کاربرد عایق پشت بام نانو در ساختمان سازی


بهره گیری از عایق پشت بام نانو جهت آب بندی پشت بام

عایق پشت بام نانو که امروزه طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است، با داشتن خاصیت آبگریزی و چسبندگی بالا در انواع سطوح سنگی، بتنی، فلزی و چوبی، برای آب بندی پشت بام و بخش هایی که توسط آب و رطوبت زیاد مورد تهدید قرار می گیرند استفاده می شود. گفتنی است که رطوبت، موجب از بین رفتن بافت و ساختار مصالح و مواد به کار رفته در ساختمان می شود و احتمال نم زدگی سقف و نشتی آب را افزایش می دهد. نفوذ رطوبت به داخل سازه از طریق بام خانه، سبب رشد باکتری و قارچ شده و به سازه آسیب می زند؛ بنابراین آب بندی پشت بام بسیار حائز اهمیت می باشد. بهترین گزینه برای عایق کاری پشت بام، بهره گیری از عایق پشت بام نانو است. با استفاده از این عایق در پشت بام خانه، از نفوذ رطوبت و آب به سطح جلوگیری می شود و ساختمان را در برابر ترک خوردگی، فرسودگی، ایجاد درز و شکاف های ریز و درشت مقاوم می سازد. اگر قصد دارید با عایق پشت بام برای مناطق بارانی و خشک و علت اصلی بهره گیری نانو در صنعت ساختمان سازی آشنا شوید و روش کاربردی آب بندی پشت بام را بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

آب بندی پشت بام با مواد نانو - مجموعه دکترنانو

علت استفاده از نانو عایق پشت بام در صنعت ساختمان سازی:

با مدرن شدن جهان و پیشرفت علم توسط دانشمندان و مهندسان کشور، عایق های مرغوب و با کیفیتی با فناوری نانو به بازار عرضه شد که در آب بندی و پوشش دهی صد در صدی سطوح مختلف کمک به سزایی کرد. لازم به ذکر است که استفاده از عایق های سنتی مانند قیر و ایزوگام برای عایق کاری ساختمان، مشکلاتی مانند نم زدگی، نشتی آب، از بین رفتن ساختار عایق در نوسانات جوی و تغییرات دمایی، یخ زدگی و شکنندگی عایق، ماندگاری کم و قدرت چسبندگی پایین را در پی داشت؛ که نانو عایق پشت بام با ورود به صنعت ساختمان سازی، تمامی این مشکلات را حل کرد. این محصول ویژه دکتر نانو در شرایط جوی مختلف و نوسانات دمایی نیز قابل اجرا است و به همین دلیل، آن را با سایر عایق ها متمایز می کند.

عایق پشت بام برای مناطق بارانی:

باید بگوییم که یکی از مهم ترین اقدامات در مناطقی که بارندگی بسیار رخ می دهد، عایق کاری پشت بام خانه است. در نظر داشته باشید که برای آب بندی پشت بام سازه، می بایست عایقی را انتخاب کنید که تمامی درزها و شکاف ها را بپوشاند و سطح مورد نظر را به صورت کامل آبگریز کند. عایق کاری با مواد نانو برای مناطق بارانی بسیار گزینه مناسبی می باشد؛ زیرا ضد آب است و مانع نفوذ آب، رطوبت و ایجاد نم زدگی در بخش های داخلی می شود. با استفاده از عایق رطوبتی پشت بام، به ساختمان خود دوام و ماندگاری بالایی می بخشید و سازه شما با این اقدام در برابر ترک خوردگی و تحلیل مصالح به کار رفته در پشت بام، مقاومت زیادی خواهد داشت.

آب بندی پشت بام در مناطق سردسیر - مجموعه دکترنانو

عایق پشت بام برای مناطق خشک و گرمسیر:

شاید با خود بگویید انتخاب بهترین عایق برای مناطق گرم و خشک که بارندگی بسیار کم است، کاری بیهوده است! اما لازم است بدانید که تنها مشکل صنعت ساختمان سازی، جذب رطوبت و مایعات به سطوح زیرین نیست؛ بلکه اتلاف انرژی، تابش نور مستقیم آفتاب، جذب گرد و غبار و ایجاد آلودگی ها بر روی سطح هم در این صنعت مسئله مهمی می باشد. برای عایق پشت بام نقاط گرمسیر، بهتر است عایقی را انتخاب کنید که سازه را در برابر عوامل و شرایط محیطی مقاوم سازد و ترک های قبلی را نیز پوشش دهد و از ایجاد شکاف جلوگیری کند. اگر قصد دارید عایق مناسبی را برای ساختمان خود تهیه کنید تا از جذب دمای زیاد به خانه جلوگیری نماید، بهره گیری از عایق های دکتر نانو را فراموش نکنید. این عایق ها دمای ساختمان را متعادل می کند و تمامی خواسته های مشتریان از یک عایق با کیفیت را برآورده می سازد.

روش کاربردی آب بندی پشت بام:

پوشش های آب بندی پشت بام که با فناوری نوین، جایگزین ایزوگام شده است، یک شیوه جدید و کاربردی است که برای آب بندی سقف ساختمان، پشت بام های موزاییکی، شیروانی و سیمانی و همچنین ترمیم ایزوگام قبلی به کار می رود. برای عملکرد بهتر و عالی تر این نوع پوشش های آبگریز، می توان به صورت چند لایه آن را اجرا کرد تا کاملا سطح خود را آب بندی کنید. نانو عایق های پشت بام شامل عایق دو جزئی رطوبتی، لاستیک مایع نانو ، ایزوگام مایع کشسان، ایزوسمنت، عایق پشت بام بی رنگ و رنگی می باشد. شایان توجه است که برای انتخاب عایقی متناسب با مصالح و سطح پشت بام و دارا بودن کارایی و طول عمر بیشتر، می توانید با مشاوران ما در مجموعه دکتر نانو تماس حاصل فرمایید.

عایق دو جزئی پایه سیمان دکترنانو: 

عایق دوجزئی رطوبتی پایه سیمان دکترنانو، یکی از عایق های پشت بام نانو است که شامل محلول و پودر به نسبت تقریبی یک به دو است. در واقع با ترکیب یک واحد مایع و دو واحد پودر، یک مایع با رنگ غلیظ و مستحکم و با پایه سیمان به وجود می آید که از آن جهت آب بندی سطوحی همچون پشت بام، استخر، روف گاردن، پارکینگ، مخزن آب و همه سطوحی که از آن میخواهید به عنوان عایق زیر کار استفاده کنید کاربرد دارد.

اجرای آب بندی استخر با عایق دوجزئی دکترنانو

لاستیک مایع دکترنانو:

لاستیک مایع نانو از دیگر محصولات کاربردی و با کیفیت دکترنانو است که از آن جهت آب بندی پشت بام، آب بندی سطوح داخلی و خارجی ساختمان، استخر، مخازن آب، سرویس بهداشتی و… استفاده می شود. لاستیک مایع نانو در رنگ های مختلف بی رنگ شفاف، استخوانی و آبی موجود است. از رنگ آبی آن می توان برای عایق کردن استخر استفاده کرد. همینطور از رنگ شفاف آن می توان جهت آب بندی استخرهای کاشی کاری شده و یا به طور کلی سطوح کاشی و سرامیک استفاده کرد. از رنگ استخوانی و آبی آن نیز می توان جهت عایق کردن پشت بام سیمانی استفاده کرد.

لاستیک مایع دکترنانو جهت آب بندی پشت بام

دکترنانو، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده عایق رطوبتی پشت بام:

گروه علمی صنعتی دکتر نانو یکی از معتبر ترین شرکت های دانش بنیانی می باشد که عایق های رطوبتی مانند عایق پشت بام، عایق نمای ساختمان، عایق های استخری و انواع محصولات آبگریز را با فرمولاسیون ویژه و تکنولوژی نانو تولید می کند. این شرکت که از بهترین شرکت های تولید کننده انواع عایق شناخته می شود، زمینه دسترسی آسان و سریع مشتریان عزیز به محصولات اصل و درجه یک خود را فراهم نموده است. علاوه بر این، شما  می توانید اجرای آب بندی و عایق کاری اصولی سطوح مختلف را به متخصصان و افراد حرفه ای که عضو این مجموعه هستند، بسپارید تا به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

https://www.doctornano.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link