نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این روز ها رژیم کتوژنیک به لطف فوایدی که در کاهش وزن و کنترل فند خون دارد بسیار روی زبان ها افتاده است و در موتور های جستجو گر به یک کلمه پر سرچ نمونه و اطلاعات برنامه کیتوژنیک دایت تبدیل شده است. در طول سه هفته یعنی در پایان روز ۲۱ چنان تغییری در بدتان احساس می کنید که دیگر حاضر نیستید سراغ غذاهای غیر سالم بروید. یکی از این عوارض آنفولانزای کِتو (آنفولانزای کربوهیدرات کم) نامیده میشود و پس از چند روز از شروع رژیم بروز میکند. از همین رو باید به تمام فعالیت هایی که برای کاهش وزن و سلامتی در طول عمرتان انجام میدهید اهمیت دهید و صرفا برای تجربه سراغ راه های مختلف و غیر اصولی نروید چرا که دیر یا زود عوارض و مشکلات آن گریبان گیر شما می شود. سعی کنید تا در بلندمدت نوع سبزیجات و گوشتها را تغییر دهید زیرا هر نوع از آنها، مواد مغذی و فواید متفاوتی برای سلامتی دارند.

رژیم کتوژنیک خوب یا بد

تغذیه با شیر مادر مؤثر در کاهش مرگومیر نوزادان/موفقیت مادران در شیردهی ... تحقیق دیگری که در این زمینه منتشر شد نشان میدهد افرادی که رژیمهای غذایی کم کربوهیدراتی و پروتئین های حیوانی کم دارند (نمونه بارز رژیم غذایی کتو) در مقایسه با افرادی که کربوهیدرات را با اعتدال مصرف میکنند، خطر مرگ زودرس بیشتری دارند. همان طور که میدانید در رژیم کتوژنیک مصرف انواع مواد غذایی که حاوی میزان قابل توجهی کربوهیدرات هستند کاملا ممنوع است. از همین رو ما بارها به مراجعین توصیه اکید میکنیم که کاهش وزن صرفا محدود کردن تغذیه نیست و اگر قصد لاغری دارید باید سبک زندگی خودتان را اصلاح کنید و به طور کلی بهتر زندگی کنید تا سلامت بهتری هم داشته باشید. به همین ترتیب کیفیت مواد غذایی هم می تواند در سلامت و لاغری شما تاثیر گذار باشد؛ متاسفانه به دلیل صنعتی شدن اکثر مواد غذایی مصرفی و کاهش کیفیت آن ها باید توجه بیشتری به تغذیه داشته باشید. A rt icle has ᠎been generat ed by G᠎SA C​on​te᠎nt G en​erator Demov er si​on!

برای دریافت برنامه رژیمی، متناسب با ویژگی های فردی خود با مشاوران و متخصصان تغذیه ارماطب تماس بگیرید تا ان ها شما را در این راه کمک کنند. خوشبختانه بدن به صورت هوشمند راهکار اصولی خودش را برای کاهش وزن معرفی کرده و آن هم افزایش سوخت و ساز و مدیریت تغذیه است چرا که دقیقا از همین روش دچار افزایش وزن می شود پس از همین روش هم می تواند کاهش وزن را تجربه کند. سختی استپ وزن شما بسته به شرایط و وضعیتی است که دچار آن می شوید و کاملا منحصربفرد شما است؛ اصولا نمیتوانیم سختی ایست وزن را پیشبینی کنیم اما چیزی که مشخص است اینکه هر چقدر شما از راهکار های غیر استاندارد تری برای لاغری استفاده کنید و تلاش کنید با فشار و به زور با هر قیمتی که شده وزن کم کنید، در نهایت استپ وزن سخت تر و طولانی تری را تجربه خواهید کرد.

رژیم کتوژنیک ۲۱ روزه

همه ما تجربه اینکه برای کاهش وزن تلاش کنیم اما نتیجه نگیریم را داریم؛ خیلی از افراد هر چند به سختی ورزش میکنند و رژیم های غذایی مختلف را برای کاهش وزن امتحان میکنند اما روند کاهش وزن شان بسیار آهسته است و یا در اکثر اوقات وزن آن ها از یک عدد پایینتر نمیاد؛ چنین وضعیتی غالبا نشان دهنده استپ وزنی در بدن شخص میباشد. چرا با وجود رژیم و ورزش وزن کم نمیکنم؟

زمانی که فشار زیادی را به بدن از طریق برنامه های غذایی سخت یا ورزش های فشرده تحمیل می کنید، بدن به جای چربی سوزی و از دست دادن بافت چربی خودش که از آن انرژی مورد نیازش را تامین می کند، سراغ تامین انرژی از بخش های دیگر می رود و در چربی سوزی مقاومت ایجاد می کند؛ در صورتی که اگر از مسیر درست، آهسته و پیوسته پیش میرفتید، هرگز دچار مقاومت در چربی سوزی نمیشدید و مدام کاهش وزن را تجربه می کردید. به عبارتی بدن شما کاهش وزن تان را یک تهدید طلقی می کند به این صورت که حس می کند بخشی از بافت چربی آن که اتفاقا منبع تامین انرژی اش بوده در حال نابود شدن است پس مدام برای جلوگیری از از بین رفتن چربی ها اقداماتی را انجام می دهد تا جلوی رویه کاهش وزن شما را بگیرد؛ استپ وزنی یکی از کارهایی است که بدن در همین راستا انجام می دهد.

با توجه به هوشمند بودن بدن و تشخیص فرایند هایی که در حال اتفاق افتادن است از طرف آن، زمانی که دوره لاغری شما یکنواخت می شود و مدت زمان قابل توجهی از یک برنامه مشخص برای چربی سوزی استفاده می کنید، بدن آن رویه را تشخیص می دهد و به صورت هوشمندانه سازوکار استپ وزنی را برای جلوگیری از از دست دادن بافت چربی اعمال می کند. را تجربه می کنند قطعا نسبت به افرادی که آمادگی ذهنی بیشتر و ذهن منسجم تری دارند، کاهش وزن آهسته تری خواهند داشت و در این مسیر هم ممکن است دچار ضعف هایی بشوند. به عبارتی تمام فعالیت هایی که در گذشته برای کاهش وزن انجام داده اید، چه موفق بودید و چه شکست خوردید توسط بدن ذخیره شده اند و زمانی که شما مجددا قصد کاهش وزن را دارید بدن به آن ها مراجعه میکند و تصمیم میگیرد با شما همراهی کند یا مقاومت کند تا جلوی شما را بگیرد؛ اصولا افرادی که مدام از روش های مختلف برای کاهش وزن استفاده کردند و غالبا هم شکست خوردند، آمادگی بیشتری برای مبتلا شدن به استپ وزنی را دارند!

هر فعالیتی که شما در هر زمانی از عمر خودتان برای بدن تان انجام داده اید، در حافظه بدنی شما ذخیره شده است و در صورتی که در آینده مجددا بدن شما در آن شرایط قرار بگیرید و همان فعالیت را بخواهید انجام بدهید حتما تجربه گذشته شما در آن دخیل خواهد بود! سرعت دادن به رویه کاهش وزن حتی با روش های علمی و استاندارد هم هرگز توصیه نمی شود چرا که بدن فرصت پیدا نمی کند تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد و قاعدتا شما کاهش وزن بدی را تجربه خواهید کرد به نحوی که به همان سرعتی که وزن کرده اید، دچار بازگشت وزن می شوید و حتی اضافه وزن بیشتری از حالت اولیه را نیز تجربه خواهید کرد. پس باید بدانید که در صورت اقدام خودسرانه برای کاهش وزن چنین خطراتی را در مسیر خواهید داشت که اگر با یک تیم تخصصی همراه شوید برای آن قاعدتا برنامه های مختلف و ترفندهای متعددی دارند تا به نوعی بدن را منحرف کنند و همواره چربی سوزی شما را تا رسیدن به اندام ایده آل تان حفظ نمایند.

Conte nt has  been c᠎reat᠎ed with G SA  Content G enerator D em​oversion!

Plants collection vol 02 به عبارتی شما با کاهش وزن فشرده سریعا دچار استپ وزنی می شوید و به جای اینکه به تناسب اندام برسید، مدت زمان طولانی درگیر مقاومت بدن و رفع کردن آن خواهید شد. به نقل از تالار گفتگو نی نی سایت و افرادی که تجربیات خودشون رو به صورت عمومی منتشر کردن و همینطور با در نظر گردن آمار مراجعین اندام برتر متاسفانه بیش از نیمی از افرادی که برای رسیدن به تناسب اندام اقدام می کنند، در روند کاهش وزن خودشان دچار استپ وزنی کوتاه مدت یا طولانی مدت می شوند.