با کاپشن چرم چه بپوشیم؟ ایده برای استایل کت چرم با نیم‌بوت


کت چرم و کاپشن چرمی دو مورد از جذاب‌ترین لباس‌های زمستانی در سراسر جهان هستند و سالیان سال است که همراه با سردشدن هوا ترند می‌شوند و افراد با هر سنی دوست دارند تا کت چرم را در استایل خود جای دهند و شیک باشند. در این مطلب قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم با کت‌چرمی استایل خود را تکمیل کنید.

قانون طلایی پوشیدن کت چرم

کت چرم یک مد جاودانه است که به‌واسطه سادگی خود سال‌های سال مورداستفاده قرار گرفته است. شما هم اگر دوست دارید در استایل خود کت چرم استفاده کنید، باید حتماً یادتان باشد که سادگی رمز موفقیت شماست. کت چرم مشکی، قهوه‌ای سوخته و عسلی از جمله پرفروش‌ترین رنگ‌های این لباس هستند.

انواع کت و کاپشن چرم

کت و کاپشن چرم مدل‌های متنوعی دارد. در این بخش انواع آن را معرفی می‌کنیم تا بتوانید مدل مناسب استایل خود را به‌راحتی در فروشگاه‌ها پیدا کنید. کت چرم زنانه و مردانه دارد، اما تنوع کلی آن کم است. مدل‌های مختلف و زیادی که می‌بینید از پایه این سه مدل هستند که کمی تغییر داده شده‌اند.

کاپشن چرم خلبانی

کاپشن‌های چرمی که یقه آن‌ها پشمی یا خزدار است به کاپشن خلبانی معروف هستند. این مدل کاپشن‌ها دارای یک‌لایه پشم در داخل هستند که شما را گرم نگه خواهد داشت. این مدل ابتدا مختص خلبان‌ها بود و به‌مرور با محبوبیت میان جوانان وارد بازار شد و مورداستفاده عموم قرار گرفت.

ست‌کردن کاپشن چرم خلبانی

شلوار جین ساده فیت با تیشرت بهترین انتخاب برای استایل با کاپشن خلبانی است. انتخاب رنگ لباس در این مدل استایل بهتر است حول محور مشکی و سفید باشد و از استفاده رنگ‌های جیغ و لباس‌های پر جزئیات بپرهیزید. نیم بوت ماک تو برای این استایل یک انتخاب جذاب است.

کاپشن چرم مسابقه‌ای

کاپشن چرم مسابقه یکی از معروف‌ترین کاپشن‌های چرمی در ایران است. این مدل کاپشن‌ها بهترین انتخاب برای استایل‌های اسپرت جوانان هستند. این مدل معمولاً در رنگ مشکی محبوبیت خاصی دارد. توجه داشته باشید هنگام خرید کت چرم، بهتر است یک سایز کوچک‌تر تهیه کنید که به‌مرورزمان به تن شما گشاد نشود و بلااستفاده نماند.

ست‌کردن کاپشن چرم مسابقه‌ای

این مدل کاپشن به دلیل ساده و اسپرت بودن محبوب است. برای ست‌کردن این کاپشن بهتر است از اکسسوری‌های شلوغ و پرزرق‌وبرق استفاده نکنید و اجازه بدهید کت شما جلوه‌گر اصلی استایل شما باشد. بسته به انتخاب شلوار، نیم‌بوت مدل‌های دربی یا ماک تو برایتان مناسب خواهد بود.

کت چرم

کت چرم ظاهری رسمی دارد و بهترین انتخاب برای استایل‌های کژوال است. این کت چرم ظاهری جسورانه و شیک به شما می‌بخشد. به‌خصوص اگر تیره‌رنگ باشد.

ست‌کردن کاپشن چرم مدل کتی

به دلیل رسمی بودن این مدل، پیراهن‌های یقه دار، پلیور و یقه‌اسکی بهترین انتخاب برای زیر کت است. شلوار شما هم می‌تواند کتان یا پارچه‌ای باشد و استایل شما را کاملاً رسمی کند. در خصوص انتخاب رنگ بهتر است که حتماً رنگ نزدیک به کت خود را انتخاب کنید. برای مثال یک بلوز کرم با یک کت قهوه‌ای بهتر است تا یک بلوز آبی! به‌عنوان کفش هم می‌توانید از بوت مردانه مدل چلسی یا چوکا استفاده کنید.

کاپشن چرم موتورسواری

این مدل کاپشن محبوب‌ترین در میان موتور سنگین سواران آمریکایی است! بسیاری از هنرپیشه‌ها و راک استارها از این مدل کاپشن استفاده می‌کنند. این کاپشن مشکی براق است و در پشت آن طرح‌های خاص استفاده می‌شود و روی آن‌ها ممکن است پر از جیب و دیگر جزئیات باشد.

ست‌کردن کاپشن چرم موتورسواری

با این مدل کت حتماً باید از لباس و شلوار اسپرت استفاده کنید. جین‌های فیت و تیشرت یقه‌گرد بهترین گزینه برای کاپشن چرم موتورسواری هستند.

کفش مناسب این استایل، نیم بوت اسپرت و کتانی آل استار است.

شلوار گشاد با کاپشن چرم

خیلی‌ها معتقدند که با کاپشن و کت چرم باید حتماً از شلوار راسته و لوله‌ای استفاده کرد. اما واقعیت این است که در برخی مواقع استفاده از شلوارهای گشاد هم انتخاب هوشمندانه‌ای است و استایلی خاص به شما خواهد بخشید.

کت و کاپشن چرم چه رنگی بهتره؟

پاسخ به این سؤال کاملاً سلیقه‌ای است. اگر قصد خرید کت چرم دارید، بهتر است ابتدا به این موضوع فکر کنید که طرف‌دار چه رنگی هستید؟ کدام رنگ کت به شما حس بهتری می‌دهد و با سایر لباس‌های شما هم‌خوان است؟ اگر بیشتر لباس‌های شما در طیف کرم هستند، می‌توانید کت عسلی بخرید. اما کت مشکی آن رنگی است که با هر رنگ لباسی ست خواهد شد.

کاپشن چرم قهوه‌ای روشن

این مدل کاپشن به دلیل رنگ طبیعی خود محبوبیت بالایی دارد و بهترین گزینه برای همراهی با بوت جیر است.

کاپشن چرم قهوه‌ای تیره

اگر لباس روشن زیاد دارید؛ اما دوست دارید کت قهوه‌ای تیره بخرید، بهتر است کمربند و کفش شما نزدیک به رنگ کتتان باشند تا توازن استایل شما برهم نخورد.

کاپشن چرم مشکی

این رنگ به دلیل هم‌نشینی خود با همه رنگ‌ها، انتخابی امن محسوب می‌شود. برای استایل‌های کلاسیک بهترین انتخاب خرید کاپشن چرم مشکی است. این کاپشن را بسته به انتخاب سایر لباس‌هایتان با انواع بوت می‌توانید ست کنید.

کت چرم زنانه

کت چرم در میان خانم‌ها هم محبوب است. اگر شما به‌عنوان یک خانم به دنبال کت و کاپشن چرم هستید، می‌توانید آن را با دامن‌‌های پشمی و چکمه ست کنید و یک استایل بی‌نهایت جذاب داشته باشید. بهتر است رنگ کت و نیم بوت زنانه یا چکمه شما به هم نزدیک باشد تا استایلی متوازن داشته باشید.

سخن پایانی

چرم یک متریال طبیعی و خاص است. در این مطلب نکاتی برای داشتن استایل خاص با کت چرم را به شما معرفی کردیم. حال شما باید انتخاب کنید که آیا دوست دارید در فصل سرد از این استایل‌ها استفاده کنید؟



Source link