پیتزا رژیمی گوجه‌فرنگی، ریحان و ذرت

pp8xdd1dvmks8speo0k - پیتزا رژیمی گوجه‌فرنگی، ریحان و ذرت

پیتزا رژیمی گوجه‌فرنگی، ریحان و ذرت

امروز طرز تهیه یک پیتزا رژیمی کاملا سالم و خوش طعم را می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که می‌توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه آنرا تهیه کنید. برای تهیه خمیر این پیتزا به کمی آرد ذرت نیاز دارید. آرد ذرت کمک می‌کند خمیر پیتزا به ظرف نچسبد و تردتر شود.

در این پیتزا رژیمی، سبزیجات پایه و اساس مواد داخل پیتزا می باشد. ترکیب سبزیجات و پنیر پیتزا به معنی مخلوطی از فیبر، پروتئین و چربی سالم است. توصیه می‌کنم حتما این پیتزا رژیمی را امتحان کنید و از طعم خوش آن لذت ببرید.

مواد لازم برای پیتزا رژیمی گوجه فرنگی، ریحان و ذرت

خمیر پیتزای خنک ( داخل یخچال ) تازه: ۴۵۰ گرم

آرد ذرت: یک قاشق غذا خوری

سس ماریانا ( ترکیب سس گوجه، سیر، پیاز و در صورت تمایل سبزیجات معطر ): یک دوم فنجان

گوجه فرنگی بزرگ : یک عدد، نازک برش خورده

دانه‌های ذرت تازه: دو سوم فنجان

پنیر موزارلا: یک فنجان ( ۱۰۰ گرم )

سیر: دو حبه ریز

نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز: به میزان لازم

برگ ریحان: یک چهارم فنجان

روغن زیتون: یک قاشق غذا خوری

سرکه بالزامیک: یک قاشق غذا خوری

طرز تهیه پیتزا رژیمی گوجه فرنگی، ریحان، ذرت

سینی را داخل فر قرار دهید و در دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت ( ۲۶۰ درجه سانتی گراد ) گرمش کنید. دقت کنید که وقتی سینی گرم شد آن را از فر خارج نکنید.

خمیر پیتزا را در ظرف مخصوص مایکروفر قرار دهید. با سلفون روی آن را بپوشانید و به مدت ۳۰ ثانیه روی بالاترین درجه مایکروفر گرم کنید.

خمیر را روی یک سطح آردی به شکل مستطیل پهن کنید.

آرد ذرت را روی یک کاغذ روغنی بزرگ بریزید و اجازه بدید ۵ دقیقه استراحت کند.

کاغذ روغنی و خمیر را روی سینی پخت بگذارید و آن را به مدت ۳ دقیقه در دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت بپزید.

سس ماریانا را روی خمیر پیتزا پخش کنید.

گوجه، ذرت، پنیر و سیر را به صورت مساوی در همه جای خمیر پخش کنید. بعد روی آن نمک و فلفل سیاه بریزید.

به آرامی پیتزا را به سینی منتقل کنید و به مدت ۱۲ دقیقه در دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت بپزید. زمانی که روی پیتزا قهوه‌ای طلایی شد، پیتزای شما آماده است.

روی پیتزا رو با ریحان و فلفل قرمز تزئین کنید.

در پایان روغن زیتون و سرکه بالزامیک روی پیتزا بریزید.

هنگام سرو، پیتزا رو به ۶ قسمت تقسیم کنید.

اطلاعات تغذیه‌ای پیتزا رژیمی گوجه فرنگی، ریحان و ذرت   

اطلاعاتی تغذیه ای که در ادامه می بینید، مربوط به یک برش از این پیتزا است.

کالری: 250

چربی: 7.3 گرم

پروتئین: 10 گرم

کربوهیدرات: 43 گرم

برای بهرمندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت رژیم غذایی اینترنتی دکتر رویا خادمیان

دیدگاهتان را بنویسید