یادگیری یک مهارت برای بهبود روابط زندگی و کاری


ما از ابتدای زندگی خود مشغول تیم سازی هستیم. از بازی کردن در کوچه و گیم‌نت، تیم سازی را شروع می‌کنیم، به دوران تحصیل می‌رسیم و درنهایت، وارد محیط کار می‌شویم. شاید این دیدگاه کمی عجیب باشد ولی در همه این دوران‌ها، ما در تلاش هستیم تا فرد یا افرادی را با خود همراه کنیم؛ حال ممکن است این افراد، بچه‌های محله برای فوتبال بازی کردن باشند، می‌توانند اعضای فامیل برای یک دورهمی یا حتی ممکن است همکارانمان برای اجرای یک پروژه باشند. می‌توان کمی فراتر هم نگاه کرد؛ می‌تواند انتخاب شریک زندگی یا شریک تجاری هم باشد.

اما نکته‌ اینجاست که هیچ‌گاه به ما آموزشی برای اینکه چگونه فرد یا افراد مناسب را انتخاب کنیم، نداده‌اند. این دشواری در تیم سازی برای افرادی که در نقش‌های تاثیرگذار مدیریتی در سازمان یا مدیریت منابع انسانی مشغول به کار هستند بیشتر به چشم می‌خورد؛ زیرا که یکی از وظایف اصلی آن‌ها «تیم‌سازی»‌ است.

یادگیری یک مهارت برای بهبود روابط زندگی و کاری

آموزش جذب و استخدام و تیم سازی

راه حل‌های مختلفی برای بهبود روابط در زندگی و کار وجود دارد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها، شرکت در دوره‌های مختلف است. اما شاید برایتان عجیب باشد که یکی از جذاب‌ترین و اثرگذارترین مهارت‌ها برای یادگیری، جذب و استخدام است. اما چرا یادگیری این مهارت را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ دلایل زیر را بخوانید:

  • افزایش توانایی‌های شغلی: یکی از بزرگ‌ترین مزایای یادگیری جذب و استخدام، افزایش توانایی‌های شغلی است. با یادگیری مهارت‌های جدید و به‌روز، فرد قادر خواهد بود تا بهترین عملکرد را در محیط کار ارائه دهد و به‌راحتی با تغییرات و نوآوری‌های جدید سازگار شود.
  • افزایش فرصت‌های شغلی: با یادگیری مهارت‌های جدید، فرد می‌تواند فرصت‌های شغلی جدید را برای خود ایجاد کند. این مهارت‌ها می‌توانند در صنایع مختلف و در سطوح مختلف شغلی قابل استفاده باشند و فرصت‌های شغلی بیشتری را برای فرد فراهم کنند.
  • افزایش درآمد: یادگیری مهارت‌های جدید می‌تواند به افزایش درآمد فرد کمک کند. با افزایش توانایی‌های شغلی و افزایش فرصت‌های شغلی، فرد می‌تواند به‌راحتی به موقعیت‌های شغلی با درآمد بالاتر دست یابد.
  • افزایش اعتمادبه‌نفس: یادگیری مهارت‌های جدید و بهبود توانایی‌های شغلی، باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس فرد می‌شود. این اعتمادبه‌نفس می‌تواند در تعاملات اجتماعی و در کارکرد بهتر در محیط کار مفید باشد.
  • توسعه شبکه‌های حرفه‌ای: با شرکت در دوره ‌های آموزشی و کارگاه‌ها، فرد می‌تواند با افراد جدید آشنا شود و شبکه‌های حرفه‌ای خود را گسترش دهد. این شبکه‌ها می‌توانند در آینده، به فرد کمک کنند و در پیشرفت حرفه‌ای و شغلی او مؤثر باشند.
  • بهبود کارایی و عملکرد: یادگیری مهارت‌های جدید و به‌روز می‌تواند به بهبود کارایی و عملکرد فرد در محیط کار کمک کند. با افزایش توانایی‌های شغلی، فرد می‌تواند بهترین عملکرد را در وظایف خود ارائه دهد و موجب افزایش بهره‌وری در محیط کار شود.
  • پیشرفت حرفه‌ای: یادگیری مهارت‌های جدید و به‌روز، می‌تواند به پیشرفت حرفه‌ای فرد کمک کند. با افزایش توانایی‌های شغلی و کسب مهارت‌های جدید، فرد می‌تواند به پست‌های مدیریتی و مسئولیت بالاتر دست یابد.
  • بهبود رضایت شغلی: با یادگیری مهارت‌های جدید و بهبود توانایی‌های شغلی، فرد می‌تواند بهترین عملکرد را در محیط کار ارائه دهد و این می‌تواند منجر به افزایش رضایت شغلی و رضایت کارمندان از محیط کار شود.
  • افزایش انگیزه و انعطاف‌پذیری: یادگیری مهارت‌های جدید و به‌روز، می‌تواند به افزایش انگیزه و انعطاف‌پذیری فرد در محیط کار کمک کند. با داشتن مهارت‌های متنوع، فرد قادر خواهد بود به بهترین شکل ممکن در مواجهه با چالش‌ها و تغییرات در محیط کار عمل کند.
  • بهبود فرصت‌های آموزشی: با شرکت در دوره جذب و استخدام، فرد می‌تواند به فرصت‌های آموزشی بیشتری دست یابد. این فرصت‌ها می‌توانند به فرد در پیشرفت حرفه‌ای و شغلی کمک کنند و او را در مسیر رشد و پیشرفت حرفه‌ای قرار دهند.

دوره آموزش جذب و استخدام برای بهبود کیفیت کار و زندگی

دوره آموزش جذب و استخدام برای بهبود کیفیت کار و زندگی

حال که با مزایای قابل توجه و جذاب یادگیری جذب و استخدام آشنا شدید، می‌خواهیم به شما منبع آموزش و یادگیری این مهارت را معرفی کنیم: بهترین منبع برای یادگیری جذب و استخدام، استفاده از دوره آموزش جذب و استخدام سیمپل اچ آر است. توجه کنید که این یک دوره کاملا رایگان و جامع است و سیمپل اچ آر تلاش کرده است تا دوره‌ای کاربردی و درعین حال ساده را جمع‌آوری و کند که در آن، اصول و ریزه‌کاری‌هایی را که شما برای تیم‌سازی در سازمان خود به آن نیاز دارید را بررسی کرده‌اند. simplehr.ir در این دوره آموزش جذب و استخدام تلاش کرده که پاسخ بعضی سؤالات اساسی را در تیم سازی و جذب و استخدام بدهد. در این دوره، از پیش از شروع فرآیند استخدام کار را آغاز و جواب بعضی سؤالات مانند سؤالات زیر داده شده است:

  1. چه فاکتور‌های استراتژیکی در جذب و استخدام وجود دارد؟
  2. چگونه جذب و استخدام را در سازمان به یک واحد پیشرو تبدیل کنیم؟
  3. چه دسته‌بندی‌های استراتژیکی برای استخدام‌ها در سازمان وجود دارد؟

سپس کمی بیشتر وارد فرآیند اجرایی جذب و استخدام شده و تلاش کرده‌اند تا:

  1. توضیح داده شده که چگونه می‌توانید یک شغل را دقیقاَ بشناسید.
  2. چگونه مهارت‌های نرم یک شغل را استخراج کنید.
  3. از چه منابعی برای سنجش مهارت‌های نرم می‌توانید استفاده کنید.

در قسمت جذاب‌تر این دوره، وارد فرآیند مصاحبه شغلی شده و:

  1. مدل‌های مختلف انجام مصاحبه را توضیح می‌دهد.
  2. نحوه طراحی یک مصاحبه شغلی ایده‌آل را بررسی می‌کند.
  3. گزارش‌دهی بعد از مصاحبه را تمرین می‌شود.

اما اینجا پایان کار نیست… در ادامه این فرآیند، وارد موضوعات جذاب دیگری بعد از استخدام افراد می‌شوید و درباره استراتژی‌های آنبردینگ و آموزش به نیروی تازه‌وارد  آموزش می‌بیند و جذاب‌ترین قسمت آن، این است که تمام این آموزش‌ها به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این دوره مخصوص کارشناسان منابع انسانی و مدیرانی است که باور دارند تیم‌سازی به‌عنوان یکی از وظایف استراتژیک و بسیار مهم آنان است و اگر بتوانند این کار را به‌درستی انجام دهند، یعنی بتوانند افراد درستی را اطراف خود جمع کنند، می‌توانند بسیار موفق‌تر از گذشته عمل کنند. همچنین این دوره به کارشناسان حوزه‌های مختلف کمک می‌کند تا بهتر بتوانند همکاران خود را بشناسند و با آن‌ها همکاری خود را شکل دهند و حتی برای افرادی که در سازمان مشغول به کار نیستند، می‌تواند در نقش یک راهنما در زندگی برای انتخاب شریک خوب عمل کند.

پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای دیدن این دوره جذاب و رایگان و کاربردی اقدام کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵

از مجموع ۲ رای



Source link