بهترین روش کوچک کردن بینی


زمانی که بیمار می شوید اولین راهکاری که به ذهن تان می رسد چیست؟ طبیعتاً همه ما پاسخ این سوال را می دانیم و در پاسخ به آن خواهیم گفت که به پزشک مراجعه می کنیم تا به درمان بیماری مان بپردازد. اما این تنها بخشی از داستان است و همه بیماری ها، جسم ما را مورد هدف خود قرار نمی دهند. در برخی موارد نارضایتی از برخی جنبه های ظاهری مربوط به چهره می تواند مکانیسم دفاعی اعتماد به نفس ما را تضعیف کند و ناخودآگاهمان را به گونه ای درگیر خود کند که حتی یک تعامل اجتماعی ساده برایمان تبدیل به یک رویداد اضطراب آور شود. اگر بخواهیم به یکی از عام ترین این ریسک فاکتورها نگاه کنیم، بینی بعنوان عضو کانونی، گزینه ای است که بزرگ بودن و بدشکلی های موجود در آن عزت نفس مان را تهدید کرده و ذهن ما را در زمان برقراری ارتباطات، مدام درگیر خود می کند و گاهی ما را به سمت کناره گیری و انزوا از اجتماع می کشاند که اصلاً رویداد خوشایندی نبوده و می تواند آسیب زا باشد. تمرکز روی جنبه های عقلانی و استدلال منطقی برای کوچک کردن بینی بزرگ، ما را به سمت رینوپلاستی سوق می دهد تا پس از یک تحقیق و جستجوی درست در زمینه یافتن یک متخصص و جراح با تجربه بینی، بتوانیم از خود در برابر تسلیم شدن در مقابل عواقب منفی ناشی از ایرادات ظاهری بینی مان محافظت کنیم و با احساس جذابیت، حس رضایتمندی از خودمان را ارتقا دهیم و بتوانیم انرژی و وقت مان را صرف فعالیت های سازنده تر در زندگی نماییم.

تکنیک های مدرن جراحی کوچک کردن بینی

اندازه نا معقول بینی در صورت که هیچ تناسبی با سایر بخش های صورت ندارد، یکی از رایج ترین علل اقدام به عمل کوچک کردن بینی است. بهترین جراح بینی تهران با به کار گیری مناسب ترین تکنیک و با ارزیابی سایر مولفه های صورت، اندازه بینی را تا حدی کوچک می کند که هارمونی در صورت که فاکتور کلیدی جذابیت چهره است برقرار شود. تکنیک های جراحی بینی به روش باز و بسته با تکیه بر مدرن ترین تکنولوژی، امروزه به عنوان اصلی ترین روش ها برای درمان معضلات این اندام می باشند.

هر چند در تکنیک های جراحی بینی به روش باز و بسته، اصول کار همان اصل برش و پیرایش است ولی آنچه در این میان ، این تکنیک ها را مدرن تر کرده ، استفاده از روش هایی است که به واسطه اجرای آنها ، وارد آمدن تروما به اندام تحت جراحی و بافت های اطراف آن به حداقل رسیده و متعاقب آن ، کبودی و ورم و دوره ریکاوری نیز کاهش یافته است.

بینی کوچک برازنده چه صورت هایی است؟

یکی از مدل های عمل بینی که اندازه کوچک، مشخصه بارز آن است و یکی از ترندهای این حوزه زیبایی محسوب می شود مدل بینی فانتزی است. شاید این سوال را بپرسیم که آیا مدل بینی فانتزی می تواند گزینه خوبی برای من باشد؟

پاسخ به این سوال الزاماً بله نیست. ایجاد تناسب بین تمام مولفه های صورت، اصلی ترین هدف در خلق یک نتیجه طبیعی است. پس برای اینکه یک جراحی بینی با نتیجه طبیعی داشته باشیم باید هارمونی بین اجزای صورت را بعنوان یک نکته کلیدی رعایت کنیم. با توجه به اینکه اغلب آقایان صورت ظریفی ندارند، مدل بینی فانتزی برای این جنسیت توصیه نمی شود و خانم هایی که صورت آنها ظریف است، داوطلبین خوبی برای این مدل محسوب می شوند.

کوچک کردن بینی با لیزر

دقت، تطبیق پذیری و سرعت از بارزترین ویژگی هایی هستند که مسیر را برای حضور تکنولوژی لیزر در حوزه های مختلف از جمله پزشکی هموار کرده و به واسطه حداقل تهاجمی بودن این فناوری، در بسیاری حوزه های پزشکی از آن استقبال شده است. هر چند این تکنولوژی قادر بوده راه حل های ارزشمندی را با بالاترین سطح استاندارد ارائه دهد ولی آنچه با عنوان جراحی بینی با لیزر می بینیم، چیزی جز یک بنر تبلیغاتی نیست چراکه در حال حاضر یک نتیجه جراحی بینی خوب تنها با مداخله مانورهای مینیاتوری دستان بهترین جراحان بینی ممکن بوده و فعلاً لیزر نتوانسته است در این میدان، گوی رقابت را از دست جراح بینی برباید.

روش های بدون جراحی کوچک کردن اندازه بینی

تغییر اندازه بینی جز با برش دادن و برداشتن و پیراستن بخش های اضافی در این اندام با استفاده از ابزار ظریف مورد استفاده در این حوزه جراحی، به طریق دیگری امکان پذیر نمی باشد. البته، روش های بدون جراحی از قبیل تزریق فیلر به این حوزه معرفی شده اند که البته هیچگونه توانایی در کوچک کردن اندازه بینی ندارند و تنها می توانند با تزریق متریال پرکننده، ناهمواری های سطح بینی را برای یک دوره موقتی مثلاً چند ماهه رفع کنند.

بنابراین اگر اندازه بزرگ بینی معضلی است در این اندام کانونی در صورت برایتان آزار دهنده شده است، تنها راه حل عمل بینی است.

منبع : دکتر صابری

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



Source link