بررسی مدل و کیفیت انواع سرشورهای ایستاده، سرشور خوابیده و سرشور مبله


در این مقاله میخواهیم به بررسی مدل و کیفیت انواع سرشورهای ایستاده، سرشور خوابیده و سرشور مبله اشاره کنیم. در ابتدا به معرفی انواع آن می پردازیم و نکات مهمی را بیان خواهیم کرد.

معرفی انواع سرشورهای ایستاده، خوابیده و مبله

برای اینکه مشتری مجدد به محیط آرایشگاه باز گردد و از حضور در آرایشگاه حس خوبی دریافت کند، لازم است که آرایشگر تجهیزات و وسایل با کیفیت و خوبی را تهیه نماید. از میان انواع تجهیزات آرایشگاه، سرشورها بخش مهمی از این فضا را تشکیل می‌دهند.

وقتی به عنوان یک آرایشگر به دنبال تهیه انواع سرشورهای ایستاده، خوابیده و مبله بودم با نمونه‌های مختلفی از این محصولات در بازار مواجه شدم که برخی از نمونه‌ها از لحاظ طراحی بسیار زیبا و لاکچری بودند. اما کیفیت متریال به کار رفته در روند ساخت آنها مورد تایید نبود. برخی دیگر هم شکل ظاهری مدنظر و متناسب با فضای آرایشگاه را نداشتند.

در ادامه برای آگاهی بیشتر خریداران به معرفی انواع سرشورهای ایستاده،سرشور خوابیده و سرشور مبله شده می پردازیم.

معرفی انواع سرشور های ایستاده، خوابیده و مبله

سرشور ایستاده آرایشگاه

سرشور ایستاده آرایشگاه از نامش مشخص است که صندلی نداشته و بر روی یک پایه، کاسه سرشور نصب شده است. معمولاً یک کمد بر روی بدنه سرشور برای نگهداری از ابزارهای ضروری تعبیه می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرشور ایستاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرشور ایستاده فضای محدودی را اشغال می‌کند و به راحتی قابل جابجایی است.
  • نصب و نگهداری سرشورهای ایستاده بسیار آسان است و نیازی به اتصالات خاص ندارد.
  • لوازم جانبی برای استفاده از این سرشورها بسیار ساده می‌باشند.

سرشور ایستاده

سرشور خوابیده

سرشور خوابیده دارای یک صندلی و یک کاسه است که آرایشگر می‌تواند بر اساس قد مشتری آن را تنظیم کند. این مدل سرشور بیشتر برای آرایشگاه‌هایی که خدمات ویژه‌ای در زمینه مراقبت مو مانند رنگ و کراتین ارائه می‌دهند مناسب است.

از مهمترین ویژگی‌های سرشور خوابیده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی سرشور قابلیت حرکت به سمت جلو یا عقب را دارد، تا بهترین وضعیت برای مشتری فراهم شود.
  • سرشورهای این صندلی‌ها نیز قابلیت تغییر ارتفاع و جهت را دارند.
  • بدنه این سرشور از جنس فلز یا فایبرگلاس بوده و به دلیل داشتن طراحی شیک و مدرن در آرایشگاه‌ها با دکوراسیون‌های خاص هم قابل استفاده است.

سرشور مبله

سرشورهای مبله یکی از مدل‌های پرطرفدار است که بیشتر در آرایشگاه‌های با طراحی لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این سرشورها مشتری آرامش بیشتری داشته و در هنگام شستن سر حس ناراحتی پیدا نمی‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های سرشور مبله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ظاهری پیچیده و شکیل هستند.
  • برای ارائه خدمات مویی مختلف مناسب است.
  • راحت‌ترین نوع سرشورها شناخته می‌شود.

سرشور مبله

برای اینکه متوجه دلایل رضایت ما از انواع سرشورهای پرشین کلاسیک شوید، در ادامه به برخی از این دلایل می‌پردازیم:

کیفیت ساخت بالای سرشورها

این مجموعه از مواد با کیفیت بالا در روند تولیدات خود استفاده می‌کند. در بخش بدنه از آلیاژهای مستحکم و ضد زنگ و در بخش کاسه سرشور از جنس سرامیک با کیفیت بالا استفاده می‌کند، تا برای مدت طولانی این محصول دوام داشته باشد.

تنوع در طراحی و مدل‌ها

محصولات این کمپانی در تنوع بسیار بالایی از لحاظ طراحی تولید می‌شود. به همین جهت تمام آرایشگران با توجه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی آرایشگاه می‌توانند مناسب‌ترین سرشورها را انتخاب کنند.

استفاده آسان‌تر از سرشورها

این سرشورها به شکل ارگونومیک طراحی شده‌اند و استفاده آن بسیار راحت و آسان است. این امر موجب شده تا هم مشتری و هم آرایشگر حس بهتری در هنگام استفاده از سرشور به دست آورند.

نحوه انتخاب مناسب سرشورها

پس از اینکه یک برند معتبر مورد تأیید قرار گرفت، لازم است که برخی از نکات را برای انتخاب سرشوری که قرار است نیازهای شما را تأمین کند، بشناسید تا در نهایت به شکل صحیح از آنها استفاده نمایید.

برخی از نکاتی که در هنگام انتخاب سرشورهای ایستاده، سرشور خوابیده و سرشور مبله باید مد نظر قرار بگیرند عبارتند از:

نوع کاربری سرشور

با توجه به حجم کاری خود بهتر است مناسب‌ترین نوع سرشور را انتخاب کنید. اگر حجم کار شستشوی مو در آرایشگاه شما زیاد است، حتماً از نوع خوابیده یا مبله استفاده کنید. اما اگر برای کارهای جزئی به سرشور نیاز دارید، مدل ایستاده بخرید.

فضای موجود در محیط آرایشگاه

به طور معمول، سرشور مبله و خوابیده فضای بیشتری را اشغال می‌کند. اگر محیط آرایشگاه شما کوچک است، پس به سراغ سرشورهای ایستاده بروید. اما اگر فضای مناسبی دارید، برای آسایش بیشتر می‌توانید از مدل‌های دیگر انتخاب کنید.

جنس سرشور

سرشورها معمولاً از جنس سرامیک و کروم ساخته می‌شوند. سرشورهای سرامیک دوام بیشتری دارند، اما ممکن است سنگین‌تر باشند. سرشورهای کروم ارزان‌تر هستند، اما ممکن زودتر دچار خرابی می‌شوند.

بودجه در نظر گرفته

سرشورها قیمت‌های متفاوتی دارند و بسته به نوع طراحی و همچنین متریال ظاهری، قیمت آنها مشخص می‌شود. پس از تعیین بودجه و شرایط مورد نیاز خود، می‌توانید بهترین سرشورها را انتخاب کنید.

چگونگی خرید بهترین سرشورهای آرایشگاهی

زمانی که قصد خرید بهترین سرشورهای آرایشگاهی را دارید، دو فاکتور بسیار مهم، کارایی سرشور و بودجه شما، می‌توانند در انتخابتان تأثیر بگذارند. پس لازم است که یک مجموعه معتبر را در نظر بگیرید تا با ارائه تنوع بالای طرح‌ها و مدل‌ها و همچنین قیمت‌های مناسب، شرایط خرید را برای شما مهیا کند.

وب‌سایت پرشین کلاسیک می تواند برای افرادی که اطلاعات کافی در مورد انواع سرشورهای ایستاده، سرشور خوابیده و سرشور مبله ندارند، مفید باشد. چرا که توضیحات جامع و کاملی در وب‌سایت برای هر محصول وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان آنها نیز در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link