کارهایی که برای دیسک کمر ضرر دارد؟


به ‌نظر شما آیا نظارت یک دکتر ارتوپد آنلاین از سامانه پزشکی دکترتو، می‌تواند در بهبود دردهای عضلانی تاثیرگذار باشد؟ دردهای عضلانی به‌ویژه دیسک کمر، از مشکلات شایعی بوده که این روزها گریبان‌گیر بسیاری افراد اعم از بزرگ‌سالان شده است. لازم است برای درمان و پیشگیری از گسترش اختلال، به یک متخصص ارتوپد مراجعه کنید.

شما قادرید به‌ جای مراجعه فیزیکی به مطب، از سایت دکترتو، وقتی برای ارتباط غیرحضوری رزرو کنید. این روش هم به‌نوبه‌خود تاثیرات شگرفی بر درمان دارد. احتمالا شما تا زمان رفع مشکل خود، ناچارید به ‌طور مرتب با پزشک در ارتباط باشید. به ‌جز انجام آزمایش و معاینه که نیاز به حضور شما در مطب است، می‌توانید باقی جلسات را آنلاین برگزار کنید.

مشاوره با دکتر ارتوپد آنلاین درمورد ورزش هایی که برای دیسک کمر ضرر دارند

اگر قصد دارید در باشگاهی ثبت‌نام کنید و ساعت‌هایی از روز را به ورزش اختصاص دهید، بد نیست ابتدا مشورتی با متخصص آنلاین ارتوپدی داشته باشید تا با فعالیت‌هایی که برای دیسک کمر مضر هستند، آشنا شوید و از انجام آن‌ها خودداری کنید.

به ‌طور مثال، ایستادن مداوم، فعالیت‌هایی که شما را وادار به خم‌شدن زیاد می‌کنند، وزنه‌های سنگین، دویدن‌های طولانی‌مدت، درازونشست و دوچرخه‌سواری، از اقدامات ممنوعه برای افرادی به‌حساب می‌آیند که مهره‌های کمرشان آسیب دیده است.

شما می‌توانید این جلسه ساده را بدون مراجعه به مطب، ساعت‌ها انتظار برای ملاقاتی چند دقیقه‌ای و صرف هزینه رفت‌وآمد با پزشک ارتوپد برقرار کنید؛ به همین راحتی!

مشاوره با دکتر ارتوپد آنلاین درمورد عادت‌ های رفتاری نامناسب که برای دیسک کمر ضرر دارند

شاید روزانه، مدام در حال انجام کارهایی باشید که برای دیسک کمرتان ضرر دارند. احتمالا به‌دلیل همین عدم آگاهی و عادت‌های نادرست روزانه است که متوجه تاثیر مثبت داروهایی که مصرف می‌کنید، نمی‌شوید.

به‌طور مثال، برخی اقداماتی که دردهای عضلانی قسمت کمر را تشدید می‌کنند، شامل پوشیدن کفش‌های نامناسب، بالارفتن زیاد از پله‌ها، جابه‌جا کردن اجسام سنگین، خوابیدن به روی شکم درصورتی‌که ستون فقرات در وضعیت نامناسبی است و پوزیشن‌هایی که در رابطه جنسی فشار زیادی به کمر وارد می‌کنند، هستند.

این موارد، بخشی از توصیه‌هایی محسوب می‌شوند که شما طی جلسه غیرحضوری خود با دکترآنلاین ارتوپدی دریافت می‌کنید و با اصلاح آن‌ها، بیماری‌تان را بهبود می‌بخشید.

مشاوره با دکتر ارتوپد آنلاین درمورد عادت‌ های غذایی نامناسب که برای دیسک کمر ضرر دارند

با پیروی‌کردن از یک رژيم غذایی سالم، می‌توانید عوارض ناشی از بیرون‌زدگی یا تورفتگی دیسک را کاهش دهید. با استفاده از مکمل‌هایی که برای بافت‌های بدن مفید هستند، روند بهبودی شما تسریع خواهد شد. اگر درمورد باید و نبایدهای تغذیه‌ای چیزی نمی‌دانید، چاره شما برقراری یک جلسه مشاوره آنلاین با متخصص ارتوپدی است.

متخصص ارتوپد، به شما خواهد گفت که غذاهای فرآوری‌شده و کنسروی، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده، نوشیدنی‌های گازدار و الکلی، غذاهای چرب و پرکالری و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، از جمله خوراک‌هایی هستند که وزن و عوامل التهابی را در بدن افزایش می‌دهند و این مسئله، دردهای کمر را شدت می‌بخشد.

همچنین، او با ارائه لیستی از غذاهایی که برای مفاصل و استخوان‌ها مفید هستند، سطح آگاهی شما را دراین‌رابطه افزیش می‌دهد. گفت‌وگو درمورد این موضوع، نیازی به مراجعه فیزیکی و اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. شما در هر شرایطی، قادر خواهید بود که از راه دور با پزشک خود در ارتباط باشید.

مزیتی که ویزیت آنلاین متخصص ارتوپدی برای بیماران دارد

اغلب کسانی که به‌دنبال متخصص ارتوپدی هستند، از مشکلات و دردهای مفاصلی رنج می‌برند. ویزیت توسط دکتر ارتوپد آنلاین، این امکان را به بیمار می‌دهد که بدون مراجعه حضوری و متحمل‌شدن سختی برای رفتن به مطب یا درمانگاه، از راه دور معاینه شود. پزشک به صحبت‌های بیمار گوش می‌دهد و بر اساس علائم بیماری و آنالیز وضعیتش، مناسب‌ترین گزینه درمانی را به او خواهد گفت.

با مشاوره آنلاین دکتر ارتوپد، از تجمع در مراکز درمانی بکاهید!

طبق تحقیقات صورت‌گرفته، حدود ۳۰ درصد از معاینه‌های حضوری در مراکز درمانی، در واقع همان اقداماتی هستند که به‌واسطه مشاوره آنلاین پزشکی و بدون نیاز به حضور بیمار، انجام می‌شوند. بنابراین، درصورتی‌که نیاز به معاینه‌های بالینی نباشد، حتی‌الامکان در خانه بمانید و از درمان‌های غیرحضوری بهره‌مند شوید.

محیط بیمارستان، آزمایشگاه و حتی مطب‌های شخصی، به‌ دلیل رفت‌وآمد مکرر افراد گوناگون، عاری از آلودگی نیست. به‌خصوص در عصر حاضر که شاهد گسترش و شیوع بیماری‌های مختلفی هستیم که هرکدام از آن‌ها به‌نوعی جان انسان را تهدید می‌کنند. استفاده از قابلیت‌های تکنولوژی و سرویس‌دهی‌های مدرن پزشکان، گزینه‌ای مناسب برای حفظ سلامتی انسان خواهد بود.

مشاوره با دکتر ارتوپد آنلاین با چه روش‌ هایی امکان پذیر است؟

حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که مشاوره آنلاین دکتر ارتوپد به چه صورت خواهد بود؟ این موضوع، بستگی به شما دارد که چه روشی را برای ارتباط انتخاب می‌کنید! شاید پاسخ‌دادن سریع برایتان مقدور نباشد و نیاز دارید که بعد از کمی فکرکردن و وارسی‌های لازم، پاسخ دهید. به همین دلیل، قطعا ارسال پیام را انتخاب خواهید کرد.

اگر از مراجعه حضوری و رویارویی با پزشک باکی ندارید، ارتباط تصویری گزینه ایده‌آلی است که با حضور در مطب چندان تفاوتی ندارد. این ارتباط ویدیویی همچنین می‌تواند در برخی موارد و برخی افراد، به افزایش تمرکز برای صحبت‌کردن هم بیانجامد.

حالا اگر تصویر برایتان اهمیت چندانی ندارد یا با این روش احساس راحتی ندارید، تماس صوتی در بستر اینترنت، هم هزینه کم‌تری در بر می‌گیرد و هم طبق خواسته شما، فقط صوت را ردوبدل می‌کند.

جمع‌بندی

شاید برای برخی‌ها سوال باشد که دکتر ارتوپد آنلاین، چطور می‌تواند از راه دور، روند درمان بیمار را پیگیری کند؟ همه درمان‌های ارتوپدی، قرار نیست به جراحی‌ و معاینه‌های بالینی ختم شود. شما در حد مشاوره درمورد عادت‌های رفتاری و تغذیه‌ای، دریافت پاسخ آزمایش، صحبت درمورد تاثیر داروهایی که مصرف می‌کنید و ورزش‌هایی که انجام می‌دهید، می‌توانید به‌شیوه آنلاین، با پزشک ارتباط بگیرید.

دیسک کمر، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که جنسیت و سن‌وسال نمی‌شناسد. اگر نسبت به این اختلال آزاردهنده بی‌توجه باشید، در واقع به گسترش بیماری‌تان دامن زده‌اید؛ ولی با رزرو نوبت اینترنتی از پزشکان دکترتو، می‌توانید درمانی دقیق و موثر را تجربه کنید. دکترتو، بهترین متخصصان را به شما پیشنهاد می‌دهد تا با یک درمان موفق، سلامتی از دست‌ رفته‌تان را مجددا بازگردانید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link