راز زنانی که در 50 سالگی، پوست 30 ساله دارند!


بسیاری از خانم ها علی رغم سن زیادی که دارند، پوست بسیار زیبا و شفاف و بدون چروک دارند. این خانم ها به پوست خود بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند برای داشتن ظاهری بشاش تر، از ماسک های خانگی و روش های پزشکی زیبایی استفاده کنند. برخی از روش های پزشکی تاثیر بسیار بسزایی بر روی زیبایی پوست می گذارند و موجب از بین رفتن خطوط پوستی می شوند. بعضی از خانم ها 50 سال سن دارند اما پوستشان به اندازه یک خانم 30 ساله شفاف و بشاش است زیرا از این روش ها کمک می گیرند. یکی از این روش های جوانسازی پوست بسیار تاثیرگذار تزریق چربی، ژل، بوتاکس و … است که توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران انجام می گیرد. در ضمن روش های دیگری نیز وجود دارند که زیبایی خانم ها را دوچندان می کنند که اگر می خواهید در این باره اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

5 روش برای جوانسازی پوست

برای زیبایی پوست می توان از برخی روش های جوانسازی کمک گرفت که هر یک از آن ها به نوعی تاثیرگذار هستند. می توانید در ادامه با این چند روش مهم بیشتر آشنا شوید:

هایفوتراپی : این روش به معنای استفاده نمودن از امواج فراصوت با بالاترین شدت و به صورت متمرکز است. هایفوتراپی یک تکنیک حرفه ای جهت کشیدن پوست صورت می باشد که به جای جراحی، مورد استفاده قرار می گیرد و مورد استفاده برای جوانسازی پوست است. از امواج فراصوت جهت افزایش یافتن تولید کلاژن و سفت تر شدن بافت پوست کمک گرفته می شود.

آر اف فرکشنال : روش آر اف در لیست روش های بسیار مدرن برای جوان تر شدن پوست است که که ایمنی و اثرگذاری بسیار بالا دارد. مکانیسمی که روش آر اف فرکشنال دارد، شبیه به هایفوتراپی است که موجب تولید کلاژن با حرارت و افزایش دمای پوست می شود. در این روش از سوزن و نیدل های نازکی که دارای روکش طلا اند استفاده می شود که باید با این نیدل ها به آرامی پوست را سوراخ کرد تا انرژی امواج رادیویی (RF) به بافت های زیرین رسانده شوند.

کربوکسی تراپی : این روش غیرتهاجمی می باشد که با انجام آن دیگر نیازی به جراحی نیست. در روش کربوکسی تراپی از دستگاه های خاص کمک گرفته می شود تا کربن دی اکسید به زیر پوست تزریق شود. از جمله کاربردهایی که این روش دارد شامل درمان سلولیت، درمان گودی زیر چشم، از بین بردن چین و چروک ها و ترک های پوستی است. کربوکسی تراپی برای نواحی مختلف بدن از جمله پلک، گردن، صورت، دست ها، شکم، باسن و پاها قابل استفاده است.

میکرونیدلینگ : این روش جزو روش های جوانسازی پوست می باشد که باید برای انجام آن، سوزن های بسیار ریزی به پوست وارد شوند. این زخم ها تولید کلاژن را تحریک می کنند و در نتیجه باعث به وجود آمدن قوی تر شدن پوست می شوند. از جمله کاربردهایی که روش میکرونیدلینگ دارد شامل ترمیم جای جوش و آکنه، ریزش مو، ترک های پوستی، آفتاب سوختگی، چین و چروک ها، زخم ها و لکه های پوستی است.

تزریق بوتاکس : بوتاکس نوعی دارو می باشد که موجب فلج شدن عضلات پوست می گردد که اگر مقدار کمی از آن به پوست تزریق شود، منجر به از بین رفتن چین و چروک های پوستی می شود. بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینیوم مشتق می شود.5 روش برای جوانسازی پوست خانم ها

عوارض احتمالی روش های جوانسازی پوست

هر یک از روش هایی که برای زیبایی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند با برخی عوارض جانبی و مشکلات همراه می باشند که باید هر یک از بیماران پیش از انجام آن ها، اطلاعات کافی نسبت به آن ها داشته باشند. در ادامه شما را با برخی از این عوارض آشنا خواهیم کرد:

قرمزی پوست : ممکن است پوست افراد بر اثر استفاده از این روش ها، تا مدت چند روز کمی دچار قرمزی و التهاب شود زیرا برخی از این روش ها کمی تهاجمی هستند. البته این قرمزی با گذشت مدت زمان کوتاه از بین می رود اما در صورتی که این مشکل طولانی شود، باید از پزشک متخصص کمک بگیرید.

تورم و درد : همان طور که ممکن است پوست دچار قرمزی شود، احتمال بروز تورم در پوست نیز وجود دارد که با گذشت تقریبا 3 الی 4 روز این تورم کاهش می یابد و درد کمتر می شود.

کبودی : اگر روش استفاده شده شدیدا تهاجمی باشد، پوست صورت افراد کبود می شود که باید در صورت شدیدتر شدن این مشکل از پزشک متخصص کمک گرفت.

حساسیت : برخی مواقع پوست افراد به موادی که تزریق می شود یا دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، واکنش نشان می دهد و حساسیت می کند که در این صورت پزشک می تواند به کاهش این علائم به بیمار کمک کند.

تعداد جلسات روش های جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست از روش های متعددی کمک گرفته می شود که برای انجام هر یک از این روش ها، بیمار باید چندین جلسه تحت درمان قرار گیرد که در ادامه ذکر می شوند:

  • در صورت انجام روش هایفوتراپی، بیمار ممکن است پس از گذشت یک جلسه به نتیجه مطلوب خود برسد، البته در صورتی که مشکل پوستی بیمار شدید باشد نیاز به جلسات بیشتر است.
  • برای تزریق چربی و بوتاکس تنها به یک الی سه جلسه درمان نیاز است اما این روش ها ماندگاری کوتاه مدت دارند و باید پس از گذشت چند ماه، بیمار مجدد به مطب پزشک زیبایی مراجعه کند.
  • در صورت انجام کربوکسی تراپی، تقریبا 4 الی 10 جلسه درمان نیاز است.
  • آر اف فرکشنال جزو روش هایی است که تنها با گذشت 3 جلسه درمان، بیمار به نتیجه مطلوب و مورد نظرش می رسد و می تواند بهترین و جوان ترین پوست را داشته باشد.

تعداد جلسات روش های جوانسازی پوست

کلام آخر

شما نیز ممکن است اطراف خود با خانم هایی مواجه شوید که با وجود سن بالایشان، پوست بسیار زیبا و جوان دارند، این خانم ها نه تنها در طول روز به پوست بسیار اهمیت می دهند، بلکه از روش های جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی کمک می گیرند. هر یک از این روش ها تا حد ممکن پوست را زیبا و جوان تر می کنند و با کمترین عوارض همراه اند. از این رو ما نیز سعی کردیم در این مقاله راز زنانی که در 50 سالگی، پوست 30 ساله دارند و روش های جوانسازی که از آن ها استفاده می کنند را به شما معرفی کنیم تا شما هم از این روش ها برای زیبایی بیشتر ظاهر خود کمک بگیرید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید. می توانید از طریق سایت جراحا یا jaraha.com با ما در میان بگذارید.



Source link