آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه با تکنیک‌های حرفه‌ای!


مژه‌ها نقش بسیار چشمگیری در زیبایی چهره شما دارند! داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا خواسته بسیاری از خانم‌ها است. اما استفاده مداوم از ریمل‌ها و یا مژه مصنوعی می‌تواند باعث آسیب رسیدن به مژه‌ها و حتی ریزش آن‌ها شود. یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن مژه‌های زیبا و بلند، کاشت یا اکستنشن مژه است. کاشت یا اکستنشن مژه امروزه به یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های آرایشگری تبدیل شده است. خانم‌های زیادی طرفدار کاشت مژه هستند که همین باعث شده است تا بسیاری از هنرجوهای آرایشگری به سراغ آموزش کاشت مژه و آموزش اکستنشن مژه بروند. این حوزه آرایشگری این روزها یکی از شاخه‌های پرطرفدار و البته درآمدزا در حرفه آرایشگری است و بسیاری از خانم‌ها با شرکت در دوره‌های آموزش کاشت مژه ، در آرایشگاه‌های گوناگون مشغول به فعالیت در این حوزه می‌شوند.

آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران

کاشت و اکستنشن مژه

کاشت مژه به معنای اضافه کردن تارهای مژه مصنوعی از جنس مو به مژه‌های طبیعی چشم شما است. کاشت مژه باعث می‌شود تا مژه‌ها پرتر و پرپشت‌تر به نظر برسند. جنس اکستنشن‌های مژه متفاوت است. به طور مثال برخی از آن‌ها از جنس موی انسان، موی سمور، فیبر ابریشمی یا مصنوعی هستند. مژه‌های کاشته شده، سبک و طبیعی هستند و قابلیت شست و شو نیز دارند. کاشت مژه تا 2 ماه ماندگاری دارد و شما پس از این زمان می‌توانید اقدام به ترمیم مژه‌های خود کنید. نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که، چشم عضو بسیار حساسی است و به راحتی در معرض حساسیت و آلرژی قرار میگیرد. بنابراین روش کاشت مژه و همچنین مواد و ابزار به کار رفته در فرآیند آن، باید کاملا استاندارد و تمیز باشند.آموزش کاشت و اکستنشن مژه

چگونه می‌توانم در حوزه کاشت مژه آموزش ببینم؟

برای آموزش کاشت مژه، شما باید در ابتدا به یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر مراجعه کنید و پس از گذراندن دوره آموزش اکستنشن مژه، مدرک معتبر بین المللی این رشته را کسب کنید. پس از کسب این مدرک، شما می‌توانید در یک آرایشگاه آرایشگری زنانه در داخل یا خارج کشور، مشغول به کار شده و به کسب درآمد بپردازید.

 مدرک آرایشگری آموزش کاشت مژه

ویژگی‌های یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب

یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در این بخش به مرور این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  1. آموزشگاه مورد نظر شما باید دارای مربیان مجرب و حرفه‌ای باشد تا بتوانند جدیدترین تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه را به شما آموزش دهند.
  2. آموزشگاه شما باید در پایان دوره آموزش کاشت مژه به شما مدرک معتبر بین المللی ارائه دهد تا بتوانید در داخل و حتی خارج از کشور مشغول به کار شوید.
  3. آموزشگاه آرایشگری باید جدیدترین و بهترین ابزار و تجهیزات کاشت مژه را در اختیار شما قرار دهد.
  4. برای آموزش کاشت مژه، باید به آموزشگاهی مراجعه کنید که دارای محیطی مناسب و با امکانات و مواد مناسب و باکیفیت باشد.

در یک کلاس آموزش کاشت مژه چه چیزی یاد می‌گیرم؟

اگر به فکر شرکت در یک کلاس آموزش کاشت مژه هستید، حتما این سوال برای‌ شما پیش آمده است که در این کلاس چه چیزی یاد می‌گیرید؟ در کلاس‌های آموزش کاشت مژه، مربیان در ابتدا آموزش‌های تئوری در مورد ساختار مژه به شما خواهند داد. سپس با انواع سبک‌های کاشت و اکستنشن مژه آشنا خواهید شد. در ادامه آموزش، شما با روش کاشت مژه و همچنین ابزار و وسایل به کار رفته در اکستنشن مژه آشنا خواهید شد.

پس از آموزش‌های تئوری، نوبت به آموزش‌های عملی کاشت مژه می‌رسد. در این مرحله از آموزش اکستنشن مژه، شما تکنیک‌های توضیح داده شده در بخش تئوری را بر روی مدل‌ خود اجرا خواهید کرد و به طور عملی با ابزار و وسایل کاشت مژه کار کرده و مهارت‌های عملی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در آخر شما با انجام تمامی تکنیک‌های آموخته شده بر روی مدل خود، مهارت‌های کاشت مژه را به طور کامل خواهید آموخت و پس از آن، می‌توانید تحت نظر مربی خود به رفع اشکال کار بپردازید. مربیان در این مرحله عیوب و ایرادات کار شما را برطرف کرده و شما برای کار حرفه‌ای در حوزه کاشت مژه آماده خواهید شد.

انواع اکستنشن مژه‌

شما در حین آموزش کاشت مژه، انواع مدل‌های کاشت مژه را آموزش خواهید دید که به شرح زیر است:

  • آموزش کاشت مژه عروسکی
  • آموزش کاشت مژه اسپایکی
  • آموزش کاشت مژه والیوم
  • آموزش کاشت مژه کلاسیک
  • آموزش کاشت مژه هیدن
  • آموزش کاشت مژه روسی
  • آموزش کاشت مژه تار به تار
  • آموزش کاشت مژه سنجابی
  • آموزش کاشت مژه مخملی
  • آموزش کاشت مژه ابریشمی
  • آموزش کاشت مژه آمبره
  • آموزش کاشت مژه سوزنی
  • آموزش کاشت مژه بوته ای
  • آموزش کاشت مژه ریسه ای
  • آموزش کاشت مژه موقت
  • آموزش کاشت مژه از زیر پلک

آموزش اکستنشن مژه

آموزش اکستنشن مژه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین آموزش‌های آرایشگری زنانه است و شما در این دوره با انواع‌ تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه و ابزار و وسایل کاشت مژه آشنا خواهید شد. سپس با تمرین و انجام کار بر روی مدل و رفع اشکال توسط مربی خود، این حرفه را به طور کامل آموزش دیده و آماده ورود به بازار کار خواهید شد. در این دوره شما باید به طور کامل با همه تکنیک‌ها و همچنین مدل‌ها مختلف کاشت مژه آشنا شوید تا بتوانید به راحتی انواع مدل‌های کاشت مژه را انجام دهید و درآمدزایی کنید. اما آموزش این حرفه، نیازمند مراجعه به یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر و حرفه‌ای است. پیشنهاد ما، آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس است که انواع تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه را زیر نظر حرفه‌ای‌ترین مربیان به شما آموزش داده و پس از پایان دوره، مدرک معتبر بین المللی آرایشگری به شما ارائه داده خواهد شد. برای اطلاع از کلاس‌های آموزش اکستنشن مژه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه گل گیس به نشانی golgisamoz.com مراجعه کنید.

سایر دوره‌های آموزشگاه آرایشگری گل گیس:

سخن پایانی

مژه، نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد به همین علت بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند تا مژه‌هایی بلندتر و پرپشت‌تر داشته باشند. کاشت و اکستنشن مژه، این روزها به یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین حرفه‌های هنر آرایشگری تبدیل شده است. کاشت مژه به معنای اضافه کردن تارهای طبیعی به مژه‌ها است و باعث زیباتر شدن مژه خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر مانند آرایشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه را تحت نظر مربیان مجرب و حرفه‌ای آموزش ببینید و پس از دریافت مدرک بین المللی معتبر آرایشگری، به کار در آرایشگاه زنانه مورد نظر خود بپردازید و کسب درآمد کنید.دوره آموزش اکستنشن مژه

پرسش و پاسخ

کاشت و اکستنشن مژه به چه معناست؟

کاشت مژه، به معنای اضافه کردن تارهای مژه به مژه‌های طبیعی است که باعث بلندتر و پرپشت‌تر شدن مژه‌ها خواهد شد.

در یک کلاس آموزش کاشت مژه چه چیزی یاد می‌گیرم؟

کلاس آموزش کاشت مژه، شما با تکنیک‌های گوناگون کاشت و اکستنشن مژه و همچنین کار با ابزار و وسایل مخصوص کاشت مژه آشنا خواهید شد.

انواع مدل‌های کاشت مژه کدام است؟

کاشت مژه عروسکی، مژه اسپایکی، مژه والیوم، مژه کلاسیک، کاشت مژه هیدن، کاشت مژه روسی، کاشت مژه تار به تار، مژه سنجابی، مژه مخملی، مژه ابریشمی،مژه آمبره و کاشت مژه سوزنی، از انواع مدل‌های کاشت مژه است.

اهمیت استفاده از ابزار و وسایل استاندارد و تمیز در کاشت مژه چیست؟

چشم به علت حساسیت بالای خود، مستعد ابتلا به حساسیت و آلرژی است. به همین علت باید ابزار و روش‌های به کار رفته در کاشت مژه استانداد و تمیز باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link