رژیم کتوژنیک چیست و چگونه مانند یک چوب جادو عمل میکند؟

در این رژیم، همچنان مصرف کربوهیدرات در سطح بسیار پایینی می باشد اما مصرف پروتئین از حد استاندارد رژیم کتوژنیک بالا تر رفته و به جای آن از مصرف چربی نمونه و اطلاعات برنامه کیتوژنیک دایت کم خواهد شد. در یکی دیگر از مطالعات، گروه کتوژنیک،افراد توانستند ۱۱.۱ کیلوگرم از وزن خودرا در مقایسه با گروه رژیم با مقدار کربوهیدرات بالا که تنها ۶.۹ کیلوگرم از وزن خود را از دست دادند. باید این عادت را ترک کنید. پس برای کاهش وزن هم باید زمان زیادی صبر کنید. چیزی که در مورد رژیم های غذایی از 150 سال پیش تا کنون تغییری نکرده است این است که مصرف خوراکی هایی که سیر کنندگی بیشتری دارند و در مقابل ، کربوهیدرات پایینی دارند می تواند باعث کاهش وزن سریع و سالم شود. نماد می دهند کدام ممکن است مصرف کردن عالی صبحانه پر پروتئین باعث کاهش انواع انرژی دریافتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن از حداکثر به وعده های غذایی تبدیل می شود.

معایب رژیم کتوژنیک

Da​ta has be᠎en created  by G SA Content G en er᠎at or  DE​MO!

اثرات شکر در سال ۲۰۱۶، با تشخیص اینکه بحث عمومی از بین رفتهاست، آن را تعطیل کردند. مانند رژیم های کم چربی و بسیاری از رژیم های غذایی امریکایی . اگر این رژیم را به صورت متوسط و با فشار خیلی کم اجرا کنید می توان انتظار نیم کیلو کاهش وزن در هفته اول را داشت . طبق آماری که از پرسرچترین سوالات در زمینه سلامتی از گوگل به دست آمده، مواردی که در ادامه برایتان آورده ایم، بیشترین جستجو را در سال ۲۰۱۸ در گوگل داشته اند. This data was cre ated by G​SA Con tent Gen er ator DEMO!

بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که کسانی که از رژیم کم کربوهیدرات کتوژنیک پیروی می کنند ، به مرور احساس گرسنگی کمتری دارند و وعده های غذایی خود را کاهش می دهند. برای همین می خواهیم این مورد را کمی بازتر کنیم . نکات و مطالب قید شده همگی بر اساس تحقیقات و پژوهشهای استاندارد برای شما ارائه شدند تا شما بهراحتی و با دیدی واضح بتوانید این رژیم را انتخاب کنید. به هیچ وجه فریب این حقه های تبلیغاتی را نخورید . این باعث افزایش قابل توجهی در سطح ترکیباتی به نام کتون در خون شما میشود. کتونهای اگزوژن: این مکمل ممکن است به افزایش سطح کتون بدن کمک کند.

در رژیم کتوژنیک چه بخوریم

رژیم کتوژنیک یکی از رژیم های غذایی است که به سرعت وزن شما را کاهش می دهد و همین امر باعث شده است که مردم برای استفاده از این رژیم انگیزه بیشتری داشته باشند، در این مطلب میخواهیم بیشتر با این رژیم آشنا شویم و فواید و عوارض این رژیم را بررسی کنیم، همچنین ما در مطالب قبل رژیم Dash را نیز بررسی کرده ایم که در صورت علاقه می توانید آن مطلب را نیز بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر روزانه فقط 20 گرم کربوهیدرات مصرف کرده اید، سعی کنید هر شب به مدت یک هفته 10 گرم کربوهیدرات را به شام اضافه کنید.

رژیم کتوژنیک در بارداری

علایم دیگری را که در این مدت مشاهده کردم، لیست میکنم: واقعاً نمی دانم به این رژیم مربوط است یا نه، ولی اتفاق افتاده اند! فاز چهارم: مقدار بسیار زیادی کربوهیدرات های سالم را دریافت می کنید بدون آنکه به وزن اولیه خود بازگردید. ولی توجه داشته باشید که کاهش کربوهیدرات ورودی به بدن تنها راه کاهش وزن بدون گرسنگی نیست . به یاد داشته باشید که مجبور نیستید به محض اینکه هوس چیزی کردید فورا آن را تهیه کرده و بخورید. نگه دارید و زمانی که واقعا گرسنه شدید آن را بخورید. هر زمانی که گرسنه شدید ، وقت غذا خوردن است . فقط یک قانون را رعایت کنید : زمانی که گرسنه شدید ، برای سیر شدن تا جایی که می توانید خوراکی های سالم و کم کربوهیدراتی مصرف کنید که خودتان در خانه آن را درست کرده اید و یا کسی آن را درست کرده است که به او اعتماد دارید .

رژیم های کتوژنیک چیست

شما فقط زمانی که واقعا گرسنه شده اید می توانید سراغ خوراکی های موجود در آشپزخانه و یخچال بروید. بررسی میزان کاهش وزن در دورانی که رژیم گرفته اید یکی از سخت ترین و ناامید کننده ترین مراحل است . در یک مطالعه در بیش از 1000 نفر مبتلا به پیش دیابت ، مشخص شد که در افراد به ازای هر کیلوگرم (2/2 پوند) که وزن از دست داده اند ، خطر ابتلا به دیابت شان 16 درصد کاهش یافته است.

منظور از این که تاکید می شود فقط زمانی که گرسنه هستید چیزی بخورید این است که به هیچ عنوان هیچ چیزی را به صورت تفریحی و فقط بخاطر اینکه دلتان خواسته است و دوست دارید ، نباید بخورید . یک قانون خوب در مورد سلامتی بدن وجود دارد : فقط زمانی که گرسنه هستید چیزی بخورید. برخی از رژیم ها باعث بهم خوردن این قانون می شوند. حس دوست داشته شدن و محترم شمرده شدن در طول زندگی زناشویی امری حیاتی است.زمانی که شوهر شما بعد پایان کار روزانه یا بعد از اتمام یک دوره کار به خانه برمی گردد،سورپرایز کردن او دقیقا حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد.ایده های سورپرایز کردن شوهر میتواند در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی باشد.

انواع غذاهای کتوژنیک

حتی می توانید فشار خون ، میزان قند خون و چربی خون را نیز در ابتدای رژیم اندازه گیری کرده و بعد از چند ماه دوباره این موارد را تست کنید و تغییرات را بررسی کنید. برای عموم مردم، مهمترین پیشرفت، محبوبیت روزافزون رژیمهای کم کربوهیدرات از اواسط دهه ۱۹۹۰ به بعد بود. گرسنه نبودید و نخوردید ، چند ساعت بعد گرسنه می شوید و می خورید . از دست دادن چربی و به دست اوردن عضله بیشتر ، پیشرفت خیلی بزرگی است ولی اگر خودتان را وزن کنید ، این پیشرفت را نخواهید دید و ناامید خواهید شد .ولی اگر میزان چربی بدنتان را اندازه گیری کنید متوجه می شوید که پیشرفت خوبی داشته اید. این عادت را ترک کنید. عادت دارید هر 3 ساعت چیزی بخورید ؟ عادت دارید سر ساعت نهار یا شام بخورید ؟ توجه داشته باشید که اگر قبل از خواب کاملا گرسنه نشده اید حتی یک لقمه هم نباید غذا بخورید.