معرفی رستوران‌های معروف قطر به همراه آدرس


کشور قطر جزو مقاصد گردشگری با پیشینه تاریخی طولانی است که در چند دهه اخیر به‌واسطه ظاهر فوق‌العاده لوکس و مدرنی که پیدا کرده بسیار موردتوجه گردشگران سرتاسر جهان قرار گرفته است. رستوران‌گردی در رستوران‌های شیک قطر و مزه کردن غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای از بخش‌های جذاب سفر به این کشور لوکس آسیایی به‌حساب می‌آید؛ بنابراین اگر شما هم این کشور را به‌عنوان مقصد سفرتان انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید معروف‌ترین رستوران‌های این کشور را برای یک شکم‌گردی جانانه انتخاب کنید با ما همراه شوید تا در ادامه به معرفی رستوران‌های معروف قطر و آدرس آنها بپردازیم.

رستوران پاریسا سوق واقف قطر (Parisa Souq Waqif)

بسیاری از گردشگران ایرانی که به قطر سفر می‌کنند، رستوران‌های ایرانی را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته از مسافران هستید و بلیط قطر را در دست دارید خبر خوبی که برایتان داریم این است که یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های قطر یک رستوران ایرانی به نام رستوران پاریسا سوق واقف است. سالن پذیرایی این رستوران با سبک معماری شرقی و چیدمان خاصی که دارد تداعی‌کننده کاخ‌های سلطنتی و مجلل ایرانی است. در فضای لوکس و دلنشین این رستوران می‌توان از صرف انواع غذاهای ایرانی با طعم و مزه لذیذ و بالاترین کیفیت لذت برد. لازم به ذکر است که به دلیل محبوبیت بالای این رستوران همواره بهتر است از قبل برای صرف غذا در آن جا رزرو کرد.

آدرس: دوحه، منطقه سوق واقف، خیابان الاحمد

Traditional-And-Elegant-Atmosphere-Of-Entire-Design-Of-Parisa-Souq-Waqif-Doha-Qatar

رستوران اسپایس مارکت قطر (Spice Market)

رستوران اسپایس مارکت که در دوحه قرار دارد نه‌تنها از رستوران‌های معروف در سرتاسر قطر است؛ بلکه از پرطرفدارترین رستوران‌های این کشور هم هست. این رستوران پیش‌تر برنده جایزه بهترین رستوران غذاهای خاورمیانه شده است و حسابی در میان اهالی و گردشگران قطر پرطرفدار است. در واقع اسپایس مارکت رستوران یک هتل پنج ستاره مجلل است که بیشتر به‌خاطر غذاهای خوش‌طعم جنوب شرقی آسیا دارد. علاوه‌برآن دکوراسیون و چیدمان داخلی این رستوران فضایی خاص به سبک و سیاق شرقی است که چشم‌انداز تماشایی خلیج‌فارس زیبایی آن را دوچندان کرده است.

آدرس: دوحه، خیابان ۸۳۱، هتل دبلیو دوحه قطر

رستوران نوبو دوحه قطر (Nobu Duha)

تصور بسیاری از مسافرانی که بلیط هواپیما خارجی به یک مقصد خاص نظیر قطر را رزرو کرده‌اند از همان لحظه اول این است که قرار است تمام وعده‌های غذایی آنها محدود به غذاهای محلی و رایج کشور مقصد شود درحالی‌که قطر از این قاعده مستثنی است و در رستوران‌های آن می‌توان انواع غذاهای کشورهای مختلف آن هم با همان طعم و مزه اصیل و کیفیت بالا امتحان کرد. رستوران نوبو دوحه نیز این امکان را فراهم کرده است تا گردشگران قطر بتوانند طعم و مزه انواع غذاهای آسیایی به‌ویژه ژاپنی را امتحان کنند. این رستوران یکی از شعب رستوران‌های بین‌المللی نوبو است که زیرمجموعه‌ای از یک هتل پنج ستاره تمام‌عیار در شهر دوحه است. گفتنی است فضای این رستوران بر روی اسکله قرار دارد و مشتریان می‌توانند در حین صرف غذا از تماشای چشم‌انداز رؤیایی خلیج‌فارس نیز غرق در لذت شوند.

آدرس: دوحه، خیابان دیپلماتیک، هتل فور سیزن

رستوران سه شصت دوحه (Three-Sixty Restaurant 360)

رستوران‌هایی با سازه گردان که تحت عنوان رستوران گردان شناخته می‌شوند در هر کجا هم که باشند اغلب جزو محبوب‌ترین رستوران‌ها هستند و رستوران سه شصت دوحه نیز یکی از همین دسته رستوران‌ها است که نامش جزو مشهورترین و برترین رستوران‌های کشور قطر هم قرار دارد. این رستوران در طبقه چهل و هفتم یک برج لوکس مرتفع قرار دارد و سازه گردان آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان در حین صرف غذا آسمان دوحه که مملو است از آسمان‌خراش‌های پر زرق‌وبرق را تماشا کنند و نمایی ۳۶۰ درجه از این شهر مدرن را تماشا کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از چشم‌انداز نفس‌گیر این رستوران وعده شام را برای رزرو جا در این رستوران انتخاب کنید؛ زیرا نورپردازی‌های برج‌ها و سازه‌های نمادین دوحه که در این رستوران گردان نمایان می‌شود منظره خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند.

آدرس: دوحه، خیابان العاب، برج مشعل

The-Enterior-Design-Of-Three-Sixty Restaurant-360-And-Window-View-In-The-Afternoon-Qatar-Doha

رستوران پیپر مون دوحه (Paper Moon Doha)

رستوران پیپر مون دوحه نیز از دیگر رستوران‌های معروف کشور قطر است که در سایت‌های گردشگری نیز به‌عنوان یک رستوران باکیفیت و درجه یک از دیدگاه گردشگران شناخته می‌شود. این مجموعه غذایی یک رستوران ایتالیایی است که تنوع گسترده‌ای از انواع غذاهای ایتالیایی را با بهترین طعم و کیفیت بالا طبخ می‌کند. مواد غذایی که برای طبخ غذاهای این رستوران بکار گرفته می‌شود همگی مرغوب و تازه هستند. این رستوران می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد گیاه‌خوار باشد؛ زیرا در میان منوی غذاهای آن تعداد زیادی از غذاهای گیاهی هم موجود است. فضای رستوران نیز به سبک رستوران‌های کلاسیک و مدرن چیدمان شده است و همخوانی زیادی با نوع رستوران دارد. گفتنی است علاوه بر سالن سرپوشیده با محیط بسته این رستوران، بخشی هم به‌صورت روباز در محوطه بیرونی رستوران قرار دارد تا مراجعه‌کنندگان در صورت تمایل بتوانند غذای خود را در هوای تازه بیرون میل کنند.

آدرس: دوحه، خیابان فرودگاه، میدان جیدا

رستوران موریموتو دوحه قطر (Morimoto Doha)

اغلب رستوران‌های معروف و خوب کشور قطر در دوحه قرار دارند و رستوران موریموتو نیز یکی از همان‌ها است. موریموتو یک رستوران ژاپنی است که کیفیت غذاها و سرویس‌دهی آن به‌قدری خوب است که بیش از ۹۰ درصد از کاربران تجربه حضور در آن را فوق‌العاده خوب ارزیابی کرده‌اند. گفتنی است در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای کشور ژاپن، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران هم وجود دارد. فضای سالن غذاخوری این رستوران شبیه به بناهای چوبی ژاپن است. هم‌زمان با آن به‌کارگیری از وسایل خاص نظیر لوسترهای درخشان و عظیم یا تابلوهای نقاشان برجسته ژاپنی فضایی لوکس در رستوران ایجاد شده است.

آدرس: دوحه، بزرگراه لوسیل

A-Japanese-Customer-Waiting-In-Line-For-Having-Meal-In-Morimoto-Reataurant-In-Doha-Qatar-And-The-Luxury-chandelier-Inside-It

کلام آخر

با وجود تنوع زیاد غذا در رستوران‌های قطر و شمار بالای رستوران‌های باکیفیت در این کشور رستوران‌گردی یک تجربه بی‌نظیر و متفاوت در حین سفر به این مقصد لوکس محسوب می‌شود که کمتر گردشگری پیدا می‌شود که از خیر آن بگذرد. در این مطلب رستوران‌های معروف قطر را به همراه آدرس آنها به شما معرفی کرده‌ایم. لازم به ذکر است که مانند هر مقصد دیگری که مشهورترین رستوران‌های آن در شهرهای مهم آن قرار دارند این رستوران‌ها نیز همگی در شهر دوحه قطر قرار دارند. علاوه‌برآن رستوران‌هایی که در این مطلب از آنها نام‌برده شد نه‌تنها صرفاً معروف هستند؛ بلکه به سبب کیفیت بالای سرویس‌دهی، طراحی فضا و کیفیت غذا از بهترین رستوران‌های قطر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link