ تعامل بیشتری دارند. شاید یکی از دلایل آن این است که به یک حساب معتبر تبدیل شده‌ اند.

جستجوی راحت‌ تر پیج شما

یکی از مهمترین موارد و یا مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام این است که، کاربران خیلی راحت‌ تر می‌ توانند شما را پیدا کنند؛ چرا که در نتایج جستجو در بالاترین ردیف دیده خواهید شد.

امکان درآمد بالاتر

معمولاً برندها و شرکت‌ های بزرگ، به‌ دنبال کار و همکاری با اکانت هایی هستند که دارای تیک آبی می‌ باشند. با دریافت تیک آبی، می‌ توانید امکان همکاری خود را با برندها و شرکت‌ های شناخته‌ شده دیگر افزایش دهید.

نحوه افزایش شانس دریافت تیک آبی اینستاگرام

شما می‌ توانید علاوه‌ بر خرید تیک آبی اینستاگرام از سایت خرید فالوور، با استفاده از روش‌ هایی که در ادامه به آنها می پردازیم، سعی در دریافت نشان آبی اینستاگرام داشته باشید. در ادامه به توصیه‌ های زیر توجه کنید:

  • یکی از مهمترین مواردی که در هنگام دریافت تیک آبی اهمیت بسیار زیادی می‌ یابد، تکمیل پروفایل است. بنابراین یک عکس پروفایل مناسب برای خود آپلود کرده و تمامی اطلاعات موردنظر را در بخش بیو وارد نمایید.
  • بهتر است حساب خود را روی حالت خصوصی قرار ندهید؛ چرا که تیک آبی اینستاگرام برای پیج های خصوصی ممکن نیست.
  • باید بطور مکرر و مداوم در برنامه اینستاگرام فعالیت داشته باشید و پست هایی را ارسال کنید تا اینستاگرام شما را به‌ عنوان یک اکانت فعال در نظر گیرد.
  • یکی از بهترین روش‌ هایی که می‌ توانید خود را به یک برند مطرح در برنامه اینستاگرام تبدیل کنید، دریافت تبلیغات است. برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، تبلیغات را به‌ هیچ‌ عنوان فراموش نکنید.

چه کسانی نیاز به خرید تیک آبی اینستاگرام دارند؟

از آنجایی‌ که تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز درحال افزایش می‌ باشد، خرید تیک آبی اینستاگرام می‌ تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. معمولاً افرادی که دارای پیج خصوصی هستند و یا تنها برای پر کردن اوقات فراغت خود وارد این برنامه شده اند، نیاز به خرید تیک آبی اینستاگرام ندارند. اما در مقابل کاربرانی که به‌ طور دائم در حال فعالیت در این برنامه بوده و در حال تولید محتوا هستند تا اعتماد کاربران خود را به دست آورند، می‌ توانند تیک آبی اینستاگرام را به‌ راحتی دریافت کنند تا بتوانند از این طریق به درآمد بالایی برسند.

قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام

بی‌ شک قیمت، یکی از مهمترین پارامترهایی است که در هنگام خرید سرویس های اینستاگرام به آن توجه می‌ کنید. با این ‌حال تعیین دقیق قیمت تیک آبی اینستاگرام، بسیار سخت است؛ چرا که این سرویس دارای قیمت‌ های مختلفی بوده و در کیفیت های متفاوتی ارائه می‌ شود. از این‌ رو نمیتوان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد. توجه داشته باشید که قیمت، تضمین‌ کننده کیفیت آن نیست. به‌ عنوان مثال برخی از وبسایت های سودجو، به‌ دنبال فروش تیک آبی اینستاگرام با قیمت بسیار بالا هستند که این امر به‌ هیچ‌ عنوان معقول نیست؛ چرا که میتوان آنها را از جمله وبسایت های کلاهبردار دانست.

برخی آن را با قیمت بسیار کمتری ارائه می‌ کنند که این روش نیز قابل‌ اعتماد نمی‌ باشد. بهتر است به‌ دنبال وبسایت هایی باشید که خرید تیک آبی اینستاگرام را با قیمت معقول تری ارائه می‌ کنند. سایت خرید فالوور، یکی از مؤثرترین وبسایت هایی است که می‌ توانید از طریق آن، نسبت‌ به خرید تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، سعی کردیم شما را با مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام و شرایط دریافت آن آشنا سازیم. برنامه‌ اینستاگرام، دارای کانال‌ ها و پیج های بسیاری است که به‌ دنبال کسب درآمد در این برنامه می‌ باشند. یکی از مهمترین مواردی که باعث افزایش فروش آنها می‌ شود، دریافت تیک آبی اینستاگرام است. دریافت تیک آبی اینستاگرام از روش‌ های معمول، نیاز به زمان بیشتری دارد. از این ‌رو مجموعه سایت رسمی خرید فالوور، خرید تیک آبی اینستاگرام را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی، اعتبار و اعتماد پیج خود را افزایش دهید و به درآمد ملیونی از اینستاگرام برسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link