بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج


 امروز می خواهیم در مورد علل خرابی و تعمیر دو مورد از لوازم خانگی که بسیار پرکاربرد هستند توضیح دهیم. یخچال و لباسشویی سامسونگ ابزار کارآمد در آشپزخانه محسوب می شوند و نگهداری و استفاده درست از آنها بسیار حائز اهمیت است.

این دو دستگاه به دلیل استفاده مداوم و یا رعایت نکردن نکات نگهداری از آنها امکان دارد خراب شوند و از کار بیفتند.

در ادامه شما را با علل خرابی و روش های تعمیر آنها آشنا می کنیم.

نمایندگی سامسونگ در کرج

یخچال ها هم مانند سایر لوازم خانگی به دلیل استفاده مداوم نیاز به تعمیر و رسیدگی دارند. دلایل متفاوتی وجود دارد که باعث خراب شدن یخچال شده و منجر به اختلال در عملکرد آن می شود. در ادامه شما را 4 دلایلی که موجب روشن نشدن یخچال می شود آشنا می کنیم:

  • خرابی رله استارت، خازن یا اورلود: اگر یخچال روشن نمی‌شود، یکی از دلایل روشن نشدن یخچال خرابی استارت موتور یا قطع برق به موتور یا کمپرسور است. این مسئله ممکن است به خرابی رله استارت، خازن‌های کمپرسور یا موتور مربوط باشد که بررسی این موارد و تعمیر مورد نیاز است.
  • خرابی ترموستات یخچال: ترموستات یخچال مسئول تنظیم دما است. اگر دمای داخل یخچال از تنظیم ترموستات بالاتر رود، ترموستات به کمپرسور دستور روشن شدن می‌دهد. بنابراین، ایراد در ترموستات می‌تواند عامل عدم روشن شدن یخچال باشد. هنگامی که برق خانه قطع و دوباره وصل می‌شود، اما یخچال روشن نمی‌شود و فقط دکمه پاور فعال است، مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. ابتدا یخچال را از پریز برق جدا کنید و پس از 5 دقیقه دوباره وصل کنید.
  2. اگر موتور روشن نشد، بررسی کنید که آیا برق به دستگاه می‌رسد یا خیر.
  3. در صورت تامین برق و عدم روشن شدن موتور، احتمال سوختن ترموستات وجود دارد که با تعویض آن مشکل رفع می‌شود.
  4. در صورت عدم رسیدن برق به دستگاه، مشکل احتمالاً از جانب برد الکترونیکی است.
  • ایراد در برد الکترونیکی: ایراد در برد الکترونیکی می‌تواند موجب عدم روشن شدن یخچال شود. این برد کنترل تمامی بخش‌ها و قطعات یخچال را برعهده دارد و از مهم‌ترین قطعات آن به شمار می‌رود. به دلیل عوامل مختلفی مانند نفوذ آب، فشار و ضربه، افزایش دما و حرارت یا نوسانات برق برد یخچال ممکن است خراب شود. در بعضی موارد شاید امکان  تعمیر برد نباشد و تنها راه حل تعویض برد الکترونیکی باشد. بنابراین، یکی از علل روشن نشدن یخچال بعد از شستشو، خرابی برد الکترونیکی یا ترموستات است. پس از شستشوی یخچال، ممکن است فیوز آن بپرد و در مواجهه با مشکل روشن نشدن، علت آن می‌تواند خرابی برد الکترونیکی باشد.
  • خرابی موتور یا کمپرسور: در صورت خرابی موتور یا کمپرسور یخچال، دلیل عدم روشن شدن آن واضح است. خرابی موتور، به روشن نشدن یخچال منجر می شود. همچنین، اگر یخچال به طور ناگهانی خاموش شده و دیگر روشن نشود یا فقط برای مدت کوتاهی روشن می‌ماند و سپس دوباره خاموش می‌شود، ممکن است مشکل از موتور یا کمپرسور باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی یا نیامدن آب داخل دستگاه با فعال شدن تایمر لباسشویی، لامپ نمایش روشن می‌شود اما ماشین لباسشویی آب نمی‌گیرد. این مسئله ممکن است به دلایل مختلفی باشد:

  • درب ماشین لباسشویی بار است.
  • شیر آب بسته است.
  • هیدرواستات خراب است.
  • برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است.
  • پمپ لباسشویی مشکل دار است.
  • سیم‌های رابط به درستی وصل نشده‌اند و ممکن است دچار خرابی شوند.
  • در شیر ورودی آب خراب است.

عیب یابی ماشین لباسشویی که نشت آب دارد: نشت آب از ماشین لباسشویی مشکلی رایج است که ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. برای عیب‌یابی این مشکل، ابتدا درپوش یا پنل جلویی ماشین لباسشویی را باز کرده و اتصالات آبی را با یک پارچه خشک کنید. سپس در حین کارکرد ماشین، به دقت نشت آب را بررسی کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج

اگر نشت آب از رابط‌های لوله‌های آبی اتصالی رخ دهد، باید آنها را بازبینی کرده و در صورت لزوم تعمیر نمایید. همچنین در صورت تجمع آب به دلیل بسته شدن دریچه‌های جاری، واترپمپ و سایر قطعات، بهتر است ابتدا دستگاه را خاموش کرده و سپس تمیز کردن و آب‌بندی ماشین را انجام دهید

ﻫﯿﺘﺮ ماشین لباسشویی آب را ﮔﺮم نمی‌ کند: برای عیب‌یابی ماشین لباسشویی، بهتر است ابتدا سیم‌های برق را از طریق جدا کردن آنها از برق و مستقیما به یک منبع برق 220 ولت وصل کنید تا بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی به درستی کار می‌کند یا خیر.

اگر پایه‌های اتصال یا هیتر کمی گرم شده‌اند اما به دستگاه برق نمی‌رسد، ممکن است مشکل از خود تایمر باشد. در این صورت، باید صفحه‌کلید تایمر را باز کرده و آن را بررسی کنید تا مشکل حل شود. اگر سیم‌های تایمر و برق (سیم نول هیتر) درست عمل نمی‌کنند، باید سریعاً آنها را تعمیر کرده یا تعویض نمایید.

اگر تایمر درست عمل می‌کند ولی برق به دستگاه نمی‌رسد، ممکن است مشکل از جرم‌گیری در مسیر آب باشد که باعث مسدود شدن سیستم آب می‌شود. در این حالت، بهتر است از یک تکنسین متخصص مشاوره و راهنمایی بگیرید.

خدمات نمایندگی اسنوا در کرج

نمایندگی اسنوا در کرج ارائه‌دهنده خدمات گسترده‌ای است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعمیرات و خدمات تعمیری: تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج توانایی تعمیر انواع مشکلات فنی و عیب‌های دستگاه‌های اسنوا را دارد، از جمله مشکلات موتور، سیستم خنک‌کننده، یا مشکلات الکتریکی.
  • نگهداری و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی پس از فروش به مشتریان از جمله تنظیم و راه‌اندازی اولیه دستگاه‌ها، تعویض فیلترها و راهنمایی در مراقبت و نگهداری دستگاه‌ها است.
  • تعویض قطعات و لوازم یدکی: این نمایندگی امکان تامین قطعات یدکی اصلی برای دستگاه‌های اسنوا را دارد و قادر به تعویض قطعات معیوب یا فرسوده است.
  • مشاوره فنی: ارائه مشاوره‌های فنی به مشتریان در زمینه استفاده بهینه از دستگاه‌ها، رفع مشکلات رایج و انتخاب مدل مناسب برای نیازهای خاص مشتریان.
  • گارانتی و تضمین کیفیت: این نمایندگی برای خدمات تعمیراتی ارائه شده و کیفیت کار انجام شده توسط تکنسین‌های ماهر گارانتی ارائه می دهد، که این امر به اعتماد بیشتر مشتریان منجر می شود.

سخن پایانی

از اینکه ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید متشکریم. اگر لوازم آشپزخانه شما با مشکل مواجه شده است با کارشناسان کارینو سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج تماس بگیرید.

این مجموعه با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 02634613309 – 02133063452 تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link