آشنایی با بهترین برندهای تلویزیون


تلویزیون یکی از لوازم خانگی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. معمولا انسان‌ها با قدیمی‌ شدن مدل تلویزیونشان و وارد شدن مدل‌های جدید به بازار، سعی می‌کنند تلویزیون‌هایشان را عوض کنند و یک مدل جدیدتر بگیرند. بنابراین بازار خرید تلویزیون همیشه داغ است. در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای تلویزیون موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ را باید یکی از بهترین تولیدکنندگان تلویزیون دانست که سال‌هاست در این حیطه فعالیت می‌کند و درحال  حاضر به‎‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده لوازم خانگی جهان شناخته می‌شود. برند سامسونگ برای کره جنوبی است و طیف گسترده‌ای از محصولات لوازم خانگی را تولید و وارد بازار می‌کند. اصلی‌ترین ویژگی این برند تولید محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه است.

سامسونگ هر ساله پیشرفت‌های زیادی در فناوری دارد. مثلا پیشرفتش در فناوری  Ultra Views Angl، برنامه‌های هیبریدی QD OLED و همچنین ایجاد قابلیت 8k در تلویزیون‌های جدید از جمله پیشرفت‌های این برند محسوب می‌شود. ایرانی‌ها هم از قدیم طرفدار این برند بوده‌اند و همیشه یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید تلویزیون بوده است.

تلویزیون دوو

یکی دیگر از مشهورترین برندهای تلویزیون که طرفداران زیادی در بازار دارد، دوو است. تلویزیون دوو کیفیت بالایی دارد اما این برند هم مانند هر برند دیگری سعی دارد، محصولات با کیفیت‌تری تولید کند. یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون‌های دوو تنوع در محصولات است. معمولا تلویزیون‌های دوو زنگ‌هایی زنده، چشم‌نواز دارند.

تلویزیون جی پلاس

جی پلاس یک برند تازه نفس است که از سال 1397 توسط مادیران معرفی شد و در ایران فعالیتش را آغاز کرد. تلویزیون جی پلاس از نظر قیمت و کیفیت یک تلویزیون خوب و بادوام محسوب می‌شود. یعنی اگر می‌خواهید یک تلویزیون ارزان با کیفیت قابل قبول بخرید، جی پلاس بهترین گزینه است.

اگرچه جی پلاس در رقابت و مقایسه با برندهایی همچون سامسونگ و ال جی شکست می‌خورد اما با توجه به تازه‌کار بودن و همچنین قیمتش خرید آن به صرفه است. شرکت گلدیران که در ایران این محصول چینی را ارائه می‌دهد برای ارتقاء آن تلاش‌های زیادی کرده است. این برند همچنین دارای خدمات پس از فروش و ضمانت است که یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

تلویزیون ایکس ویژن

اگر دوست دارید از محصولات داخلی حمایت کنید و تلویزیونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمایید، برند ایکس ویژن بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این برند فعالیتش را زیر نظر شرکت مادیران آغاز کرد و در طول سال‌های ورودش به بازار طرفداران بسیاری برای خود دست  و پا کرده است. این برند تلویزیون برای محصولاتش خدمات پس از فروش و گارانتی دارد که خیال خریداران را از هر جهت راحت می‌کند.

برند ایکس ویژن در ابتدای کار خود مانیتورهای ال جی را مونتاژ می‌کرد اما بعدها خودش وارد صنعت تلویزیون‌سازی شد و رفته رفته تلویزیون‌های جدید با تکنولوژی‌های به روز را وارد بازار کرد. از ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن می‌توان به پردازش سریع، کاربری راحت، کیفیت مناسب، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت صوتی خوب اشاره کرد. اگرچه هنوز امکانات و کیفیت تلویزیون‌‌های ایکس ویژن به پای رقبای خارجیش مانند ال جی و سامسونگ نمی‌رسد اما می‌توان آن را جزو تلویزیون‌های خوب دانست.

تلویزیون ال جی

یکی دیگر از تلویزیون‌های محبوب کره‌ای که در بازار ایران هم طرفداران زیادی دارد، ال جی است. این برند قدیمی‌ تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر بسیار بالا تولید و روانه بازار می‌کند که رزولوشن بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به کیفیت صدای بالا، پیشرفت همگام با تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت اشاره کرد. اما متاسفانه در ایران برندهایی مانند ال جی و سامسونگ گران محسوب می‌شوند و همه نمی‌توانند این برندها را تهیه کنند.

کلام آخر

در این مطلب درباره برندهای مختلف تلویزیون که در بازار محبوبیت زیادی دارند حرف زدیم اما پاسخ به این سوال که بهترین برند تلویزیون کدام است، کاری سخت و حتی نشدنی است چراکه بهترین برند تلویزیون‌ را باید خودتان براساس سلیقه، نیاز و بودجه خودتان انتخاب کنید. هر کدام از این برندها در یک ویژگی بسیار قوی هستند بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون دارید، قبل از خرید به خوبی تحقیق کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link