بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب، معرفی 4 برند برتر


لوازم آرایش برای پوست چرب

بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب قطعاً باید دارای ترکیبات ملایم و ضد حساسیتی باشد. به این خاطر که به پوست آسیب جدی وارد نکند و باعث ایجاد جوش و آکنه بیشتری نشود، معمولاً زمانی که اسم لوازم آرایشی مناسب برای پوست چرب به میان می آید، بیشتر افراد به کرم پودر فکر میکنند. اما ویژگی های این نوع از لوازم آرایشی شامل محصولات دیگر نیز میشود. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه در این مورد بیشتر با شما صحبت کنیم.

ویژگی های لوازم آرایشی مناسب پوست چرب

محصولات و لوازم آرایشی مناسب پوست چرب، چند ویژگی مهم را باید داشته باشند:

  • کم کردن چربی پوست
  • دارای خواص ضدعفونی کننده
  • لایه بردار ملایم
  • نرم کردن پوست
  • عدم براق کنندگی پوست
  • دارای خواص ضد التهابی
  • مرطوب نمودن پوست

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی پوست چرب

لوازم آرایشی پوست چرب

برندهای زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این میان، برخی از برندها برتری بیشتری داشته؛ چرا که ترکیبات خاصی را در تولید لوازم آرایشی برای پوست چرب در نظر می‌گیرند. ما در ادامه شما را با بهترین برند لوازم ارایشی و بهداشتی در این زمینه بیشتر آشنا خواهیم کرد:

لدورا

یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب بدون شک، برند لدورا است. به این دلیل که کرم پودر آن پوشش بسیار سبکی داشته و بافتی طبیعی را به نمایش می‌گذارد. در خصوص دیگر لوازم ارایشی که این برند تولید کرده است، شما کمترین میزان احتمال تعریق را میتوانید در نظر بگیرید.

کرم پودر این برند دوام و مقاومت بالایی در برابر گرما از خود نشان می‌دهد و می‌توان گفت یکی از وظایف اصلی رطوبت رسانی به سطح پوست را دارد. به همین خاطر در حین آرایش، پوست شما با آسیب خاصی روبرو نخواهد شد.

محصولات آرایشی لدورا خاصیت ضد آب دارند و شما هنگام شنا کردن هم می‌توانید از آنها استفاده کنید. به خاطر وجود ترکیباتی همچون تالک می‌توانید این محصول را در برابر حرارت و رطوبت بسیار ایده‌آل در نظر بگیرید.

با توجه به موارد گفته شده محصولات آرایشی لدورا ماندگاری بالایی داشته و همین امر باعث می‌شود تا آرایشی یک دست داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که کرم پودر این محصول دارای ضد آفتاب است که می‌تواند از مشکلات شدید پوستی شما جلوگیری به عمل آورد.

خاصیت ضد رطوبت را هم بهتر است یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی لوازم آرایشی این برند در نظر بگیرید. به خاطر وجود کلاژن و گلیسرین، کرم پودر لدورا به کلاژن سازی سطح پوست می‌پردازد و همین امر باعث می‌شود تا پوست چرب و جوش‌دار شما بتواند شاداب و سرزنده باقی بماند.

بیترلینگ

برند بیترلینگ هم می‌تواند یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب باشد. توجه داشته باشید که کرم پودر این برند به خاطر پوشانندگی بالایی که دارد، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. خاصیت ضد جوش و آکنه آن هم توانسته این کرم پودر را یک گزینه عالی برای پوست‌های چرب تبدیل کند.

هیچ گونه نمای گچی و کدر بعد از استفاده از این کرم پودر روی پوست شما نمایان نخواهد شد و همچنین به خاطر ترکیبات به کار رفته می‌توانید انتظار کنترل چربی اضافه پوست را هم داشته باشید. لوازم آرایشی بیترلینگ فاقد روغن و چربی هستند و ماندگاری بسیار خوبی را در طولانی مدت به نمایش می‌گذارند. بافت سبک، لطیف و نرم هم از جمله ویژگی‌های لوازم آرایشی اصل بیترلینگ به حساب می‌آیند.

لورآل

برند روآل از جمله برندهای فرانسوی معتبری است که در دسته‌بندی بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب جای گرفته است. می‌توان گفت این محصول به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد می‌تواند پوششی یک دست و صاف را بدون هیچگونه ترک روی پوست به وجود آورد.

کرم پودر این برند برق روی پوست صورت که به خاطر چربی به وجود آمده را از بین برده و می‌تواند پوستی مات را به نمایش بگذارد. در مورد ماندگاری این کرم پودر هم اگر بخواهیم صحبت کنیم، شما ۲۴ ساعت را می‌توانید در نظر بگیرید.

از جمله نقاط قوت این محصول پوشش بی نظیر، ماندگاری بالا و همچنین خاصیت مات کنندگی آن است. نکته مهم دیگری هم که وجود دارد این است که این محصول فاقد چربی بوده و مناسب پوست مستعد آکنه است، پس خرید لوازم آرایشی لورآل را می توانید هوشمندانه در نظر بگیرند. کرم پودر لورآل می‌تواند به کنترل ترشح سبوم پوست بپردازد و در برابر تعریق هم پوست را بسیار مقاوم نشان دهد.

میبلین

کرم پودر میبلین هم یکی دیگر از بهترین لوازم آرایشی برای پوست چرب به شمار می‌آید. این محصول که فاقد چربی بوده می‌تواند سبوم برق که از چربی پوست به وجود می‌آید را کنترل کرده و آن را کاهش دهد. ساختار لوازم آرایشی این برند به گونه‌ای هستند که روی پوست چرب شما به راحتی می‌نشینند و بافت سبکی را به نمایش می‌گذارند؛ همچنین شما به مرور زمان به خاطر فرمول خاصی که در تولید این کرم پودر به کار رفته است، متوجه خواهید شد که منافذ پوست شما کوچک‌تر می‌شود و این یکی از ویژگی‌های مهمی است که می‌توان برای این محصول در نظر گرفت.

ترکیبات ضد آفتاب که در کرم پودر این برند وجود دارد، باعث می‌شود تا در برابر نور خورشید بتوانید از پوست خود بتوانید محافظت کنید. ماندگاری بالا هم از جمله دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد؛ چرا که این کرم پودر پیگمنت‌های رنگی اشباع شده دارد و همین امر باعث مقاومت و دوام بالای این محصول می‌شود.

اهمیت استفاده از لوازم آرایش ضد حساسیت برای پوست چرب

لوازم آرایشی مناسب پوست چرب

در معرفی لوازم آرایشی ضد حساسیت باید گفت که محرک آنها نسبت به دیگر محصولات کم بوده و هیچگونه تحریک و مشکلی را برای پوست‌های حساس به وجود نمی آورد. بدین ترتیب که تولیدکنندگان در این نوع محصولات از ترکیبات ملایم‌تری استفاده می کنند.

می‌توان گفت لوازم آرایشی ضد حساسیت بدون عطر تولید می‌شوند و مواد معدنی خاصی را در تولید آن ها لحاظ می‌کنند. بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب، دارای باکتری نبوده و در کوتاه مدت منقضی نمی‌شوند، معمولاً هنگام خرید لوازم آرایش باید به ترکیبات آن توجه داشته باشید؛ چرا که رایحه مصنوعی یا طبیعی، ضد آفتاب شیمیایی در کرم پودر، مواد نگهدارنده مانند پارابن، رتینول، روغن‌های ضروری و آلفا هیدروکسی اسیدها همگی از جمله مواردی هستند که باعث ایجاد حساسیت روی پوست شما می‌شوند.

شما در هنگام خرید کرم پودر، ریمل، کانسیلر، سایه، خط چشم و رژ لب ضد حساسیت از برندهای زیر می توانید کمک بگیرید:

  • Clinique
  • Marcelle
  • bareMinerals
  • Tarte Cosmetics
  • Tower 28 Beauty
  • Almay
  • Jane Iredale
  • Colorescience
  • Youngblood Mineral Cosmetics
  • VMV Hypoallergenics
  • Giorgo Armani Beauty
  • Neutrogena
  • Glo Skin Beauty

سخن پایانی

به صورت مختصر ولی مفید در مورد بهترین مارک لوازم آرایشی برای پوست چرب با شما صحبت کردیم. بهتر است بدانید که هرکدام از برندهای گفته شده، تنها برندی نیستند که شما بتوانید انتخاب کنید، به هر حال با توجه به حوصله کاربر، ما به چند نمونه معروف و محبوب تر اشاره کردیم. در صورتی که شما تمایل دارید، در خرید لوازم آرایشی ضد حساسیت و مناسب پوست چرب آگاهانه تر عمل کنید، توصیه های ما را جدی بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link