کاهش وزن تضمینی 💯


اکثر کسانی که برای کاهش وزن و رژیم درمانی به بهترین متخصص تغذیه مراجعه می کنند می پرسند که آیا کاهش وزن تضمینی می باشد یا خیر؟ باید پاسخ دهیم که کم کردن وزن صد در صدی یعنی ارائه یک برنامه و رژیم غذایی مناسب برای افراد و در صورتی که فرد دقیقا با برنامه رژیم غذایی پزشک خوب تغذیه پیش برود و پس از گذراندن دوره های ابتدایی و کاهش وزن دوره تثبیت را نیز سپری کند تا وزنی که کم کرده است دیگر قابل بازگشت نباشد.

به این نکته نیز توجه کنید که با رعایت رژیم غذایی و مشاوره تغذیه به مرور زمان بدن شما به کم خوردن عادت می کند و در صورتی که همان روال را پس از اتمام دوره کاهش وزن با رژیم را رعایت کنید دیگر وزن شما قبل بازگشت نخواهد بود. دکتر مهدی شادنوش جزء بهترین متخصصین تغذیه تهران می باشد که با تنظیم برنامه مناسب کم کردن وزن را برای شما به ارمغان می آورد.

 

کاهش وزن تضمینی

 

پیشگیری از کم شدن عضله ها :

همانطور که می دانید برای مقابله با از دست دادن عضلات بدنم بایستی کاهش وزن تضمینی را با ورزش ترکیب کنید که در پروسه رژیم درمانی بدن عضلات را از دست ندهد. ترکیب رژیم و فعالیت های ورزشی موجب می شود که بیشترین میزان چربی را از دست بدهید و کمترین میزان عضله را در این متد از دست بدهید.

رژیم لاغری سریع و تضمینی

شاید این فکر را کنید که با رژیم غذایی میزان غذای مصرفی شما بسیار کاهش یابد یا یک برنامه غذایی خاصی برای شما تهیه شود، باید به شما بگوییم که با مراجعه به مشاوره تغذیه او با توجه به برنامه غذایی خانواده و نیازهای بدن تان برنامه ای برای شما تنظیم می کند.

باید بگوییم که در رژیم کاهش وزن تضمینی هیچ ماده غذایی از برنامه شما حذف نمی شود و با توجه به نیاز های بدن شما مواد غذایی تنظیم می شود و رژیم غذایی به معنای گشنه ماندن یا حذف غذا نمی باشد.

رژیم اینترنتی 👨🏻‍💻

افرادی که فرصت مراجعه حضوری به مطب و دریافت رژیم غذایی و مشاوره کردن را ندارند می توانند از رژیم اینترنتی استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به قسمت مربوط به رژیم اینترنتی اطلاعات خود را وارد کرده و برنامه غذایی مناسب خود را دریافت نمایید. باید بگوییم که برنامه غذایی و رژیم درمانی منحصر به فرد می باشد و با توجه به اطلاعاتی که شما در وب سایت ثبت کرده اید تنظیم شده است.

انتخاب بهترین متخصص تغذیه برای کاهش وزن تضمینی

  • برای انتخاب یک مشاور تغذیه خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین متخصصین تغذیه درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید یا به صورت اینترنتی با او مشورت کنید.
  • زمان مشاوره تمامی انتظارات خود را از انجام رژیم غذایی به پزشک خوب سوء تغذیه تهران مورد نظر خود بگویید تا او به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای اطمینان از انتخاب خود با بیمارانی که در مطب او حضور دارند صحبت کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید.
  • حتما درباره رژیم هایی که دکتر ارائه می کند نیز تحقیق کنید.

کاهش وزن تضمینی

روش های برای کاهش وزن تضمینی

صبحانه اولویت روز شما باشد🥣

هر صبح بایستی صبحانه میل کنید ، همیشه مادر ها بهترین طبیب بوده اند و در این زمینه نیز ثابت گشته است که حق با مادران است. زیرا همواره تاکید بر خوردن صبحانه داشته اند. مهمترین وعده غذایی و آغاز گر روز شما است. یکی از مزیت های نهفته در صبحانه افزایش تمرکز است که مازاد بر این خصیصه ، این مورد را نیز اضافه کنید که فردی که روز خود را با میل کردن صبحانه شروع کند در طول روز به میزان کمتری احساس ضعف دارد. هیچگونه بهانه ای برای حذف صبحانه قابل قبول نیست. اگر شاغل هستید و صبح ها زمان مناسبی برای صرف این وعده مهم ندارید ، آن را با خود به محل کار ببرید. بهترین نوع صبحانه ، آن گونه ای است که از گروه های مواد غذایی حداقل سه نوع آن ها در صبحانه شما استفاده شده باشد. اعم از :

  • میوه و سبزیجات 🍉
  • غلات و نشاسته 🌾
  • شیر و لبنیات 🥛
  • گوشت ها و حبوبات 🥩
  • دانه های روغنی 🥜

آب بیشتر میل کنید

از بهترین و مفید ترین فاکتور های که در کم شدن وزن تضمینی بسیار موثر است. می توان به نوشیدن آب اشاره کرد. تنها ماده ای است که حتی زیاده روی در مصرف آن باعث بهتر شدن سوخت و ساز بدن است. یکی از خطاهای مغز انسان عمدتا در ارتباط با حس گرسنگی و تشنگی است که فرد به اشتباه این دو حس را برداشت کرده و بجای نوشیدن آب ، به سراغ خوراکی ها می رود و به مرور دچار اضافه وزن می شود و در نهایت به فکر کاهش وزن تضمینی میافتد. بهتر است که همیشه قبل از هر وعده غذایی یک لیوان آب میل کنید. این کار موجب می شود که میزان اشتها فرد به حد چشم گیری کم شود.

شام را در یخچال نگهدارید! 🥗

در مبحث روانشناسی لاغری در عصر با روانشناسی در صبح به طور کامل متفاوت است. دقت داشته باشید جهت کاهش وزن تضمینی می توان از این فاصله زمانی بیشترین بهره را برد. در این روش شام مفصل و مجللی را برای خود تهیه کرده اما آن را میل نکنید و در یخچال بگذارید. انجام این کار اگر شخص تا صبح با احساس گرسنگی خود مقابله کند می تواند شام خود را در وعده صبح میل کند. با انجام این کار به علت اینکه از دیشب در فکر غذای مجلل و مفصل بوده است مغز دیگر کمتر اشتهایی به میل آن دارد و کمترین مقدار از آن را میل می کنید.

ویژگی های بهترین متخصص تغذیه چیست؟

  • یک متخصص تغذیه خوب در تهران باید دانش کافی را برای تهیه برنامه رژیم غذایی برای افراد مختلف داشته باشد.
  • بیمار را در رعایت برنامه غذایی تشویق کند و انگیزه او را افزایش دهد.
  • صحبت های بیمار را با دقت گوش کند و او را به درستی راهنمایی نماید.
  • در دسترس باشد تا فرد در صورت بروز مشکل با او تماس بگیرد.
  • یک مشاوره تغذیه خوب باید رفتار مناسبی با بیماران خود داشته باشد.

💲 هزینه کاهش وزن تضمینی چقدر می باشد؟

هزینه رژیم درمانی و کم کردن وزن تضمینی با توجه به دوره درمان ، تعداد جلسات مشاوره و غیره تعیین می شود. به این نکته توجه داشته باشید که برای مشاوره و رژیم درمانی به هر متخصص تغذیه مراجعه نکرده و ابتدا درباره آن ها تحقیق کنید.

پیش غذا بخورید

سعی کنید وعده غذایی خود را با یک پیش غذا مانند سوپ و سالاد شروع کنید. اشخاصی که وعده های غذایی خود را با یک پیش غذای کم کالری مانند سبزیجات ، سالاد یا سوپ شروع می کنند اشتهایشان را برآورده می کنند و در مقایسه با افرادی که غذای اصلی را از ابتدا شروع می کنند حجم کمتری از چربی و کالری مصرف می نمایند.
میوه و سبزی انرژی مورد نیاز بدن را برآورده می کند و موجب می شود بدن سریعتر علامت سیری را به سوی مغز روانه کند که این مدت زمان 20 دقیقه به طول می انجامد. این مورد سبب می شود فرد خود را با غذاهای سنگین دیگری مانند گوشت و سیب زمینی سرخ کرده سیر نکند. غذاهایی مانند میوه ، سبزی های سبز و نارنجی به دلیل اینکه از فیبر و آب بیشتری تشکیل شده اند هم بیشتر استفاده می شوند و هم فرد زودتر احساس پری می کند.

آشپزخانه را شب ها تعطیل کنید

بررسی ها نشان دهنده آن است که هنگام تماشای تلویزیون خوردن تنقلات بعد از خوردن شام کالری بیشتری دریافت می کند که این میزان را بی اندازه بالا می برد. اگر جزء اشخاصی هستید که شام را زود میل می کنید ، خوردن آن را به 30 دقیقه یا بیشتر به تعویق بیندازید. در صورتی که دیر می خوابید و آخر شب می خواهید چیزی میل کنید بهتر است از یک فنجان چای گیاهی بدون کالری یا یک تکه میوه کم کالری تازه لذت ببرید. همچنین می توانید زودتر از زمانی که می خواهید به خواب روید مسواک بزنید تا نشانه ای برای پایان خوردن باشد.

خود را سرگرم کنید

یکی از راه های مهم کاهش وزن تضمینی و فریب دادن ذهن این است که خود را به کاری سرگرم کنید. در این هنگام بهتر است سری به اینترنت زده و یا به یادگیری چند کلمه سخت از زبان های مختلف بپردازید.

.fusion-body .fusion-builder-column-1{width:100% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 0px;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 0px !important;margin-right : 1.92%;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 0px !important;margin-left : 1.92%;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-1{width:100% !important;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-1{width:100% !important;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}

.fusion-body .fusion-flex-container.fusion-builder-row-2{ padding-top : 0px;margin-top : 0px;padding-right : 30px;padding-bottom : 0px;margin-bottom : 0px;padding-left : 30px;}

نوشته کاهش وزن تضمینی 💯 اولین بار در دکتر شادنوش پدیدار شد.



Source link