ورق کامپوزیت پرمیوم باند –


ورق کامپوزیت پرمیوم باند توسط برند پرمیوم باند که بزرگ ترین و در عین حال فعال ترین واحد تولیدی ورق کامپیوزیت آلومینیومی در سطح خاورمیانه است، تولید می‌ گردد. ورق کامپوزیت های تولید شده توسط این برند، جزو باکیفیت ترین ورق کامپوزیت های مصرفی در داخل کشورمان می باشد. در صورتی که می خواهید با جزئیات بیشتری از ورق کامپوزیت پرمیوم باند آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

انواع ورق کامپوزیت پرمیوم باند

کارخانه پرمیوم باند به عنوان یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی ورق های کامپوزیت آلومینیوم در خاورمیانه فعالیت دارد. ورق کامپوزیت پرمیوم باند به عنوان یک برند جهانی توسط شرکت (OHIM) در اروپا ثبت شده است.

انواع ورق های کامپوزیت تولید شده توسط برند پرمیوم باند، برای استفاده در نمای داخلی و خارجی مناسب می باشند. در ادامه پیرامون انواع ورق کامپوزیت پرمیوم باند ، توضیحاتی را آورده ایم.

ورق کامپوزیت پرمیوم باند ضد حریق (FR)

شرکت پرمیوم باند از مواد معدنی غیرقابل اشتعال در هسته برخی ورق های کامپوزیت استفاده می کند. این دسته از ورق های کامپوزیت ضد حریق هستند و در برابر آتش سوزی، مقاومت بالایی دارند.

ورق کامپوزیت پی وی دی اف/نانو  (PVDF/NANO)

این دسته از ورق کامپوزیت پرمیوم باند، از دو لایه آلومینیوم و یک هسته ترموپلاستیک تشکیل شده است. بر روی سطح آلومینیوم این دسته از ورق های کامپوزیت، ضمن استفاده از فلور کربن، پی وی دی اف و کینار 500، لایه ای نانو نیز قرار گرفته است.

استفاده از پوشش نانو، به این ورق های کامپوزیت خاصیت آب گریزی و همینطور قابلیت تمیزکنندگی خودکار را داده است. به طوری که تمیز کردن این دسته از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند به سادگی صورت می گیرد، ضمن اینکه گرد و غبار نیز بر روی سطح آن نمی چسبد.

ورق کامپوزیت پرمیوم باند تیتانیوم

در تولید این نوع ورق کامپوزیت پرمیوم باند، از تیتانیوم استفاده شده است که دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد؛ به همین دلیل برای اجرای نمای ساختمان های خاص بسیار مناسب است.

ورق کامپوزیت با طرح های خاص (special) 

ورق کامپوزیت پرمیوم باند در طرح های خاص، در انواع طرح ها و شکل های خاص شامل چوب، سنگ، آیینه، هفت رنگ و … تولید می شوند.

ورق کامپوزیت استیل ضد زنگ

در ورق های کامپوزیت استیل ضد زنگ پرمیوم باند، از پوشش ضد زنگی استفاده شده است که آن ها را در برابر خوردگی، زنگ زدگی و … محافظت می کند. این دسته از ورق های پرمیوم باند از استقامت بالا در برابر فرسایش و شرایط نامساعد جوی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های ورق کامپوزیت استیل ضد زنگ، می توان به نصب سریع و آسان و عملکرد به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی اشاره نمود.

ورق کامپوزیت (U.V )

ورق کامپوزیت هایU.V  که دارای پوشش ویژه‌ای هستند، ظاهری مشابه با سنگ طبیعی دارند. به طوری که بر روی آن ها رگه هایی مشابه با سنگ طبیعی کار شده است. این دسته از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارند و تغییر رنگ نمی دهند.

ورق کامپوزیت هفت رنگ پرمیوم باند

طراحی ورق های کامپوزیت هفت رنگ، به شکلی است که وقتی بیننده زاویه دید خود را تغییر می دهد، ورق ها به دلیل برخورد امواج نوری به سطح این ورق ها تغییر رنگ می دهند. این دسته از ورق کامپوزیت پرمیوم باند بهترین گزینه برای اجرای نمای ساختمان هایی با نمای منحصر به فرد است.

ورق کامپوزیت پرمیوم داخلی

ورق های کامپوزیت پرميوم داخلی (INTERIOR)  از جمله ورق های کامپوزیت پرمیوم باند است که برای استفاده در طراحی داخلی، تولید شده است. از ویژگی های این دسته از ورق های کامپوزیت می توان به انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، برخورداری از قابلیت شستشو، نصب آسان و سریع و … اشاره نمود.

دبل پلی استر پرمیوم باند

ورق های کامپوزیت دبل پلی استر پرمیوم باند، متشکل دو لایه آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن و همینطور از یک هسته پلی اتیلنی می باشند. بر روی لایه آلومینیومی رویی این ورق های کامپوزیت از دو لایه رنگ پلی استر نیز استفاده شده است که همین موضوع مقاومت آن را در برابر شرایط محیطی بالا می برد.

چهار فصل  پرمیوم باند

بر روی ورق کامپوزیت چهار فصل پرمیوم باند، پوششی قرار گرفته است که طراحی آن از پوسته بیرونی درختان در چهار فصل مختلف در سال، الهام گرفته شده است.

ورق های کامپوزیت مقرون به صرفه (ECONOMY)

شرکت پرمیوم باند، دسته ای از ورق های کامپوزیت را تحت عنوان ورق های کامپوزیت مقرون به صرفه (Economy) به بازار عرضه نموده است. در تولید این دسته از ورق های کامپوزیت، حفظ کیفیت و در عین حال کاهش قیمت هدف اصلی بوده است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند

در تعیین قیمت نهایی ورق کامپوزیت، عوامل مختلفی تاثیر گذار است. ضمن اینکه قیمت ارز و برخی عوامل خارجی در تعیین قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند، موثر می باشند، ویژگی های خود ورق کامپوزیت نیز در این زمینه تعیین کننده هستند. در ادامه پیرامون این عوامل توضیحاتی را آورده ایم.

ضخامت کلی ورق کامپوزیت

یکی از مشخصات و ویژگی های ورق های کامپوزیت، ضخامت آن است. هر چه ضخامت ورق کامپوزیت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. معمولا برای اجرای نمای ساختمان، از ورق های کامپوزیت با ضخامت 4 میلی متر استفاده می گردد.

ضخامت پوسته خارجی ورق کامپوزیت

از دیگر ویژگی های ورق کامپوزیت، ضخامت پوسته خارجی آن است که معمولا از جنس آلومینیوم می باشد. برای پوسته خارجی ورق کامپوزیت پرمیوم باند، معمولا از ضخامت یک دهم الی 5 دهم میلی متر استفاده می گردد. هر چه این ضخامت کمتر شود، قیمت ورق کامپوزیت نیز پایین تر خواهد بود.

کیفیت و تیپ رنگ 

کیفیت و تیپ رنگ نیز در تعیین قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند، تاثیر می گذارد. به طوری که تیپ هایگلاس نسبت به تیپ مات، گران تر می باشد. همینطور تیپ شاین نیز نسبت به تیپ هایگلاس قیمت بالاتری دارد. ورق کامپوزیت های خش دار و آینه ای نیز نسبت به ورق کامپوزیت های شاین، بالاتر قیمت گذاری می شوند.

طرح های ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت پرمیوم باند در انواع طرح ها شامل آینه ای، شاین، خشدار، طرح سنگ، طرح چوب و … تولید می شوند. هریک از این طرح ها با توجه به خصوصیاتی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

کیفیت ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت پرمیوم باند، توسط برند معتبر پرمیوم باند تولید می گردد و دارای کیفیت بالایی است. هرچه کیفیت یک ورق کامپوزیت نسبت به نمونه های مشابه بیشتر باشد، بدیهی است که با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد.

امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای شما عزیزان در زمینه خرید ورق کامپوزیت پرمیوم باند باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link