بهترین گلدان‌ها برای هدیه دادن


انتخاب یک هدیه مناسب، برای اکثر افراد موضوعی چالش برانگیز است. اما انتخاب برخی از هدایا چندان سخت نیست زیرا برخی از آنها تنوع بسیاری دارند و برای همه افراد دلنشین و جذاب هستند. یکی از این هدایای زیبا، گیاهان گلدانی می‌باشند که در ابعاد، مدل‌ها و گلدان‌های مختلفی قابل تهیه هستند. اما چه نوع گیاهی برای هدیه دادن مناسب است؟ کدام گیاهان هدیه‌ای ماندگار هستند؟ چگونه باید یک گلدان تبلیغاتی برای هدیه سازمانی تهیه کرد؟ مجموعه کافه گلدون که یکی از برترین و بزرگترین عرضه‌کنندگان انواع گل و گیاه در کشور محسوب می‌شود، در ادامه توضیحاتی در مورد بهترین گلدان‌ها برای هدیه دادن به شما دوستان گرامی ارائه خواهد داد.

بهترین گلدان‌ها برای هدیه دادن

انتخاب گیاه مناسب

از آنجا که گیاهان هدایایی خاص و جذاب هستند، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که یکی از انواع گیاهان آپارتمانی را به عنوان هدیه انتخاب کنند. شما ابتدا باید بدانید که می‌خواهید گیاه را به چه فردی یا چه سازمانی و به چه مناسبتی هدیه دهید؟ سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که به سراغ چه نوع گیاهی بروید. آیا برای آن فرد یا سازمان یک گیاه گران قیمت با ابعاد بزرگ مانند درختچه‌های شیک را می‌پسندید یا قصد خرید گیاهی زیبا با ابعاد کوچک را دارید؟ به این موضوع توجه نمایید که غالباً گیاهان با سایز کوچکتر، قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

برای هدیه دادن گلدان تبلیغاتی باید به یک موضوع توجه ویژه‌ای کنید و آن موضوع این است که گیاه مورد نظر شما باید یک گیاه مقاوم آپارتمانی باشد. زیرا شما قصد هدیه دادن آن را دارید و می‌خواهید که هدیه شما برای فرد یا سازمان مورد نظرتان بیشترین زمان ماندگاری را داشته باشد. ممکن است که هدیه شما در محل کار نگهداری شود؛ به همین دلیل حتماً باید گیاهی را انتخاب نمایید که مقاومت بالایی در برابر شرایط نگهداری مختلف داشته باشد. به همین منظور معمولاً برای هدیه دادن، گیاهان مقاومی مانند زامیفولیا و سانسوریا پیشنهاد می‌شوند. هر دوی این گیاهان در ابعاد مختلفی قابل تهیه هستند. سانسوریا گیاهی مقاوم است که در انواع شمشیری سبز، شمشیری ابلق، پاکوتاه و کراواتی وجود دارد. زامیفولیا نیز گیاهی بسیار مقاوم و بسیار شیک است که شما می‌توانید آن را در ابعاد مختلف تهیه نمایید.

انتخاب یک گلدان تبلیغاتی شیک

همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، شما قبل از انتخاب یک گیاه باید بدانید که قصد تقدیم کردن آن را به چه شخص یا سازمانی دارید. اگر هدیه مورد نظر شما یک هدیه سازمانی است، علاوه بر مقاوم بودن گیاه باید بسیاری از موارد دیگر مانند کیفیت بسیار بالا، گلدانی زیبا با بسته‌بندی شیک و… توجه نمایید. به خاطر بسپارید که گلدانی که شما به عنوان یک هدیه سازمانی در نظر می‌گیرید، معمولاً یک گلدان تبلیغاتی است.

اصولاً هدایای تبلیغاتی ابزارهای تبلیغاتی هستند که به منظور دستیابی به اهداف بلند مدتی استفاده می‌شود.‌ در حقیقت هدایای سازمانی برای پیشبرد تجارت، بهبود ارتباط میان سازمان‌ها، افزایش شناخت نام برند، بهبود اعتماد مشتریان به سازمان و… در نظر گرفته می‌شود. به همین منظور است که افراد همواره در پی چاپ برند روی گلدان تبلیغاتی هستند.

گلدان تبلیغاتی

چاپ روی گلدان تبلیغاتی

اکنون ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که چاپ روی گلدان چگونه صورت می‌گیرد؟ بدیهی است که معمولاً گلدان‌ها دارای سطحی صاف نیستند. غالباً گلدان‌ها به صورت استوانه‌ای ساخته می‌شوند و سطحی کروی دارند. به همین دلیل امکان چاپ مستقیم با کیفیت بالا روی خود گلدان تبلیغاتی وجود ندارد. این یعنی اگر چاپ مستقیم روی خود گلدان انجام شود، نام برند و یا طرح لوگو با وضوح بالایی روی سطح گلدان نخواهد بود و در واقع خروجیِ کار، قابل قبول نخواهد بود.

به همین دلیل برای اینکه چاپ روی گلدان تبلیغاتی شما در بهترین حالت ممکن، زیباترین شکل و بالاترین کیفیت صورت گیرد، از مولتی استایل استفاده می‌شود. این‌گونه نام برند یا لوگوی مورد نظر شما روی پلاک‌های مولتی استایل حک و یا لیزر می‌شود. این پلاک در رنگ‌های طلایی و یا نقره‌ای قابل اجرا است. البته می‌توان نام برند یا لوگو را به صورت لیبل نیز چاپ کرد و مانند یک استیکر روی گلدان چسباند. اما در حالت کلی استفاده از پلاک مولتی استایل جلوه خاصی به لوگو می‌دهد و شما می‌توانید گلدان تبلیغاتی را در بهترین و زیباترین شکل ممکن به افراد و یا سازمان‌های مد نظر خود تقدیم کنید.

گلدان سازمانی

انتخاب گلدان مناسب

پس از اینکه نوع گیاه خود را انتخاب کردید، نوبت انتخاب گلدان می‌رسد. ممکن است که شما یک گیاه و گلدان را به صورت آماده انتخاب کنید و ممکن است بخواهید گیاه مورد نظر خود را در گلدانی دیگر سفارش دهید. در هر صورت باید به برخی از موارد مهم در انتخاب گلدان توجه نمایید‌.

  • شما بهتر است گلدانی را انتخاب کنید که دارای رنگی خنثی باشد. رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری معمولاً با انواع گیاهان هماهنگ هستند و ظاهری شیک نیز دارند.
  • در مرحله دوم باید به سایز گلدان دقت کنید. سایز گلدان همواره باید با سایز گیاه شما هماهنگ باشد یعنی یک گلدان نباید خیلی بلندتر یا خیلی کوتاه‌تر از گیاه شما باشد. مشخص است که گلدان‌های کوچک برای گیاهانی با ابعاد کوچک استفاده می‌شوند و گلدان‌های بزرگ برای گیاهان یا درختچه‌های بزرگتر به کار می‌روند‌. بنابراین شما باید هم به ابعاد و هم به ارتفاع گلدان دقت کنید.
  • مورد بعدی، شکل گلدان است. غالباً شکل گلدان باید با نوع گیاهی که در آن قرار می‌گیرد، متناسب و هماهنگ باشد. انتخاب شکل گلدان یعنی گرد، مکعبی و یا استوانه‌ای بودن و البته طرح آن به سلیقه شما بستگی دارد. اما متداول‌ترین و رایج‌ترین گلدان‌ها غالباً استوانه‌ای هستند.
  • فراموش نکنید که جنس گلدان بسیار مهم است. شما می‌خواهید یک گلدان بسیار زیبا همراه با گیاه با کیفیتی هدیه دهید بنابراین باید به جنس و مواد ساخت گلدان‌ها دقت کنید. در حالت کلی گلدان‌ها ممکن است پلاستیکی، فلزی، سرامیکی و یا چوبی باشند. پیشنهاد کافه گلدون برای تهیه بهترین گلدان مناسب هدیه دادن، گلدان مهرنی است.

گلدان مهرنی برندی بسیار معتبر و مطرح در میان تولید کنندگان گلدان است که محصولاتی بسیار با کیفیت، با ابعاد مختلف و ظاهری زیبا تولید و عرضه می‌کند. جنس گلدان‌ مهرنی غالباً از میکا است و از ترکیب پودر سنگ و مواد پلیمری تولید می‌شود. گلدان مهرنی با توجه به جنسی که دارد، ماندگاری و دوام بسیار بالایی خواهد داشت. این شرکت گلدان‌های مینیمال خود را در طرح‌های بسیار زیبا و شیکی تولید می‌کند که می‌تواند برای هدیه دادن یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شود.

خرید هدیه تبلغاتی از کافه گلدون

انتخاب بهترین گلدان از کافه گلدون

مجموعه کافه گلدون یکی از برترین عرضه‌کنندگان انواع گیاه و گلدان در سطح کشور به شمار می‌رود. شما دوستان گرامی می‌توانید گیاهان آپارتمانی مقاومی مانند زامیفولیا، گونه‌های مختلف سانسوریا، لیندا و یا درختچه‌هایی مانند شامادورا، بنجامین بلک و آمستل، شفلرا و… را در ابعاد مختلف، کیفیت عالی و قیمت مناسب با گلدان‌ مورد نظرتان از کافه گلدون، تهیه نمایید.

به خاطر بسپارید که در مجموعه کافه گلدون، گلدان تبلیغاتی مد نظر شما با نام برند و لوگوی مختص شما آماده خواهد شد تا برای هدیه دادن مناسب باشد. این فروشگاه گیاه و گلدان منتخب شما را همراه با بروشور نگهداری آن، داخل بسته‌بندی شیکی قرار می‌دهد. شما دوستان گرامی می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link