مزایای لابیاپلاستی از نظر دکتر مژگان دادگر


در گذشته های نچندان دور که هنوز علم پزشکی آن قدر پیشرفت نکرده بود که بسیاری از انسان ها در عرض چند دقیقه مشکلاتشان برطرف شود ، انسان هایی که مشکل خاصی در اندام یا ظاهر اعضای بدن خود داشتند مجبور بودند تا پایان عمر با آن کنار بیایند ، چرا نه می توانستند مشکلات خود را به دوست ، خواهر یا مادر یا کسی بگویند نه روشی برای درمان مشکلات آن ها بوده است. اما خوشبختانه امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم می توان بسیاری از مشکلات جسمی و حتی جنسی را با استفاده از عمل های زیبایی درمان کرد. یکی از پرمتقاضی ترین عمل های زیبایی که این روز ها در بین خانم ها رواج دارد ، عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است. این عمل نه تنها باعث تغییر نگرش بسیاری از افراد شد بلکه توانست بسیاری از مشکلات را درمان کند. چرا که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای ناحیه تناسلی می تواند مشکلاتی مانند عفونت را به طور کامل درمان کند.

مزایای لابیاپلاستی از نظر دکتر مژگان دادگر

مزایای درمانی لابیاپلاستی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پروسه در ابتدای دهه هفتاد میلادی  در ابتدا به عنوان یک عمل درمانی در سطح دنیا معرفی شد. در طی انجام این فرایند پزشک زنان و زایمان سعی در از بین بردن مشکلاتی داشتند که خانم های با لابیاهای بزرگ با آن مواجه بودند.

  • امکان خروج ترشحات از واژن

ترشحات واژن یکی از کارکرد های طبیعی و مفید دستگاه تناسلی زنان می باشد. این ترشحات نه تنها باعث تازگی و طراوت کانال واژن می گردد بلکه با حل کردن آلودگی ها و میکروب ها آن ها را از محیط واژن خارج می کند. خانم هایی که لابیاهای بزرگی دارند معمولا خروج ترشحات واژن در این افراد ناموفق و نادرست می باشد و همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد به مشکلات و عفونت های جدی واژینال دچار شوند.

  • ایجاد سهولت در بهداشت ناحیه تناسلی

بزرگ بودن و دفرمه بودن لبه های مینور واژن یکی از دلایلی است که سوزش و خارش واژن است. خانم هایی که لبه های واژن معمولا باعث عدم رعایت بهداشت و نظافت در این ناحیه می شود. عرق سوز شدن نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که بر اثر این موضوع به وجود می آید.

ترکیب این دو مشکل با یک دیگر باعث می شود تا بیمار با مشکلات پوستی دست و گنجه نرم کند.

  • ساییده نشدن لبه های مینور در زمان برقراری رابطه جنسی

درصد بسیاری از زنان متقاضی عمل زیبایی لابیا ، از این موضوع شکایت می کنند که در زمان برقراری رابطه زناشویی به دلیل ساییدگی لابیا مینور دچار ناراحتی می شوند. این موضوع باعث ایجاد زخم شده و رابطه جنسی را درد آور خواهد کرد. برای درمان این مشکل می توان از لابیاپلاستی با لیزر که بسیار آسان و بدون درد است بهره برد.

مزایای لابیاپلاستی از نظر زیبایی

مواردی که در متن فوق بیان کردیم تنها بخشی از مزایای منحصر به فرد عمل زیبایی لابیا از نظر درمان بود ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تهیه شده در سایت دکتر مژگان دادگر بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان تهران مراجعه کنید. در ادامه به مزایای این عمل از نظر زیبایی خواهیم پرداخت.

  • امکان پوشیدن شلوارهای تنگ و مایوهای زیبا

لابیا های بزرگ نه تنها در پوشیدن بیکینی و مایو بلکه در استفاده از شلوار های بسیار تنگ نیز می تواند مشکل آفرین باشد ، برخی از خانم ها از اینکه حجم لابیاهای آن ها از زیر لباس پیدا باشد ، خجالت زده می شوند و از سویی دیگر نمی توانند لباس مورد نظر خود را بپوشند. بهترین توصیه برای این دسته از افراد انجام عمل زیبایی واژن می باشد.

  • ایجاد تقارن در لبه های واژن

در برخی از زنان عدم تقارن لابیاها به حدی زیادی است که زیبایی این ناحیه را تحت تاثیرقرار می دهد و گاها باعث خجالت آن ها در برابر شریک جنسی می شود. با انجام این پروسه ، حالت تقارن و زیبایی در واژن خانم ها به وجود می آید.

  • بالا رفتن اعتماد به نفس

بدون شک زیبایی تمامی اعضای تناسلی یکی از مهم ترین فاکتور های موثر بر اعتماد به نفس می باشد. وجود هر نوع نقص و ایراد در ناحیه تناسلی زنان باعث می شود تا آن ها در زمان رو به رو شدن با پزشک یا برقراری رابطه جنسی با شریک خود از اعتماد به نفس کافی برخوردار نباشند. با زیباسازی این ناحیه خانم ها می توانند شاهد بهبود اعتماد به نفس خود باشند.

  • بهبود روابط جنسی

پیش از هر چیزی باید بگویم که اعتماد به نفس یکی از شرایط مهم برای داشتن یک رابطه جنسی خوب می باشد. این عمل زیبایی با از بین بردن دفرمگی های لابیا مینور باعث زیبا تر شدن ناحیه تناسلی در خانم ها می شود. با انجام این عمل زنان با اعتماد به نفس بسیار بالایی که بدست می آورند روابط بسیار بهتر و شگفت آور تری را تجربه می کنند.

از سوی دیگر بسیاری از خانم ها به دلیل تیرگی و ظاهر نازیبای ناحیه تناسلی خود از لمس آن توسط شریک جنسی خود شرم دارند. برخی از خانم ها به همین دلیل از روابط جنسی دهانی فراری می باشند ، در حالی که با انجام عمل لابیاپلاستی این مشکل به طور کامل برطرف میگردد و هر دو می توانند از رابطه جنسی خود کاملا لذت ببرند.

به یاد داشته باشید که بزرگ بودن لابیا ها باعث ایجاد عفونت و مشکلات پوستی می شود از همین رو باعث می شود تا واژن شما بوی بدی را به خود بگیرد. همانطور که پیش تر نیز بیان شده بود با لابیاپلاستی نظافت ناحیه تناسلی راحت تر می شود. علاوه بر آن ترشحات راه تر خارج خواهند شد و به در نهایت بوی بد این ناحیه نیز از بین می رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link