معرفی انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا


مقدمه

انسان به صورت ذاتی تمایل به زیبایی دارد و از روش های مختلفی برای بهبود ویژگی های ظاهری خود، استفاده می کند. یکی از این روش ها، پوشیدنِ طلا و جواهرات در قالبِ دستبند، گردنبند، انگشتر، حلقه و… می باشد. در این مقاله قصد داریم تا انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می خواهید تا اطلاعات خود را در مورد انواع دستبند های طلا، افزایش دهید، تا پایان با ما همراه باشید.

دستبند های زنجیری، در دو گروه کلی تمام زنجیر و پلاک و زنجیر، قرار می گیرند.

انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا 

در بازار فروش جواهرات، دستبند های طلا در مدل های بسیار متنوعی طراحی می شوند و برند های مختلفی نیز آنها را تولید می کنند. در ادامه این مقاله، انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا را به شما معرفی خواهیم کرد؛

  1. دستبند طلا، مدل زنجیری

اولین موردی که در بخشِ معرفی انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، به بررسی آن خواهیم پرداخت، دستبند زنجیری نام دارد. این دستبند همانگونه که از نامش نیز مشخص می باشد، از حلقه های کوچک یا بزرگِ زنجیر ساخته شده است. دستبند های طلا زنجیری، از نظر ویژگی های ظاهری، در دو گروه کلی قرار می گیرند؛ دستبند های تمام زنجیر و دستبند های پلاک و زنجیر.

در ساختار دستبند های تمام زنجیر، تنها از حلقه های طلایی بزرگ یا کوچک استفاده شده است اما دستبند های پلاک و زنجیر، ترکیبی از حلقه های ظریف و پلاک های حکاکی شده می باشند.

  1. دستبند طلا، مدل النگویی

در مبحثِ معرفی انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، یکی دیگر از مواردی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، دستبند طلا النگویی می باشد. این دستبند، حالت زنجیری ندارد و به صورت ثابت، بر روی دست قرار می گیرد. در بازار فروش جواهرات، دستبند های النگویی در طرح های متنوعی ساخته می شوند و برند های مختلفی نیز آنها را تولید می کنند. به عنوان مثال، طرح های کلاسیک و مدرن، دو نمونه از معروف ترین طرح های دستبند های النگویی می باشند. همچنین، شرکت تیفانی و شرکت ونکلیف، از جمله برند های معتبر تولید کننده دستبند فوق، هستند.

  1. دستبند طلا، مدل لَخت

دستبند طلا، مدل لَخت، یکی دیگر از دستبند هایی است که در مبحثِ بررسی انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، به توضیح آن خواهیم پرداخت. این دستبند، ساختاری کاملا لَخت و انعطاف پذیر دارد و قالب آن، با توجه به شکل دست، مشخص می گردد. همچنین، این دستبند به دلیل طراحی مشابهی که با بند ساعت دارد، دستبند بند ساعتی نیز نامیده می شود.

در حال حاضر، دستبند های لخت در مدل های دستبند پوست ماری، دستبند تیفانی، دستبند رولکس و دستبند کارتیه، در بازار عرضه می شوند.

نکته آخر اینکه، دستبند های لخت، تنها در مدل های فوق طراحی نمی گردند. شرکت های تولید کننده دستبند های لخت، طرح های بسیار متنوعی را بر روی این دستبند ها، حکاکی می کنند. بنابراین، شما باید قبل از خرید دستبند فوق، تمامی مدل های آن را بررسی نمایید.

برخی از دستبند ها با استفاده از ترکیب چرم و طلا و یا سنگ و طلا، ساخته می شوند.

  1. دستبند طلا، مدل ترکیب سنگ و طلا یا چرم و طلا

طی سال های اخیر، دستبند های ترکیبی سنگ یا چرم با طلا، بسیار معروف و پرفروش شده اند. مواد اولیه اصلی این دستبند ها را سنگ یا چرم تشکیل می دهد و تنها در بخش های اندکی از طلا استفاده شده است. به همین دلیل، هزینه خرید دستبند های سنگ و طلا و یا چرم و طلا، کاملا مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

نکته ای دیگر اینکه، دستبند های فوق در مدل های کلاسیک، مدرن و اسپرت، در بازار عرضه می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود، دستبند مناسب را انتخاب نمایید.

همچنین، در ساختار دستبند های سنگ و طلا، معمولا از سنگ های زیبای آرامش بخش استفاده می شود. این سنگ ها خاصیت درمانی دارند و استفاده از آنها، مزیت های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

  1. دستبند طلا، مدل بنگل

یکی دیگر از مواردی که در مبحثِ معرفی انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، به توضیح آن خواهیم پرداخت، دستبند طلا بنگل می باشد. این دستبند ساختار زنجیری ندارد و همانند مدل النگویی، به صورت ثابت بر روی دست قرار می گیرد و شکل خود را حفظ می کند.

نکته ای دیگر اینکه، تفاوت دستبند طلا بنگل و دستبند طلا النگویی در نوع طراحی این دو دستبند می باشد. دستبند بنگل، ظرافت بسیار زیادی دارد و طرح های زیبایی نیز بر روی آن، حکاکی شده است. همچنین، دستبند بنگل قفل ندارد و به صورت حلقه کامل نمی باشد.

در مقابل، دستبند های طلا النگویی، ظرافت کمتری نسبت به دستبند های بنگل دارند و در ساختار آنها از قفل استفاده شده است.

نکته آخر اینکه، شرکت تیفانی، دستبند های بنگلِ بسیار زیبایی را تولید می کند. برخی از این دستبند ها در قسمت پایینی خود، دو ساختار T شکل دارند. این ساختار های T شکل، سبب زیبایی هرچه بیشتر دستبند های بنگل می شوند.

شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع مدل های دستبند های طلا

شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع مدل های دستبند های طلا

با یک جستجوی ساده در اینترنت، متوجه خواهید شد که شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع مدل های دستبند طلا، فعالیت می کنند اما تمامی آنها قابل اعتماد نیستند. برخی از این شرکت ها، دستبند هایی بی کیفیت را تولید می نمایند و برخی دیگر، محصولات خود را با قیمتی گزاف، به فروش می رسانند. در این بین، دو مورد از برترین شرکت های تولید کننده انواع مدل های دستبند های طلا، تیفانی و ونکلیف نام دارند. در این بخش از مقاله، دستبند های تولیدی توسط هر کدام از شرکت های فوق را به صورت جامع، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  1. دستبند تیفانی

شرکت تیفانی، توسط شخصی به نام چارلز تیفانی، تاسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید لوازم لوکس، فعالیت می کند و اکثر محصولات آن، با استفاده از متریال هایی مانندِ طلا، الماس و نقره، ساخته می شوند. دستبند تیفانی، یکی از مشهورترین محصولات تولیدی توسط شرکت تیفانی می باشد. این شرکت، دستبند فوق را در مدل های متنوعی طراحی کرده است. برخی از این مدل ها، عبارتند از؛

  • دستبند تیفانی، مدل T: دستبند T تیفانی، یکی از زیباترین دستبند های شرکت تیفانی می باشد. در قسمت پایینی این دستبند، دو ساختار T مانند طراحی شده است. این دو ساختار T شکل، زیبایی ظاهری دستبند را افزایش می دهند. نکته ای دیگر اینکه، وزن دستبند های T تیفانی که در بازار عرضه می شوند، بین 4 تا 4.88 گرم می باشد.
  • دستبند تیفانی، مدل بنگل X: وزن دستبند بنگل X تیفانی، 10.88 گرم می باشد و در قسمت فوقانی آن، یک ساختار X مانند، طراحی شده است. رنگ های مورد استفاده در فرآیند ساخت دستبند فوق نیز، رُز گلد و زرد می باشند.
  • دستبند تیفانی، مدل هاردور: وزن دستبند هاردور تیفانی، 10.55 گرم می باشد. این دستبند ظاهری بسیار زیبا دارد و از اتصال رینگ های طلایی، ساخته شده است.
  • دستبند تیفانی، مدل بنگل با قلب آویز: وزن دستبند بنگل تیفانی با قلب آویز، 18.77 گرم می باشد. در ساختار این دستبند، از یک قلب آویز استفاده شده است. این قلب آویز، زیبایی ظاهری دستبند فوق را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.
  1. دستبند ونکلیف

شرکت ونکلیف، یکی از شرکت های فرانسوی قدیمی می باشد که در زمینه تولید انواع مختلف جواهرات، فعالیت می کند. این شرکت توسط شخصی به نام آلفرد ونکلیف، تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس می باشد. دستبند ونکلیف، یکی از معروف ترین محصولات شرکت ونکلیف است که در این بخش از مقاله، تمامی مدل های آن را به شما معرفی خواهیم کرد؛

  • دستبند ونکلیف، مدل پنج گل کوچک: در ساختار این دستبند، پنج گل کوچک و زیبا، طراحی شده است. وزن دستبند فوق نیز بین 10.24 تا 10.57 گرم می باشد.
  • دستبند ونکلیف، مدل لودو: دستبند لودو ونکلیف، همانند یک دستبند طلا پهن می باشد که در ساختار آن، شش ضلعی های کوچکی طراحی شده است. وزن این دستبند نیز 23 گرم می باشد و به همین دلیل، قیمت خرید آن کمی بالا است.
  • دستبند ونکلیف، مدل پنج گل تراش دار: در ساختار این دستبند، همانگونه که از نامش نیز مشخص می باشد، از 5 گل تراش دار ظریف استفاده شده است. نکته ای دیگر اینکه، وزن دستبند فوق بین 8.10 تا 11.91 گرم می باشد.

شرکت ونکلیف در فرانسه تاسیس شده است و دستبند های بسیار زیبایی را طراحی می کند.

بهترین محل جهت خرید انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا 

دستبند طلا یک کالای گران قیمت به حساب می آید و به همین دلیل، شما باید این کالا را تنها از مراکز معتبر خریداری نمایید. برخی از فروشگاه های نامعتبر، هزینه های بیش از حدی را بابت فروش دستبند طلا از مشتریان دریافت می کنند و بعضی دیگر، دستبند هایی با برند های نامعتبر را به فروش می رسانند.

در این بین، یکی از معتبرترین مراکز فروش  انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، گالری طلا نیکا (نیکا گلد گالری) نام دارد. تمامی دستبند هایی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شوند، از متریال هایی درجه یک ساخته شده اند و هزینه فروش آنها نیز کاملا مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله، اطلاعاتی جامع را در مورد انواع مدل ها و برندهای دستبند طلا، به شما ارائه دادیم. شما باید برند و مدل دستبند طلا را با توجه به سلیقه شخصی خود، انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link