راهنمای خرید لوازم نگهداری سگ


وجود حیوانات خانگی و نگهداری از آن ها قطعا حس فوق العاده ایست اما نیاز به علم و سواد کافی نیز دارد . یکی از نیازهای ضروری سگ ها ، لوازم آن هاست . فردی که قصد دارد از یک سگ در منزل خود نگهداری کند نیاز است لوازم مورد نیاز این حیوان را به خوبی بشناسد . در ادامه با ما همراه باشید با راهنمای خرید لوازم سگ !

ظرف غذای سگ :

یکی از مهمترین لوازمی که نیاز است شما در ابتدا برای سگ خود خریداری کنید یک ظرف غذای مناسب است . هنگام خرید ظرف غذای سگ نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهید که به طور جامع به آن می پردازیم . از آنجایی که سگ ها از نژادهای متفاوتی هستند پس ظاهر متفاوتی نیز دارند پس دقت کنید که اولین نکته برای خرید ظرف غذای سگ توجه به پوزه ی سگ است ، ظرف غذای سگ باید به گونه ای باشد که دهان حیوان به راحتی به غذا برسد . اگر سگ شما از نظر جثه کوچک است و یا در زمان تولگی به سر می برد نیاز است یک ظرف غذای کم عمق و یا تخت را انتخاب کنید اما اگر جثه ی بزرگ و گوش های بلندی دارد بهتر است از ظروف عمیق تر با دیواره ی شیب دار استفاده شود و در نهایت اگر حیوان شما پوزه ی بلندی دارد باید ظرف غذای سگ شما از نوع عمیق و گود باشد .

دیگر نکته ای که هنگام خرید ظرف غذای سگ مورد توجه است جنس ظرف است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . ظرف غذای سگ پلاستیکی قیمتی ارزان تر دارد ؛ ظرف غذای سگ استیلی قیمتی بیشتر و دوام و پاکیزگی بیشتری دارد ؛ ظرف غذای چوبی زیبایی خاصی دارد اما گران است ؛ ظرف غذای سگ سرامیکی قابلیت شست و شوی راحتی دارد اما امکان شکستن آن وجود دارد . توجه داشته باشید که به هیچ وجه در انتخاب ظرف غذای سگ صرفا به زیبایی آن توجه نکنید چرا که ظرف غذای سگ وسیله ای است که حیوان بصورت مداوم از آن استفاده می کند پس باید مناسب باشد .

شیشه شیر سگ :

سگ‌ها، یکی از محبوب‌ترین حیوانات خانگی در جهان هستند و به عنوان دوستان وفادار و همراهان فعال و با انرژی، شناخته شده‌اند. تغذیه صحیح در این حیوانات بسیار مهم است، به ویژه در مراحل اولیه زندگی، هنگامی که نیازهای غذایی آن‌ها بسیار بالاست. در این مرحله شیشه شیر سگ یک محصول بسیار مهم در تغذیه سگ‌های نوزاد است. شیر سگ، ماده‌ای است که توسط مادر سگ برای تغذیه نوزادان تولید می‌شود. اما در برخی مواقع، به دلیل عدم توانایی مادر سگ در تولید شیر کافی یا به دلیل نعوظ مادر سگ، پودر شیر خشک سگ به عنوان جایگزین مناسب برای تغذیه نوزاد سگ استفاده می‌شود.پودر شیر خشک سگ، به دلیل نیازهای غذایی خاص سگ‌ها، ترکیبات مخصوص خود را دارد. پروتئین، چربی، ویتامین و مواد معدنی، از جمله ترکیبات موجود در شیر سگ هستند. پروتئین‌های موجود در شیر سگ، به عنوان منبع اصلی اسیدهای آمینه برای رشد و تقویت عضلات و بافت‌های سگ‌ها عمل می‌کنند. همچنین، ویتامین‌های موجود در شیر سگ، از جمله ویتامین A، D و E، می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی سگ‌ها کمک کنند و به افزایش قابلیت تحمل آنها در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها کمک کنند.

اسپری ضد شپش سگ :

اسپری ضد شپش سگ یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از حملات شپش به سگ‌هاست. این اسپری‌ها شامل ترکیباتی هستند که باعث مرگ شپش‌ها و جلوگیری از تکثیر آن‌ها می‌شوند. برای استفاده از اسپری ضد شپش سگ باید حتماً از یک محصول مناسب برای سگ خود استفاده کنید، زیرا اسپری‌های طراحی شده برای سگ‌ها حاوی موادی هستند که برای انسان‌ها ممکن است مضر باشند. علاوه بر این، نباید از اسپری‌های ضد شپش سگ برای سایر حیوانات مانند گربه استفاده کنید، زیرا ترکیبات آن‌ها ممکن است برای گربه ها مضر باشند. هنگام استفاده از اسپری ضد شپش، باید دقیقاً به دستورالعمل تولید کننده رعایت کنید. معمولاً باید اسپری را به مقدار کافی در بدن سگ‌ها پاشید و اجازه دهید که تمام بدن سگ تحت تأثیر اسپری ضد شپش قرار گیرد.

پارک بازی سگ :

یکی دیگر از لوازم مورد نیاز سگ ها پارک بازی سگ است . این وسیله در ابعاد و جنس های متفاوتی به فروش می رسد که در تربیت سگ بسیار کاربردی می باشد . هنگام انتخاب پارک بازی سگ باید به جثه ی سگ خود و همچنین محلی که تصمیم به قرار دادن پارک بازی دارید توجه کنید ، اگر فضای کافی دارید بهتر است پارک بازی سگ خود را محدود نکرده و از نمونه های بزرگ خریداری کنید اما اگر فضای کمی دارید می توانید یک پارک بازی سگ متوسط انتخاب کنید . دقت کنید که سایز پارک بازی سگ باید به گونه ای باشد که سگ به راحتی بتواند در آن حرکت کرده و به بازی بپردازد و در واقع محیطی امن و راحت باشد . شما می توانید پارک بازی سگ را هم بصورت باکس و قابل حمل انتخاب کنید و هم یک پارک بازی ثابت ، پارک بازی سگ در جنس های متفاوت فلزی ؛ پلاستیکی و حتی پارچه ای وجود دارد که شما با توجه به رفتارهای سگ ؛ جثه ی سگ و محل زندگی او باید نوع پارک بازی سگ خود را انتخاب کنید . توصیه می شود اسباب بازی های حیوان و همچنین ظرف دستشویی را در پارک بازی سگ قرار دهید تا حیوان در آن محل احساس راحتی و آرامش داشته باشد .

باکس سگ :

برای انتخاب باکس سگ باید در مرحله ی اول به جثه ی سگ خود توجه کنید . باکس سگ باید یک سایز مناسب داشته باشد به گونه ای که سگ در آن احساس راحتی کرده و آسیب نبیند اما دقت کنید که باکس نباید به گونه ای بزرگ باشد که حیوان بتواند در آن فعالیت زیادی داشته باشد چرا که در این صورت هم به خود آسیب می رساند و هم شما را دچار مشکل خواهد کرد . نیاز است هنگام خرید باکس سگ به استحکام و دوام آن ؛ تهویه ی مناسب ؛ وزن کم ؛ حمل راحت ؛ طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب باکس توجه داشته باشد .

سخن آخر

در نهایت قصد داریم توضیحات بیشتری در مورد خرید لوازم ضروری سگ داشته باشیم . دقت کنید که تنها انتخاب یک وسیله مهم نیست بلکه محل خرید نیز دارای اهمیت بالایی می باشد چرا که امروزه لوازم بسیار متنوعی برای سگ ها وجود دارد اما شما باید از کیفیت و مناسب بودن آن ها نیز آگاه باشید . به همین دلیل باید از یک پت شاپ مطئن که دارای مجوزهای لازم است اقدام به خرید کنید. پت شاپ فراپت این امکان را به وجود آورده است که شما تمامی نیازهای حیوان خانگی خود را با بالاترین کیفیت ؛ بیشترین تنوع و مناسب ترین قیمت تهیه کنید . پشتیبانی به موقع ؛ کیفیت بالای لوازم و خرید امن می تواند خیال شما را از هر بابت آسوده کند و هدف پت شاپ فراپت آسودگی خاطر مشتریان است . در پت شاپ فراپت با ما باشید تا خریدی همراه با علم و آگاهی را تجربه کنید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link