انواع ست مانتو با شلوار جین


هر کسی دوست دارد استایل شخصی و زیبایی برای خود داشته باشد و همه او را به خوش‌لباسی بشناسند. اما آگاهی نداشتن به اصول و ترفندهای ست کردن لباس باعث می‌شود عموما این هدف محقق نشود و فرد به استایلی که می‌خواهد دست پیدا نکند. این در حالی است که بهترین جین های سال ۲۰۲۳ به بازار مد و پوشاک ایران آمده‌اند و کافی است کمی به ترفندهای استایل کردن مسلط باشید تا بتوانید یک ست لباس تماشایی برای خود طراحی کنید. فرقی نمی‌کند به ست‌های تیره علاقه داشته باشید یا روشن! این مهم است که بتوانید با ایده‌های خلاقانه خود به یک ترکیب درست از ست مانتوی روشن یا ست مانتوی تیره با شال مناسب و شلوار جین زیبا برسید. در ادامه با ما همراه شوید تا در مورد ست کردن انواع شلوار جین با مانتوهای مختلف اطلاعاتی به شما بدهیم.

1.ست مانتو تیره با شال مناسب و بهترین جین های سال ۲۰۲۳

یکی از ملزومات اصلی کمد لباس‌های بانوان، مانتوی تیره است، چراکه به‌دلیل خنثی بودن رنگش می‌تواند با هر ترکیب رنگ دیگری ست شود و جلوه جذابی داشته باشد. شلوار جین یکی از کژوال‌ترین و زیباترین ست‌هایی است که می‌توانید با مانتوی تیره و مانتوهای مشکی‌رنگ داشته باشید! علی‌الخصوص که شلوارهای جین هم تنوع رنگی زیادی دارند و هر کدام‌شان می‌تواند گزینه‌ای برای یک استایل تماشایی باشد. عموما ست مانتوی تیره با شال مناسب و شلوارهای جین کار چندان سختی نیست و حتی اگر حوصله ترکیب رنگ‌های مختلف نداشته باشید، می‌توانید به ساده‌ترین شکل یک استایل زیبا برای خودتان آماده کنید.

شلوار جین‌های آبی تیره، آبی روشن، یخی، سفید، خاکستری، دودی و زغالی و مشکی از انواع ست‌هایی هستند که می‌توانید در کنار مانتو تیره از آن‌ها استفاده نمایید. انواع شلوار جین‌های جذب، اسکینی، بوت کات، مام و … می‌توانند در کنار مانتو تیره ترکیبی بسیار زیبا بسازند. مانتوی مشکی و تیره همیشه طرفدار خودش دارد! فرقی نمی‌کند در چه سن و سالی باشید و بخواهید برای چه نوع مراسمی آن را بپوشید، این رنگ نه‌تنها استایل شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد، که باعث زیباتر شدن فرم بدن‌تان هم می‌شود.

2.ست کردن مانتو ساده با بهترین جین های سال ۲۰۲۳

زیبایی در سادگی است و همین باعث می‌شود مانتوهای ساده همیشه جز ترندهای سال باشد و هیچ وقت از مد نیفتد. مانتوهای ساده عموما با پارچه‌های تک‌‌رنگ دوخته شده‌اند و این مسئله می‌تواند ست کردن را بسیار ساده‌تر کند. در وهله اول شما می‌توانید شلوار جینی را انتخاب کنید که به رنگ مانتو نزدیک‌تر باشد. در حقیقت ست مانتو با شلوار جین ساده‌ترین استایلی است که می‌توانید به کمک مانتوهای ساده و شلوارهای موجود در کمد لباس خود طراحی کنید. مثلا اگر مانتوی شما به رنگ مشکی است، شلوار جین مشکی گزینه مناسبی برای یک استایل ساده و روزمره است، اما این تنها گزینه شما نخواهد بود! بهتر است رنگ‌های مکمل و متضاد را هم امتحان کنید. مثلا یک مانتوی ساده سفید با شلوار جین ذغالی می‌تواند انتخاب بسیار جذابی باشد. بالعکس، ست مانتوی ساده تیره با شال مناسب و یک جین یخی استایلی زیبا به شما هدیه می‌دهد.

3.ست کردن مانتوهای جلوباز با شلوار جین‌

امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید که مانتوی جلو باز در کمد لباس‌هایش نداشته باشد. این ترند خصوصا برای جوان‌ترها بسیار جذاب است و می‌توان با آن انواع استایل‌های رسمی، شیک و کژوال داشت. عموما این مانتوها به دو صورت اسپرت و مجلسی تولید می‌شوند و هر کدام‌شان برای استایل کردن سبک خاص خود را می‌طلبند. چهارفصله بودن این مانتوها علت دیگری است که بانوان را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین ترندهای سال، استفاده از شلوار جین‌های مام استایل و مام فیت با مانتوهای جلوباز است. شلوارهای مام فیت و مام استایل از بهترین جین های سال ۲۰۲۳ هستند و استایل شما را تکمیل می‌کند. مام استایل به شلوارهایی گفته می‌شود که فاق بلندی دارند و از جلو تا قسمت بالای ناف و از پشت تمام باسن را پوشش می‌دهند و این باعث می‌شود استایل جالبی به فرم لگن شما بدهد. مام فیت‌ها نیز مانند مام استایل‌ها فاق بلندی دارند، با این تفاوت که پاچه‌هایشان به اندازه مام استایل آزاد نیست و کمی فیت‌تر می‌ایستد. این ویژگی باعث خوش‌فرم‌تر نشان‌دادن پاها می‌شود و می‌توانید به کمک مانتوهای جلو باز یک استایل بسیار شیک بزنید. در فصول گرم سال یک شومیز، کراپ، تی‌شرت و در فصول سرد سال، یک بافت خوش‌رنگ می‌تواند استایل شما را تکمیل کند.

بهتر است رنگ لباسی که زیر مانتوی جلو بازتان می‌پوشید، با رنگ مانتو تضاد داشته باشد تا جلوه خود را نشان دهد. با مانتوهای جلوباز تیره می‌توانید شلوار جین رنگ روشن را امتحان کنید. ست مانتوی تیره با شال مناسب هم در این نوع استایل اهمیت دارد و اگر نتوانید شال و روسری خوبی برای ست کردن با مانتوی جلوباز انتخاب کنید، باقی زحمات‌تان هدر خواهد رفت.

4.ست کردن مانتوهای مینیمال با انواع شلوارهای جین

مانتوهای مینیمال، امروزه یکی از محبوب‌ترین انواع مانتوها محسوب می‌شوند و پوشیدن آن‌ها نوعی بازگشت به عصر سادگی و زیبایی کلاسیک است. این مانتوها در انواع استایل‌های رسمی، کژوال و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و در هر یک از این سبک پوشش‌ها می‌توانند شما را زیباتر و خوش‌تیپ‌تر از پیش جلوه دهند. مانتوهای مینیمال عموما ساده، تک‌رنگ و خنثی هستند. جوان‌ترها ترجیح می‌دهند از خنثی‌ترین و ساده‌ترین شکل از این مانتوها در استایل‌شان استفاده کنند و تکمیل این سادگی را به شلوار و اکسسوری‌شان بسپارند. مانتوهای مینیمال می‌توانند در انواع مدل‌های جلوباز، پیراهنی، کوتاه، بلند، جلوبسته و … تولید شوند و این رنگ و طرح‌شان است که همه این مانتوها را در دسته مینیمال قرار می‌دهد.

نگران نباشید! دست شما در استایل کردن بهترین جین های ۲۰۲۳ با مانتوهای مینیمال باز است و لازم نیست زمان زیادی را صرف طراحی لباس و استایل خود کنید. برای مثال پوشیدن یک شومیز آبی روشن زیر یک مانتوی مینیمال ساده مشکی با شلوار جین مام فیت آبی یا ذغالی می‌تواند استایلی تماشایی برای شما باشد.

5.ست کردن مانتوهای اسپرت با انواع شلوار جین

مانتوهای اسپورت نیز مانند مانتوهای مینیمال یک مدل کلی از مانتو هستند که شامل انواع مدل‌های جلوباز و جلوبسته می‌شوند. اسپرت بودن آن‌ها از این جهت است که می‌توانید برای راحتی بیشتر در رفت و آمدهای روزمره از آن‌ها استفاده کنید و نگرانی خاصی بابت ست کردن‌شان نداشته باشید. مانتوهای اسپرت عموما ساده هستند و پارچه‌شان با انواع نقاشی و طرح تولید نشده است. بسته به قد و مدل مانتو می‌توانید از انواع شلوار جین‌های اسکینی، بوت‌کات، راسته و مام استفاده کنید. این کاملا به سلیقه و فرم بدن شما باز می‌گردد. اگر قد بلندی دارید، شلوارهای مام و دم‌پا گشاد می‌تواند پاهای شما را خوش‌فرم‌تر نشان دهد. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است زیاد از رنگ‌های متضاد در ست کردن مانتوی اسپرت و شلوار جین خود استفاده نکنید تا قدتان بلندتر نشان داده شود. شلوار جین‌های زاپ‌دار یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست شدن با مانتو اسپرت خواهند بود.

ست کردن لباس اصول خاصی دارد و هر کسی دوست دارد استایل خوبی داشته باشد. رسیدن به استایل منحصربه‌فرد زمان می‌خواهد و شما باید این زمان را به خودتان بدهید تا بتوانید استایل شخصی خود را پیدا کنید. توصیه می‌کنیم از ترکیب‌ها و ست‌هایی که در این مطلب آوردیم، برای طراحی استایل خود استفاده کنید تا بتوانید به سبک شخصی و مناسب خود برسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link