بهترین هتل های تهران برای اقامت در نوروز


عید نوروز و تعطیلات آغاز سال یکی از مهمترین و اصلی‌ترین تعطیلات رسمی در کشور و از جمله اعیاد باستانی ما ایرانی‌ها به‌ شمار می‌رود. این جشن باستانی که با آغاز بهار هر ساله جشن گرفته می‌شود یکی از اصلی‌ترین روزهای آغاز سفر به نقاط مختلف کشور و سفرهای خارجی در میان مردم است.

در این روزها اکثر مردم کشور به نقاط مختلف سفر می‌کنند و از امکانات تفریحی و رفاهی مقصد خود بهره‌مند می‌شوند. شهرهایی مانند: اصفهان، شیراز، یزد، کرمان، کرمانشاه و جزیره‌های جنوبی کشور به دلیل مقاصد گردشگری فراوانی که دارند همواره بیشترین مسافر را به خود جذب می‌کنند. در این میان کلان‌ شهر تهران به عنوان پایتخت یکی از استان‌ها و شهرهایی است که با عنوان مرکزیت کشور در طی سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

چنانچه تهران با بیشترین تعداد موزه در کشور و آثار تاریخی و فرهنگی فراوان یکی از شهرهای مهم و قابل توجه در کشور به شمار می‌رود. این شهر با توجه به آثاری مانند: کاخ گلستان، مجموعه سعدآباد، موزه ایران باستان، بازار بزرگ و سازه‌های مدرنی همانند پل طبیعت در طی سال‌های اخیر و با معرفی این مکان‌ها توانسته گردشگران و توریست‌های بسیاری را به خود جذب کند.

امروزه برای بسیاری از مسافران، تهران به عنوان یک مقصد گردشی و مفرح به شمار می‌رود. از همین ‌رو رزرو هتل، استفاده از امکانات و خدمات شهری و مراکز تفریحی و فرهنگی در این استان رو به افزایش گذاشته است. با توجه به این موضوع در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین هتل‌های تهران که برای اقامت در نوروز مناسب هستند، بپردازیم.

در میان هتل‌های مرکز پایتخت که به اکثر مراکز تفریحی و تاریخی دسترسی بسیار خوبی دارند، می‌توان به هتل اسپیناس بلوار، هتل لاله و هتل انقلاب تهران اشاره کرد. این هتل‌ها علاوه بر اینکه با قرار گرفتن در مرکز شهر به نقاط مختلف شهر دسترسی خوبی دارند به وسایل حمل و نقل عمومی نیز بسیار نزدیک هستند. با رزرو هر کدام از این هتل‌ها در هر کدام از این هتل‌ها علاوه بر بازدید از مکان‌های گردشگری مختلف از اقامت بسیار خوبی نیز برخوردار خواهید بود.

هتل‌های شمال پایتخت با توجه به موقعیت قرارگیری و چند ستاره بودن کمی گران‌تر از هتل‌های مرکز شهر هستند. این هتل‌ها با قرار گرفتن در منطقه یک و سه تهران تقریبا لوکس‌ترین و گران‌ترین اقامتگاه‌های پایتخت محسوب می‌شوند. هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد، ویستریا در محدوده دربند، هتل آزادی تهران در سعادت آباد و هتل استقلال و هتل پارک وی تهران در محدوده پل پارک وی و محله محمودیه از جمله هتل‌های بسیار خوب برای یک اقامت لوکس به‌ شمار می‌روند.

هتل‌های خارج از شهر تهران به چند دسته معمولا تقسیم می‌شوند، هتل‌های موجود در رشته کوه البرز، مانند: هتل توچال، هتل بوتیک شمشک و هتل‌هایی که در جنوب پایتخت و با‌ عنوان هتل‌های فرودگاهی قرار دارند. هتل‌های فرودگاهی تهران با قرار گرفتن در محوطه فرودگاه امام خمینی یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های موجود در فرودگاه است.

هتل‌های رکسان و رمیس با پنج ستاره از جمله هتل‌های بسیار خوب با امکانات و خدمات عالی هستند که معمولا برای مسافران پروازی فرودگاه رزرو می‌شود. نکته قابل توجه در مورد این دو هتل، رزرو ساعتی این هتل‌ها است که براساس قوانین آن‌ها می‌توان به صورت شش ساعته در این هتل‌ها اقامت داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link