رژیم کتوژنیک اصلاح شده برنافیت

TENTACLES - 40 types in ZBrush brushes and OBJs لذت بردن مهم ترین بخش نمونه و اطلاعات برنامه کیتوژنیک دایت رژیم کتوژنیک هست. یکی از رژیمهای مهم چربی سوزی و تناسب اندام رژیم کتوژنیک یا به اختصار کتو Keto است. پریتزکر میگوید: «بیشتر مردم در نهایت به روشی که قبلاً غذا میخوردند، برمیگردند.» این امر مخصوصاً زمانی صادق است که برای اهداف کاهش وزن از کتو استفاده کنید. به دلیل میزان چربی بسیار کم در این رژیم فرصت کاهش وزن فوری برای شخص فراهم میشود. برخی از آخرین چیزهایی که باید دوباره به رژیم غذایی پس از کتو اضافه کنید، نان سبوسدار غنی از کربوهیدرات، برنج قهوهای و سیبزمینی (از جمله سیبزمینی شیرین) است، زیرا به راحتی میتوان مقدار زیادی کربوهیدرات را در یک زمان مصرف کرد. تحقيقي در سال ۲۰۱۹ که با شرکت نزديک به ۱۴ هزار نفر انجام شده بود نشان داد کساني که سال ها غلات، ميوه و سبزيجات غير نشاسته اي کمي مصرف مي کنند، ريسک ابتلا به يک مشکل قلبي به نام فيبريلاسيون دهليزي (شايع ترين نوع آريتمي قلبي) در آن ها بالاتر است.

پس از آن، مسأله پیامدهای سلامتی باید مد نظر قرار گیرد.

سوخت چربی ترکیباتی به نام

کتون تولید می کند که برای دیابت نوع یک خطرناک است. رژیم کتوژنیک از جمله رژیمهای محبوب است که انواع مختلفی نیز دارد. Keri Glassman، R.D., C.D.N.، بنیانگذار Nutritious Life میگوید: «در کتوژنیک نیز همانند هر رژیم غذایی سخت دیگری، بازگشت به سبک غذا خوردن عادی میتواند دشوار باشد. همچنین این عامل باعث تبدیل چربی به کتون در کبد میشود که میتواند انرژی لازم را برای مغز فراهم می کند. لیپوپروتئین با چگالی بالا کلسترول تولید شده توسط سلول ها و کبد را حمل می کند. هنگامی که مصرف کربوهیدرات ها کم تر شود ، کبد چربی را به مولکولی به نام کتون تبدیل می کند ، که ازآن به عنوان منبعی برای کسب انرژی بهره می گیرد. پس از آن، مسأله پیامدهای سلامتی باید مد نظر قرار گیرد. پس بهترین کار این است که هر سه روزی ده درصد به مقدار مصرف کربوهیدرات اضافه و از میزان مصرف چربی کم کنید.

با نرخ ۱۰ درصد کاهش وزن، ۱۳ تا ۲۶ کیلوگرم کاهش وزن را میتوان برای فرد چاق متصور بود. این رژیم غذایی مشابه رژیم استاندارد است، اما حاوی پروتئین بیشتری است.شامل 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. ½ پیمانه طالبی خرد شده حاوی 5.8 گرم کربوهیدرات می باشد. ½ فنجان کدو حلوایی پخته شده – سرشار از ویتامین A – 11 گرم کربوهیدرات را تامین میکند. روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که التهاب روده و معده را تعدیل کرده و جریان خون را بهبود میبخشد. برای ادغام کردن چربی خالص نیست اب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سموم هم شاملش میشه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل سلولیت میده کدام ممکن است سلولیت رو میتونید همراه خود تجهیزات بادکش اجتناب کرده اند بین ببرید وگرنه به بازی تنها تعمیر نمیشه مگر لیزر کنید وگرنه تنها راهش بادکش خوب و دنج هست نوشتید. Th᠎is a rt᠎ic le has been writt en  with GSA C onte nt​ Gen erator  DEMO.

رژیم کتوژنیک در درمان صرع

اگر مقالات قبلی سایت که در مورد رژیم کتوژنیک منتشر شد رو مطالعه کرده باشید، قطعا میدونید که این رژیم که برای لاغری و کاهش وزن استفاده میشه، چه فواید دیگه ای هم برای بدن داره. حتماً روزانه حداقل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید. چرا که هر لیوان آب میوه می تواند شامل چند عدد میوه کامل باشد که در حالت معمول نمی توانید این تعداد میوه مصرف کنید و مجاز به این کار نیستید. صرفاً لازم است که استفاده از آنها را کمی افزایش دهیم و با غذاهای طبیعی، حتی آنهایی که ارزش استخراجی بیولوژیکی بالایی دارند، مانند پروتئینهای آب پنیر فوق خالص، یا با اسیدهای آمینه (به اصطلاح بلوکهای سازنده عضلات، مواد فعال) یکپارچه شوند.

و به «انجمن صرع آمریکا» ارائه شد.

بهترین راه رویارویی با این مسأله این است که از روشهای تثبیت وزن، مانند روش تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی استفاده کنید. برنامه غذایی تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک چگونه است؟ بعد از اون روی بزرگسالها هم تست شد و معلوم شد که این رژیم به صورت کلی روی همه افرادی که از بیماری صرع رنج میبرن نتجه فوق العاده مثبتی داره. و به «انجمن صرع آمریکا» ارائه شد. این رژیم در ابتدا با هدف کمک به افراد مبتلا به صرع ایجاد شد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا رژیم کتوژنیک نسبت به رژیم کم چربی یک رژیم برتر است و شامل مصرف بیشتر پروتئین است که مزایای فراوانی دارد. رژیمهای کتوژنیک میتواند باعث کاهش شدید قند خون و انسولین شود همراه با افزایش کتون ها، مزایای سلامتی فراوانی دارد. یکی از مزایای رژیم کتوژنیک چربی سوزی و درمان چاقی است و بسیاری از بیماریها را بدون درمان دارویی درمان کرد.

رژیم کتوژنیک برای دیابت

تنها کاری که شخص انجام میدهد کالیبره کردن یا تنظیم کردن بدنش است تا به یک ماشین چربی سوزی تبدیل شود. این رژیم با تاثیر زیادی بر چربی سوزی می تواند به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند. بیشتر مردم پس از طی دوره رژیمشان، در نهایت به روشی که قبلاً غذا میخوردند برمیگردند. برخی افرادی که دارای حساسیت غذایی نیز هستند، و در برنامه غذایی آن ها اختلال وجود دارد، نیز باید با مراجعه به متخصص تغذیه مشکل خود را بهبود ببخشند. این بیماری ها مانند دیابت نوع دو و اختلال های شناختی می باشند. اما برای بعد از رژیم، برخی از کربوهیدراتها از جمله بسیاری از میوهها، غلات کامل و برخی سبزیجات، باید دوباره به برنامه غذاییتان افزوده شوند؛ مثلا نخود فرنگی یک سبزی نشاستهای است که در مقایسه با سبزیجات غیرنشاستهای سبز مانند کلم بروکلی یا کدو سبز، حاوی مقدار بیشتری کربوهیدرات است و انتخاب خوبی برای بعد از کتو است.

برخي تحقيقات هم بيان مي کند در رژيم کتوژنيک ممکن است روند کاهش وزن ادامه پيدا نکند و از جايي به بعد ديگر وزن کم نکنيد. برای تثبیت وزن بعد از کتو، با کربوهیدراتهای فرآوری نشده شروع کنید. یکی از غذاهای مجاز در تثبیت وزن بعد از رژیم کتو، کدو حلوایی است. سپس بدن برای انرژی شروع به شکستن پروتئین و چربی میکند که میتواند به کاهش وزن شما کمک کند. تحقیق دیگری نیز نشان داد که استفاده از رژیم کتوژنیک در دیابت نوع 2، از هر 21 نفر، 7 نفر از آن ها می توانستند دارو و درمان های دیابت را برای همیشه کنار بگذارند. علاوه بر این­ها مصرف شیر و ماست و همچنین اکثر میوهها نیز در دو فاز اول جایز نیست. شیر و لبنیات (شیر گاو، شیرسویا، شیر بادام، شیر نارگیل، لاکتاز، خامه، و غیره). شامل گوشت گاو، گوشت خوک، بره، مرغ، بیکن و غیره. علائم آنفولانزای کتو میتواند از سردرد، ضعف و تحریک پذیری گرفته تا یبوست، حالت تهوع و استفراغ را شامل شود.

برخی از کارشناسان میگویند رژیم کتوژنیک میتواند باعث تغییر در میل جنسی شود، علائم ترک کربوهیدرات و احتمالاً آنفولانزای کتو را ایجاد کند. این امر میتواند به کاهش سرعت هضم و افزایش سیری کمک کند. به دلیل اینکه در این رژیم مصرف کربوهیدرات کاهش می یابد بدن به جای گلوکز، از چربی برای تولید انرژی استفاده می کند. اگر مطمئن نیستید اکنون چه اهدافی دارید یا اینکه چگونه با رژیم غذایی خود به آن اهداف برسید، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. اکنون میتوانید آنقدر بخورید که آن را به یک میان وعده واقعی تبدیل کنید. زمانی که وزن کم کردید و در حالت تثبیت هستید و کربوهیدرات خود را افزایش میدهید، میتوانید گاهی یک موز بخورید. در حد سیری بخورید نه بیشتر در کمتر.

ممکن است بیشتر احساس گرسنگی کنید. در صورتی که صمغ زانتان در دسترس ندارید میتوانید از 1 قاشق چایخوری پودر ژلاتین یا دانه چیا یا پودر اسفرزه استفاده کنید. سندروم تخمدان پلیکیستیک. رژیم کتوژنیک موجب کاهش میزان انسولین میشود که نقش مهمی در سندروم تخمدان پلیکیستیک ایفا میکند. به گفته این متخصص تغذیه، در موارد پیش دیابتی، مقاومت به انسولین و تخمدان پلی کیستیک تجویز رژیم کتوژنیک برای یک دوره کوتاه مدت میتواند مفید باشد. زیرا وقتی سطح انسولین افزایش یابد، تخمدان از حد معمولی خود بزرگتر شده و کیستهایی در اطرافش به وجود میآیند.

یک کیوی حاوی 12 گرم کربوهیدرات است که آن را به یک میان وعده عالی برای بعد رژیم کتو تبدیل میکند. این فینگرفود غنی از ویتامین A برای بعد از رژیم کتوژنیک عالی است. بنابراین، نان کتو علاوه بر اینکه برای رژیم لاغری مناسب است، غنی از مواد مفید و مغذی نیز می باشد. در واقع، بسیاری از غذاهای فاقد ویتامینها، موادمعدنی و فیبر، منبع غنی از کربوهیدرات هستند که باید در برنامه پس از رژیم کتو محدود شوند. بسیاری از افرادی که کتو را دنبال میکنند، 20 تا 50 گرم (گرم) کربوهیدرات خالص در روز را هدف قرار میدهند. به جای اینکه مستقیماً به دنبال پاستا، دونات و کیکهای کوچک بروید، وقتی برای اولین بار از کتو جدا شدید، سراغ کربوهیدراتهای گیاهی بروید.