برتری روغن زیتون بابو در مقایسه با روغن زیتون بی بو


انتخاب روغن زیتون برای خریدار واقعی این محصول بسیار حائض اهمیت است و اگر از خریداران سوال کنید، همه به دنبال روغن زیتون اصل و خالص هستند. یکی از دغدغه‌ها برای افرادی ‌که این روغن را میل می‌کنند بوی روغن زیتون است. برخی افراد از بوی روغن زیتون خوششان نمی‌آید و به دنبال روغن زیتون بدون بو هستند؛ غافل از اینکه روغن زیتون بی بو تمام خواص روغن زیتون را از دست داده و اگر به دنبال خواص روغن زیتون برای سلامتی هستید، نباید از روغن بی بو استفاده کنید.

در ادامه بیشتر با فواید استفاده از روغن زیتون بابو و مزیت آن آشنا می‌شوید.

روغن زیتون بابو چه نوع روغن زیتونی است؟

اگر گشتی در بین روغن‌های خوراکی بزنید و به روغن زیتون برسید، می‌بینید که روغن زیتون نیز از انواع مختلفی وجود دارد: مانند روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون بکر، روغن زیتون تصفیه شده و روغن زیتون پومیس.

در بین موارد فوق، روغن زیتون فرابکر بهترین روغن زیتون برای مصرفی خوراکی است که با داشتن پلی فنول، خواص ضد سرطان، طعم و بوی مطبوع، پیشنهاد بهترین پزشکان تغذیه برای ماست.

وقتی صحبت از روغن زیتون بابو می‌شود یعنی روغن زیتون فرابکر و این موضوع را باید در روش روغنگیری و نوع میوه زیتون پیدا کرد. روغن زیتون بابو از بهترین میوه‌های زیتون استخراج می‌شود و توسط دستگاه‌های روغنگیری به روش پرس سرد، به دست می‌آید.

اگر به دنبال روغن بی بو هستید، باید نوع تصفیه شده آن را تهیه کنید ولی باید بدانید که فرآیند تصفیه، باعث از بین رفتن خواص آن می‌شود؛ اما برعکس اگر تمام خواص را می‌خواهید باید روغن زیتون فوق بکر داشته باشید و این یعنی باید بو داشته باشد. اگر به دنبال سلامتی و طول عمر هستید باید با این موضوع کنار بیایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین روغن زیتون بودار و بی بو کلیک کنید.

چرا خوردن روغن زیتون بی بو توصیه نمی‌شود؟

شاید این را با یک مثال بتوانیم توضیح دهیم؛ وقتی به مطب پزشک می‌رویم و پزشک دارویی برای ما تجویز می‌کند به پزشک تاکید می‌کنیم که داروی تلخ تجویز نکند و از نوع شیرین دارو تجویز کند درحالی که موثرترین داروها نوع تلخ آن است. پس اگر به دنبال سلامتی هستید باید محصول ارگانیک و خالص مصرف کنید.

حال متوجه می‌شویم که چرا روغن زیتون بدون بو را پیشنهاد نمی‌کنیم. روغن زیتون بی بو خواص و فواید نوع بابو را ندارد و فرآیندی که روی این روغن انجام شده باعث شده تا بو و طعم آن از بین برود و سودی برای شما نخواهد داشت.

شابد در یک مورد روغن زیتون با بوی زیاد که فاسد شده باشد خریداری کرده باشید ولی روغن زیتون فرابکر بوی مطبوع و طعم خوشایندی دارد و این انتخاب شماست که محصول باکیفیت را مشخص می‌کند. حتماً از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.

روغن زیتون بودار یا فرابکر چه خواص برتری نسبت به روغن زیتون بی بو دارد؟

انتخاب روغن خوراکی سالم برای پخت و پز می‌تواند ضامن سلامتی شما در ادامه زندگی و در دوران کهنسالی باشد. انتخاب روغن زیتون بعنوان بهترین انتخاب می‌تواند با خواصی که دارد، بسیاری از بیماری‌ها را از بدن شما خارج کرده و بدن شما را نسبت به مواجهه با بیماری ایمن و مقاوم کند. خوردن روغن زیتون اصل باعث جوانی پوست شده و علائم پیری را کاهش می‌دهد.

روغن زیتون بابو از نظر خواص برتری ویژه‌ای نسبت به نوع بدون بوی آن دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن زیتون فرابکر بابو میزان اولئیک اسید کمتری نسبت به نوع بی بو دارد و این مشخصه بسیار تاثیرگذاری برای سلامتی است.
  • روغن زیتون بابو با فرآیند شیمیایی و حرارتی تغییر پیدا نکرده و تمام خواص را داراست.
  • رنگ روغن زیتون بابو سبز طلایی بوده و عطر و طعم مطبوعی دارد.
  • اگر بخواهید به صورت سرد استفاده کنید روغن بابو بهترین پیشنهاد برای سالاد و تهیه انواع سس است.
  • وجود سطح بالایی از آنتی اکسیدان فقط در روغن زیتون بابو وجود دارد و در نوع بی بو موجود نیست.
  • روغن زیتون بابو حاوی انواع ویتامین آ، امگا۳، آهن، ویتامین آ و … است.

یکی از معایب روغن زیتون بی بو این است که به راحتی قابل تقلب است و بدون بو بودن آن این امکان را به متقلبان می‌دهد تا با هرچیزی مخلوط شود و نحوه تشخیص روغن زیتون اصل برای خریداران سخت خواهد بود.

تمام محققان و پزشکان تغذیه بعد از سالها تحقیق روی انواع روغن خوراکی به این نتیجه رسیدند که روغن زیتون بهترین و سالم‌ترین روغن برای انسان است و در بین انواع روغن زیتون، نوع فرابکر آن یعنی روغن بابو دارای تمام خواص است و می‌تواند همراه خوبی برای سلامت بدن شما باشد. پزشکان تغذیه خوردن روزانه یک تا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر را برای همه سنین اعم از زن و مرد پیشنهاد می‌کنند.

فروشگاه ۰۱۳ بهترین سایت فروش روغن زیتون بابو یا فرابکر در ایران

اگر بخواهید گشتی در فضای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین و یا حتی حضوری بزنید، نحوه تشخیص روغن زیتون اصل فرابکر برای شما قطعاً سخت خواهد بود و در این مورد باید فروشگاهی که توسط تولید‌کننده و باغدار زیتون در حال فروش است را پیدا کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

فروشگاه ۰۱۳ با بیش از نیم قرن تجربه در کاشت و فرآوری زیتون و فروش زیتون و روغن زیتون اصل فرابکر رودبار، محصول روغن زیتون خود را با ضمانت اصالت و برگه آزمایش به مشتریان عرضه می‌کند و یک فروشگاه مطمئن برای خرید شماست.

شما می‌توانید برای خرید روغن زیتون بابو به وب سایت این فروشگاه به آدرس https://olive013.com مراجعه کرده و یا ارتباط با بخش فروش با شماره ۰۹۹۳۴۰۰۴۳۱۱ تماس بگیرید تا ثبت سفارش ما انجام شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



Source link