نکات مهم در انتخاب و استفاده از جاروبرقی صنعتی


آگاهی از نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی به شما کمک می‌کند محصولی انتخاب کنید که کاملا مناسب فضای مورد نظرتان است تا بهترین کارایی را از آن ببینید. شرکت کسری یکی از تولیدکننده‌های برتر این محصولات است که به شما در داشتن انتخابی بهتر کمک می‌کند.

در کنار انتخاب مناسب‌ترین جاروبرقی صنعتی شما باید کار با این محصولات را نیز به‌طور کامل یاد بگیرید تا با استفاده اصولی محصول برای مدت طولانی سالم باقی بماند. برای آگاهی از این‌ موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی مورد نظر شما باید بتواند تمام آلودگی‌های محیط صنعتی را جمع‌آوری کند و قدرت مکش آن به‌گونه‌ای باشد که هیچ آثاری از آلودگی‌های باقی نماند. در ادامه با مهم‌ترین نکات یا به‌عبارتی ویژگی‌هایی که یک جاروبرقی صنعتی باید داشته باشد آشنا می‌شویم.

نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی

به مکش جاروبرقی صنعتی دقت کنید

قدرت مکش مهم‌ترین ویژگی یک جاروبرقی صنعتی به‌شمار می‌آید که اگر دستگاه از آن برخوردار باشد می‌تواند تمام آلودگی‌های موجود در محیط را از بین ببرد. این قابلیت تا حد زیادی می‌تواند روی قیمت محصول نیز تاثیر بگذارد.

جاروبرقی صنعتی باید آلودگی‌های مختلف صنعتی و مواردی مانند گردوغبار، آشغال‌های موجود در محیط و حتی مایعات را به‌طور کامل جمع‌آوری کند. تنها در این صورت است که می‌توانیم بگوییم عملکرد دستگاه مناسب بوده و گزینه خوبی برای استفاده در صنایع است.

امکان استفاده از جاروبرقی صنعتی در محیط های مختلف

از مهم‌ترین نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی باید به مکان مورد استفاده از این محصول اشاره کرد. در واقع هر جاروبرقی با قابلیت‌ها، توان و ویژگی‌های به‌خصوصی طراحی می‌شود و برای پاکسازی محیطی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی دستگاه‌ها نیز به‌‌گونه‌ای تولید می‌شوند که امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های صنعتی مختلف مانند کارخانه، کارگاه و رستوران وجود داشته باشد. پس با توجه به مکان مورد نظر خود مناسب‌ترین جاروبرقی صنعتی را خریداری کنید.

فیلتراسیون جاروبرقی را مد نظر داشته باشید

با توجه به اینکه فیلتراسیون نقش مهمی در عدم انتشار آلودگی‌ها در محیط دارد باید زمان خرید این محصول به قدرت این بخش نیز دقت کنید. اگر جاروبرقی صنعتی مورد نظر شما نتواند به‌خوبی فیلتراسیون انجام دهد در پاکسازی محیط با مشکل مواجه خواهید شد.

درواقع این بخش هوای مکیده‌شده توسط جاروبرقی را فیلتر می‌کند و پس از تصفیه، هوای سالم مجدد به محیط باز می‌گردد. معمولا این قطعه در انواع جاروبرقی صنعتی از جنس پارچه، پلاستیک یا کاغذ است. با توجه به نقش مهم فیلتراسیون به‌خصوص در محیط‌های صنعتی باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به این بخش داشته باشید.

توجه به جنس و اندازه مخزن

قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک جاروبرقی صنعتی مخزن آن است و به همین دلیل نیز از نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی باید به جنس و اندازه مخزن نیز اشاره کرد. این موارد معمولا با توجه به محیط مورد استفاده از محصول مشخص می‌شوند.

اگر در محیط صنعتی بزرگی فعالیت می‌کنید که میزان تولید آلودگی‌ در آن زیاد است باید خرید جاروبرقی با مخزن بزرگ را مد نظر داشته باشید. همچنین توجه به داشتن چرخ برای جابه‌جایی راحت‌تر محصول از نکات مهم به‌شمار می‌آید.

نکات مهم استفاده از جاروبرقی صنعتی

نکات مهم استفاده از جاروبرقی صنعتی

اگر پس از بررسی نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی اقدام به خرید این محصول کرده‌اید بهتر است با چند نکته نیز آشنا شوید تا با استفاده اصولی، جاروبرقی شما برای مدت‌زمان طولانی‌تری بدون مشکل کار کند. این موارد عبارت‌انداز:

  • مهم‌ترین اقدامی که پس از خرید جاروبرقی‌های شرکت کسری انجام می‌دهید باید مطالعه دفترچه راهنمای آن‌ها باشد. البته کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهند اما برای آگاهی کامل خواندن این دفترچه به شما توصیه می‌شود.
  • تنها زمانی دوشاخه جاروبرقی صنعتی را به پریز متصل کنید که قصد کار کردن با آن را داشته باشید. حین سرویس کردن محصول یا زمان بی‌کاری این اتصال می‌تواند خطرناک باشد.
  • از نگهداری کابل دستگاه در محیط گرم یا نزدیک روغن و وسایل نوک تیز خودداری کنید.
  • زباله‌های خطرناک و قابل اشتعال مانند سیگار روشن نباید با استفاده از جاروبرقی صنعتی جمع‌آوری شوند. همچنین پاکسازی گردوخاک مواد آتش‌زا می‌تواند خطرناک باشد.
  • استفاده از جاروبرقی صنعتی بدون فیلتر می‌تواند باعث انتشار آلودگی‌های خطرناک مواد شیمیایی در هوا شود. پس هرگز بدون فیلتر از این‌ محصول استفاده نکنید.
  • زمانی که می‌خواهید جاروبرقی صنعتی را جابه‌جا کنید یا دوشاخه را از پریز بکشید نباید این کار با فشار آوردن روی کابل انجام شود.
  • درصورتی‌که احساس کردید دستگاه دچار خرابی شده و در عملکرد آن مشکل به‌وجود آمده بهتر است در اولین فرصت از تکنسین بخواهید آن را تعمیر کند. همچنین باید گفت پیش از تعمیر کامل تا جایی که امکان دارد از جاروبرقی استفاده نکنید.
  • پاکسازی بدنه جاروبرقی صنعتی باید با استفاده از پارچه نم‌داری که حاوی مواد شوینده است انجام شود. در این‌ فرآیند نباید از موادی مانند وایتکس، تینر و الکل استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی مناسب را از کجه تهیه کنیم؟

از نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی باید به برند و شرکت تولیدکننده این محصولات نیز اشاره کرد. شما باید جاروبرقی صنعتی مورد نظر خود را از مجموعه‌ای خریداری کنید که در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه‌ کاربردی با بهترین کیفیت فعالیت دارد.

دراین‌خصوص می‌توانیم به شرکت کسری اشاره کنیم. محصولات این برند دارای کیفیت عالی هستند و می‌توانید با توجه به محیطی که در آن فعالیت دارید مناسب‌ترین دستگاه را با قدرت مکش و فیلتراسیون قوی خریداری کنید.

ضمن اینکه امکان پیدا کردن جاروبرقی با مخزن مناسب برای محیط‌های مختلف صنعتی مانند کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید ازطریق این مجموعه برای خرید جاروبرقی کارواشی اقدام کنید. این محصول با قدرت بالا و مکش خاک و آب می‌تواند در این محیط‌های پررفت‌وآمد مورد استفاده قرار گیرد و سرعت انجام فرآیند شست‌وشو خودرو را افزایش دهد.

جمع‌بندی

بررسی نکات مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی به شما در خرید مناسب‌ترین دستگاه کمک می‌کند. از مهم‌ترین این نکته‌ها نیز باید به قدرت مکش، توجه به اندازه و جنس مخزن، کارایی محصول، فیلتراسیون و کاربرد جاروبرقی اشاره کرد.

ازطرف‌دیگر نحوه کار با جاروبرقی نیز به به افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. برای این منظور بهترین کار مطالعه دفترچه راهنمای جاروبرقی صنعتی یا کسب مشورت از کارشناسان فروش شرکت کسری است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



Source link