در رژیم کتوژنیک چه موادی مصرف کنیم؟

رژیم کتوژنیک نمونه و اطلاعات برنامه کیتوژنیک دایت چطور کار میکند؟ این کار منجر به

نوسانات وزنی و افزایش خطر مرگ خواهد شد». بنابراین اگر در حال تحقیق روی این رژیم هستید پیشنهاد میکنم این مقالات را که بر گرفته از جدیدترین مقالات علمی است از دست ندهید. در واقع هرکسی نمیتواند طولانیمدت از این برنامه غذایی پیروی کند و ضمناً برای کسانی که بیماریهایی دارند میتواند خطرناک باشد. در این بیماری، سلولهای کبدتان شروع میمیرند. رژیم کتوژنیک کم کربوهیدرات با مصرف زیاد چربی و پروتئین متوسط به عنوان یک رژیم لاغری در بین جوامع، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ هرچند این رژیم به علت داشتن چربی زیاد در صورت درست ایجاد خطایی در تجویز یا اجرای آن عوارض زیادی از جمله بیماری های قلبی و افزایش وزن دوبرابر را ایجاد می کند؛ با این حال ، در اکثر مطالعات علمی، رژیم های کتوژنیک به عنوان رژیم غذایی سالم و مفید نشان داده شده است. بسیاری از این عوامل خطر با تغییر در تغذیه و شیوه زندگی بهبود می یابند یا حتی از بین می روند. ᠎This po​st h as  be en do᠎ne  by G​SA C​ontent Generator D​emov ersion᠎!

شما با این برنامه غذایی دچار حس تشنگی زیاد خواهید شد. شکر ممکن است به عنوان یک منبع انرژی سریع به حساب آید اما مصرف زیاد آن بر عملکرد مغز تاثیر منفی همچون آلزایمر دارد؛ شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد مغز با استفاده از انرژی حاصل از کتون نسبت به قند خون مؤثرتر عمل میکند. رژیم کتو رشد تومورهای سرطانی را کند میکند؛ در واقع محیط های حاوی قند و انسولین زیاد در بدن ما به سلولهای سرطانی منبع سوختی برای تغذیه و رشد می دهند و بدن کتوزی شده بدون اینکه تومورها را تغذیه کند انرژی لازم بدن را برای شما فراهم میکند. سرطان: این رژیم در حال حاضر به عنوان یک درمان جانبی برای سرطان در حال بررسی است، زیرا ممکن است به کند کردن رشد تومور کمک کند. این رژیم ممکن است اثرات منفی نیز داشته باشد.

کاهش وزن با کتوژنیک

جالب است بدانید که حجم زیادی از کاهش چربی های بدن در رژیم کتو مربوط به ناحیه اطراف شکم و پهلو بوده. در واقع مواد غذایی و غذاهایی که در رژیم کتوژنیک مورد استفاده قرار میگیرند حاوی مقادیر زیادی پروتئین و چربی هستند و به همین دلیل است که افراد پس از مصرف آنها بیشتر احساس سیری میکنند. برچسب مواد غذایی را بررسی کنید و ۲۰ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات یا کمتر در روز را هدف قرار دهید. کاهش میزان انسولین و مصرف کمتر شکر و غذاهای فراوری شده با توجه به رژیم کتوژنیک میتونه به بهبود و درمان جوش های صورت کمک خیلی زیادی کنه. Th᠎is artic le h as been cre​at᠎ed wi th t᠎he  he lp of GSA C᠎onte nt Gen erator ​DEMO.

در رژیم کتوژنیک چی بخوریم

خوردن کمتر از ۱۲۰۰ کالری در هر روز بدن شما را به حالت گرسنگی می کشاند این نوع رژیم غذایی را فاقد نظارت یک پزشک انجام ندهید. شبیه به طور کدام ممکن است در بالا گفتیم، این لیست خوب لیست الگوی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید قطعاً استفاده مستقیم اجتناب کرده اند آن پیشنهاد نمیشود. بنابراین، رژیم کتو انتخاب مناسبی برای دوران بارداری نیست. از این رو، با توجه به اینکه بسیاری از افراد، رژیم غذایی کتو را به دلیل مزایای کاهش وزنش انتخاب میکنند، ممکن است این رژیم غذایی، رژیم مناسبی در دوران بارداری نباشد. رژیم کتوژنیک هدفمند: این نوع رژیم به فرد این امکان را میدهد کربوهیدرات را در حین تمرینات ورزشی اضافه کند. این رژیم که شباهت بسیاری به رژیم اتکینز دارد با کاهش مقدار کربوهیدرات و افزایش چربی سبب میشود حالت متابولیکی کتوز در بدن بوجود آید. این نوع رژیم, رژیمی نیست که به عنوان یک آزمایش استفاده کنید.

اما در رژیم کتوژنیک, بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده می کند, شخص از گوشت ها و چربی ها مثل استیک و تخم مرغ استفاده می کند و سطح گلوکز و انسولین افت پیدا می کند (کبد چربی ها را به کتون تبدیل میکند) و کتون ها برای تامین انرژی در سلول های بدن مورد استفاده قرار می گیرند. برای افرادی که اسم رژیم کتوژنیک جنگجویان رو شنیدن اما در موردش اطلاعات کافی و لازم رو ندارن.

همه چیز درباره کتوژنیک

در این بخش می خواهیم برای موفقیت شما در کیتو دایت به چند نکته کاربردی اشاره کنیم. این میتواند بدن را در حالت متابولیک به نام کتوز قرار دهد. وقتی حالت کتوز برای بدن رخ دهد بدن برای سوزاندن چربی ها کارامدی بیشتری پیدا میکند, برای تامین انرژی مورد نیاز مغز هم چربی ها در کبد به اجسامی کتونی تبدیل میشوند و برای استفاده به عنوان منبع انرژی در مغز مورد استفاده قرار میگیرند. در ابتدای انجام این رژیم غذایی به دلیل کاهش ناگهانی مصرف کربوهیدرات احساس گرسنگی زیادی را حداکثر به مدت سه هفته تجربه می کنید با این حال ، خوردن کربوهیدرات به میزان کم ( ۵% در طول روز ) منجر به کاهش خودکار اشتها می شود ؛ وقتی افراد کربوهیدرات را قطع کرده و پروتئین و چربی بیشتری مصرف می کنند ، در نهایت به خوردن کالری کمتری می پردازند.

کتوژنیک و ریزش مو

مطالعات زیادی روی ۳۴ فرد بزرگسال نشان داده است کسانیکه به مدت ۸ هفته از رژیم کتو پیروی میکردند، تقریبا پنج برابر بیشتر از افرادی که از رژیم کم چربی پیروی میکردند، کل چربی بدن خود را از دست دادند. بعد از این مدت نوار شروع به تغییر رنگ می کند. این حالت شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات به حدود ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز و پر کردن ان با چربیها، مثل گوشت، مرغ، ماهی، تخممرغ، آجیل و روغنهای سالم است. رژیم کتوژنیک چرخهای: این نوع از رژیم شامل دورههایی از مصرف مجدد کربوهیدرات بیشتر است، مانند ۵ روز کتو و به دنبال آن ۲ روز پر کربوهیدرات. گوشت، پنیر، تخممرغ، آجیل، روغن، آووکادو، ماهی و خامه بخرید، زیرا این مواد غذایی جزء اصلی رژیم شما هستند. Th᠎is data has be en gen᠎er᠎at​ed by GSA Con te​nt  Generator D​emov er sion.

انواع غذاهای رژیم کتوژنیک

دکتر رژیم کتوژنیک شما میتوانید از تمام دستورالعملهایی که در این مقاله آشپزی گفته شده طبق دستور العمل، با استفاده از مواد تشکیل دهنده ذکر شده در مقادیر ذکر شده استفاده کنید. الکل: به علت مقادیر بالای کربوهیدرات ها نوشیدنی های الکلی برای این رژیم غذایی نامناسب است. خوردنیهایی که نیاز به پوست کندن دارند؛ مثل پسته، شما را به آهسته کردن خوردن مجبور میکنند و شاید کمک کنند تا غذای کمتری بخورید. بنابراین جای تعجب ندارد که خوردن رژیم غذایی کم کربوهیدرات باعث بهبود این علائم شود و در واقع ویژگی کاهش دهنده التهاب رژیم کتو نیز در بهبود این بیماری مؤثر است. هدف برخی از رژیم ها کاهش اشتهای شما برای غذا خوردن است، در حالی که برخی دیگر پیشنهاد می کنند مصرف کالری و کربوهیدرات یا چربی را محدود کنید.