طرز تهیه اسموتی توت‌فرنگی رژیمی

توت فرنگی min 1 - طرز تهیه اسموتی توت‌فرنگی رژیمی

طرز تهیه اسموتی توت‌فرنگی رژیمی

اسموتی یه نوع نوشیدنی فوق العاده خوشمزه است که از ترکیب چند ماده غذایی به دست می اید. این نوشیدنی از مخلوط چند میوه تشکیل شده است. این نوشیدنی سرشار از فیبر و مواد مغذی است که از مزایای آن ان است که بر خلاف آبمیوه به مرور قندش آزاد می شود، بنابراین یه دسر سیر کننده است که می تواند به عنوان میان وعده مناسب باشد.دسر رژیمی امروز اسموتی توت فرنگی است.

حال اینکه چرا می گوییم این دسر رژیمی است؟ اول اینکه سرشار از فیبرمی باشد و به مدت طولانی شما را سیر نگه می دارد. دوم اینکه با پودر ژله بدون شکر تهیه می شود که برای افراد رژیمی و دیابتی گزینه ی مناسبی است و آخر اینکه کالری آن زیر 100 است و به عنوان میان وعده می توان از آن استفاده کرد. با ما همراه باشید تا طرز این دسر خوشمزه و رژیمی رو بهتون آموزش بدیم.

مواد لازم برای تهیه اسموتی توت‌فرنگی

  • توت فرنگی: 200 گرم
  • آب: ۱ پیمانه
  • ماست: ۱ پیمانه
  • پودر ژله توت فرنگی بدون شکر: ۱ بسته

طرز تهیه اسموتی توت‌فرنگی

  • یک بسته ژله توت فرنگی را با آب گرم مخلوط کرده، به هم بزنید.
  • برای بهتر حل شدن ژله در آب می توانید از روش بن ماری روی کتری استفاده کنید.
  • توت فرنگی ها را با ماست میکس کنید.
  • حالا مخلوط توت فرنگی رو به ژله اضافه کنید.
  • دسر را در ظرف مورد نظر ریخته و در یخچال بگذارید.
  • بعد از بستن دسر با بیسکویت و میوه تزئینش کنید.

اطلاعات تغذیه اسموتی توت‌فرنگی

اطلاعات تغذیه ای زیر مربوط به ۴ نفر هست. بنابراین هر فرد یک چهارم این مقدار را دریافت می کنه.

  • کالری: 390
  • پروتئین: 17.7 گرم
  • چربی: 0.7گرم
  • کربوهیدرات: 25.6گرم

برای بهره مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید

دریافت رژیم اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید