سریع و با حداقل درد و خونریزی از شر شقاق راحت شو!


از آنجاییکه شقاق مقعدی یکی از بیماری های دردناک مقعدی به شمار می‌رود انتخاب بهترین روش درمان که با حداقل درد و خونریزی باشد برای بسیاری از بیماران حائز اهمیت است. لیزر شقاق یکی از بهترین روش‌های درمان این بیماری است که بصورت سرپایی و با کوتاه ترین دوره نقاهت انحام خواهد شد.

انتخاب بهترین روش برای درمان شقاق یا فیشر مقعدی (Anal Fissure) یکی از موضوعاتی است که بسیاری از مبتلایان به این عارضه را به خود درگیر کرده است. اگر به تازگی بعد از یک دفع سخت سوزش و درد شدیدی را در اثر ابتلا به شقاق مقعدی تجربه کردید و به دنبال درمان فوری و سرپایی برای آن هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا حتماً از لیزر درمانی استفاده کنید.

درمان شقاق با لیزر بر خلاف تصور عامه مردم که هیچ درد و خونریزی ندارد، راه حلی با حداقل میزان درد و خونریزی است که بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ناراحتی‌های ناشی از این عارضه را برطرف می‌سازد.

فیشر یا شقاق مقعد چطور با لیزر درمان می‌شود؟

فیشر یا شقاق مقعدی یک زخم طولی در دهانه مقعد و انتهای رکتوم است که به گفته منبع معتبر پزشکی mayoclinic.org، با نشانه‌های زیر همراه است:

  • درد مقعد حین اجابت مزاج
  • درد تیر کشنده و مزمن مقعد بعد از دفع
  • زخم یا ترکی عمودی و واضح در انتهای مقعد
  • خونریزی مقعدی به صورت قطره‌ای و به رنگ قرمز روشن

اما سوال مهمی که برای بسیاری از بیماران مبتلا به این عارضه نشیمنگاهی این است که روش درمان شقاق با لیزر چطور انجام می‌شود و چه مزایا و معایبی دارد؟

لیزر شقاق سریع‌ترین و بی‌دردسرترین عمل جراحی برای درمان این عارضه است که می‌تواند تنها در یک جلسه جراحی، درد، سوزش و خارش اطراف مقعد شما را برطرف سازد.

images_1690606394_64c49b3a1cfd5.jpg

اگر می‌خواهید تا بیشتر با لیزر درمانی فیشر مقعد آشنا شوید، به لینک زیر مراجعه کنید:

میزان درد و خونریزی مقعدی بعد از عمل جراحی شقاق با لیزر چقدر است؟

برخلاف تصور بسیاری از مردم و آنچه که جا افتاده است، عمل جراحی شقاق چه به صورت سنتی و چه به کمک روش‌های نوین از جمله لیزر درمانی درد و خونریزی دارد. تنها تفاوتی که میان این روش‌ها وجود دارد این است که بعد از عمل جراحی سنتی فیشر مقعد، شدت درد و خونریزی مقعد به قدری بالاست که نیاز به قرار دادن پانسمان‌ها داخلی و مصرف داروهای قوی ضد درد ضروری است.

اما بعد از درمان شقاق با لیزر میزان خونریزی و شدت درد بسیار کم است و بیمار را از پانسمان‌های داخلی و یا مصرف داروهای ضد درد قوی بی نیاز می‌گرداند. در واقع میزان درد و خونریزی که بعد از عمل جراحی شقاق با لیزر تجربه می‌کنید، جزئی از عوارض بعد از عمل و دوران نقاهت بوده و در مدت کوتاهی (حداکثر 10 روز) بعد از جراحی برطرف خواهند شد

یکبار برای همیشه با درمان شقاق با لیزر از بیماری پر درد و خونریزی شقاق (فیشر) مقعدی خداحافظی کنید تا از سوزش و درد مقعدی نجات پیدا کنید! لیزر شقاق روشی نوین و بدون درد و خونریزی است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی شقاق با لیزر

اگر می‌خواهید بعد از اشعه درمانی بیماری شقاق هرچه سریع‌‌تر بهبود پیدا کنید و به اصطلاح “زخم شقاق‌تان جوش بخورد”، توصیه می‌کنیم تا نکات مراقبتی که پزشک شما بعد از عمل توصیه می‌کند را رعایت کنید. تعدادی از مراقبت‌های بعد از عمل جراحی شقاق با لیزر که بهتر است رعایت کنید، عبارتند از:

  • آب و مایعات کافی بنوشید.
  • فعالیت فیزیکی بسیار سبک در حد پیاده روی روزانه داشته باشید.
  • تا 1 هفته پس از لیزر درمانی شقاق از فعالیت‌های شدید فیزیکی پرهیز کنید.
  • با افزایش مصرف فیبر و سبزیجات تازه از بروز یبوست شدید جلوگیری کنید.

درمان شقاق با لیزر چه مزیتی نسبت به دیگر روش‌های درمانی دارد؟

تکنولوژی و فناوری نوینی که در درمان شقاق با لیزر ومرد استفاده قرار گرفته است، تحول عظیمی در صنعت پزشکی به شمار می‌رود. با این وجود در مدتی بسیار کم تبدیل به محبوب‌ترین و بهترین روش درمان شقاق و سایر بیماری‌‌های مقعدی شده است.

مزایا و فوایدی درمان شقاق با لیزر عبارتند از:

  • دوره نقاهت کوتاه مدت یک روزه
  • عمل جراحی با حداقل درد و خونریزی
  • مدت زمان 15 الی 30 دقیقه‌ای برای جراحی
  • به حداقل رساندن احتمال عود مجدد شقاق یا فیشر

ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که عمل شقاق با لیزر چه معایب و عوارضی دارد؟

به شما پیشنهاد می‌دهیم تا برای آشنایی بیشتر با دیگر مزایا و عوارض درمان شقاق با لیزر، مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

مزایا و معایب درمان شقاق با لیزر

برای درمان شقاق مقعد با لیزر به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

اگر حین اجابت مزاج مدفوع خشک و سفت شما منجر به بروز درد و سوزش شدید در مقعدتان شده، بهتر است تا برای معالجه و درمان شقاق مقعدی خود به پزشک متخصص مراجعه کنید. در برخی موارد شقاق می‌تواند بدون نیاز به عمل جراحی و تنها توسط پمادهای آنتی فیشر، داروها و درمان‌های خانگی معالجه شود. در برخی از موارد هم لازم است تا حتما عمل جراحی صورت گیرد که مراجعه به پزشک متخصص جراحی عمومی و یا دکتر فوق تخصص شقاق ضروری خواهد بود.

کلینیک لیزر شفا مجموعه‌ای متشکل از کادر پزشکان حرفه‌ای آقا و خانم در زمینه جراحی بیماری‌های مقعدی می‌باشد، و می‌تواند شما را در مسیر عمل جراحی شقاق با لیزر همراهی کند.

images_1690606433_64c49b6109e40.jpg

هزینه درمان شقاق با لیزر در تهران چقدر است؟

هزینه جراحی شقاق با لیزر در تهران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و سبب می‌شود تا در برخی از مراکز درمانی، هزینه دریافتی تغییر یابد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر درمانی شقاق عبارتند از:

  • هزینه دستمزد پزشک از جراحی
  • میزان وسعت و شدت وخامت بیماری
  • میزان مهارت و تجربه پزشکان متخصص
  • منطقه و موقعیت مکانی قرار گیری مطب یا مرکز درمانی

اگر قصد دارید بدانید که هزینه عمل درمان شقاق با لیزر چقدر است، به شما توصیه می‌کنیم تا ابتدا به پزشک مراجعه کنید، ویزیت شوید و سپس از قیمت این جراحی با خبر شوید.

کلینیک لیزر شفا، کلینیک با تجربه و متخصص در درمان شقاق با لیزر

مجموعه کلینیک لیزر شفا اولین کلینیک درمان بیماری‌های مقعدی در غرب تهران (محله سعادت آباد) می‌باشد. کلینیک لیزر شفا اولین مرکز تخصصی است که درمان عارضه‌های نشیمنگاهی با دستگاه‌های لیزر پرتوان (co2) را در تهران آغاز کرد.

این مجموعه متشکل از تیم پزشکی بسیار حرفه‌ای و باتجربه در جراحی بیماری شقاق، بواسیر، فیستول مقعدی و … می‌باشد. تجربه عمل موفق بیش از 20 هزار بیمار در طول دوران بیش از 17 ساله فعالیت این کلینیک، سبب تمایز آن از سایر رقبا شده است.

Drtajbakhsh.ir



Source link