قرمز یلدایی شهر لوازم‌خانگی، سرخ‌تر از همیشه!


بلندترین شب سال می‌تواند بهترین شب سال شود اگر بهترین‌ها در کنارت باشند. همه دوست دارند شب یلدا را در کنار خانواده و با شنیدن قصه‌های قشنگ، بگووبخند بگذرانند. حالا امسال شهر لوازم‌خانگی، مرجع تخصصی لوازم‌خانگی می‌‌خواهد با قرمز یلدایی به دیدن شما بیاید؛ خانه هستید؟

برای بعضی‌ها شب یلدا یعنی نشستن زیر کرسی، شنیدن قصه‌های مادربزرگ و فال حافظ پدر. برای بعضی‌ها یلدا یعنی خوراکی‌های خوشمزه، شیرینی، آجیل، انار دانه قرمز، هندوانه آبدار و لبوی گرم خانگی. در همه این رؤیاها و تصوراتی که ما از بلندترین شب سال داریم، یک رنگ بیشتر از همه خودنمایی می‌کند و آن قرمز یلدایی است.

از بین همه چیزهای مربوط به بلندترین شب سال، کدام قرمز یلدایی را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ قرمز پیراهن و لباس‌های آن شب؛ یا قرمز انار، هندوانه، شیرینی و خوراکی‌های خوشمزه دیگر؟ امسال قرار است به همه این رنگ‌های زیبا یک رنگ جدید اضافه شود و آن هم قرمز یلدایی شهر لوازم‌خانگی است.

شهر لوازم‌خانگی قرمز یلدایی می‌شود

در قرمز یلدایی شهر لوازم‌خانگی قرار است شما صاحب یک یخچال‌فریزر قرمزرنگ یا بخاری شوید. برای شرکت در قرعه‌کشی باید صفحه «شهر لوازم‌خانگی» و «شهر دیجیتال» را در شبکه‌های اجتماعی فالوو کنید. سپس یک عکس از وسیله قرمزرنگ خانه استوری کنید و آن را در زنجیره مسابقه با استیکر addyours قرار دهید.

در نهایت هم باید در بخش نظرات پست مربوط به این قرعه‌کشی در صفحه شهر خانگی بنویسید: #قرمزیلدایی منتشر شد. اطلاعات مربوط به این جشن بزرگ را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

شهر لوازم‌خانگی امسال قرمز یلدایی را در بزرگداشت فرهنگ و سنت ایرانی برگزار می‌کند. شما برای خرید از این فروشگاه بزرگ می‌توانید به یکی از شعب آن واقع در شهرهای تهران، اصفهان و ساری مراجعه کنید. شعبه اصلی مرجع تخصصی لوازم‌خانگی تهران بعد از میدان آزادی روبروی تهرانسر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای





Source link