خرید از علی بابا چین با علی والا


خرید از علی بابا، یکی از راه‌های بسیار جالب و جدید برای واردات کالا از کشور چین است. این روش در واقع همان خرید اینترنتی از سایت علی بابا است که باعث شده کارهای خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران بسیار ساده‌تر از روش مستقیم واردات شود. به‌همین‌خاطر بازرگانان ایرانی به‌تازگی از این روش خرید از چین بسیار استقبال کرده‌اند.

همین روش ساده خرید از علی بابا چین به‌خاطر بعضی محدودیت‌ها و تحریم‌ها، بدون کمک متخصصان و واسطه‌ها به‌سادگی قابل انجام نیست. به‌همین‌خاطر اکثر بازرگانان خرید از علی بابا چین با علی والا برای واردات کالا به ایران استفاده می‌کنند. این خدمت به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی کارهای خرید کالا از سایت علی بابا را انجام دهید.

سایت علی بابا و واردات از چین

جک ما، موسس سایت خریدوفروش علی بابا که در سال 1999 این گروه تجاری را راه‌اندازی کرد را می‌توان یکی از آینده‌بین‌ترین صاحبان کسب‌وکار دنیا دانست. در ابتدای قرن 21 چین در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های جهان بود و تقریبا به اکثر کشورهای جهان اول صادرات داشت.

دلیل آن هم مواد اولیه ارزان و نیروی کار با دستمزد پایین بود. جک ما با تحلیل این وضعیت نتیجه گرفت که اگر بتواند خرده‌فروشی‌ها و عمده‌فروشی‌های چین را به شبکه فروش جهانی متصل کند، آنگاه هم صادرات کشور چین چند برابر می‌شود و هم سود فراوانی نصیب خودش خواهد شد.

به‌همین‌دلیل این سرمایه‌گذار باهوش توانست یکی از اولین سایت‌های فروش آنلاین را که امکان خرید از هر کجای دنیا را فراهم کرده بود راه‌اندازی کند. امروزه علی بابا جزو 5 شرکت با ارزش دنیا محسوب می‌شود و هرساله میلیون‌ها نفر از سراسر جهان از این سایت کالاهای درخواستی خود را خریداری کرده و حجم زیادی کالا وارد کشور خود می‌کنند.

همین است که امروزه بازرگانان ایرانی نیز از این موقعیت ایجاد شده استفاده می‌کنند و واردات خود را با خرید از علی بابا انجام می‌دهند. اما روش خرید از سایت علی بابا چگونه است؟

مراحل خرید از علی بابا با علی والا

خرید از علی بابا با علی والا ساده‌ترین روش واردات کالا از چین است. در این روش عملا شما یک خرید اینترنتی انجام داده و کالاهای درخواستی‌تان در ایران تحویل شما داده می‌شود. اما علی والا چگونه به خرید از علی بابا کمک می‌کند و اصلا روش خرید از این سایت کدام است؟

ساخت اکانت در علی بابا

اولین اقدام برای خرید کالا از سایت علی بابا، این است که در این سایت ثبت‌نام کنید و اکانت مخصوص خود را بسازید. اگر از فروشگاه‌های ایرانی خرید کرده باشید حتما با نحوه ثبت‌نام در سایت و ساخت اکانت آشنایی دارید. به‌طورکلی برای ثبت‌نام در سایت علی بابا، تنها کافی است که اطلاعات شخصی خود را وارد این سایت کرده و حساب کاربری خود را فعال کنید.

همچنین هنگام ثبت‌نام باید مشخص کنید که فروشنده هستید یا خریدار. عموما اگر گزینه هر دو را انتخاب کنید بهترین حالت است؛ زیرا امکان دارد در آینده قصد صادرات به چین را هم داشته باشید.

جستجوی کالا در سایت علی بابا

بعد از اینکه توانستید در سایت علی بابا اکانت بسازید، نوبت به جستجوی کالایی که قصد واردات آن را دارید می‌رسد. برای مثال اگر قصد دارید از سایت علی بابا لباس خریداری کنید، باید دراین سایت عبارت یا عبارت‌های مشابه با خرید لباس را در قسمت سرچ سایت وارد کنید.

وقتی اینکار را انجام دادید، جستجوگر هوشمند علی بابا لیست فروشگاه‌های آنلاین چینی که می‌توانید از آنها لباس خریداری کنید را برای شما نشان می‌دهد و می‌توانید ازمیان آنها بهترینشان را برای خرید انتخاب کنید. تعیین اینکه خرید از کدام فروشگاه بهتر است، یکی از بخش‌های مهم خرید از علی بابا چین با علی والا است که به‌تنهایی نمی‌توانید ازپس آن برآیید.

انتخاب فروشگاه و ثبت سفارش

بعداز اینکه توانستید با کمک مشاوران علی والا، شرکت فروشنده متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید، نوبت به تایید خرید و ثبت سفارش می‌رسد. در این مرحله نیز لازم است که شما یک پیش‌فاکتور برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

این بخش برای خریدهای تجاری ضروری است و کمک مشاوران علی والا در این مرحله نیز ضروری است. ثبت سفارش درنهایت بصورت یک سبد تکمیل شده در حساب شما نمایش داده می‌شود.



Source link