دانلود فیلم هندی کاران مووی


کشور هند یکی از کشورهای موفق در تولید آثار هنری مثل فیلم و سریال می باشد و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و در این عرصه موفق عمل کند. سینمای بالیوود در یک دهه اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در صنعت فیلمسازی به خصوص فیلم‌های عاشقانه داشته است. آثار هندی عموما دارای فضای شاد و خوش رنگ و لعابی هستند که ژانر عاشقانه و رمانتیک، ژانر پایه آنها محسوب می‌شود.در چند سال اخیر آثار عاشقانه و جذابی در سینمای هند ساخته شده است که هر یک از آنها توانستند در سراسر دنیا توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند.فیلم های عاشقانه هندی در سراسر دنیا به خصوص ایران طرفداران بسیاری دارند و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند اگر از علاقمندان به فیلم هندی هستید و فیلم های هندی را دنبال میکنید برای دانلود فیلم هندی به سایت کاران مووی مراجعه کنید.

فیلم بهولا

فیلم سینمایی بهولا (Bholaa) یک فیلم در ژانر اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان می باشد. این فیلم به  کارگردانی اجی دیوگن (Ajay Devgn) ساخته شده و توسط سه کمپانی‌ Ajay Devgn Ffilms و Dream Warrior Pictures و Reliance Entertainment تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز آنکوش سینگ، لوکش کناگاراج، شریدار دوبی، سندیپ کولانی، عامل کیان خان و شریدار دوبی به قلم خود نوشته اند.تهیه‌کنندگی فیلم بهولا برعهده اجی دیوگن، لوکش کناگاراج، کومار منگات پاتاک، اس.آر. پرابهو، شیباسیش سرکار و ویکرانت شارما بوده و فیلمبرداری آن توسط عاصم باجاج انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از راوی بصرور می‌باشد. اجی دیوگن، تابو، سانجی میشرا، آمالا پل، رای لاکسمی، کایران کومار، لوکش میتال، وینیت کومار مکرند دشپنده، شریدار دوبی، جهانگیرخان، دیپاک دوبریال، نوشاد عباس، آرپیت رانکا، کتان کارانده، آمیت پاندی، هیروا تریودی، تارون گاهلوت، سیما پری، دانیرام پراجاپاتی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


مدت زمان این فیلم 140دقیقه است و امتیاز 7.8را از 10 در IMDb  به خود اختصاص داده است. لینک دانلود فیلم دوبله فارسی بهولا در سایت کاران مووی قرار داده شده است. همچنین فیلم بهولا اولین بار در تاریخ 30 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Panorama Studios و PVR Pictures و Ajay Devgn Ffilms و Aanna Films اکران شد. بهولا نسخه بازسازی شده فیلمی به نام Kaithi محسوب می‌شود که در سال 2019 میلادی منتشر گردید. در خلاصه داستان فیلم بهولا آمده است که زندانی سابق، بهولا، سرانجام پس از 10 سال حبس به خانه بازمی‌گردد تا دختر کوچکش را ملاقات کند، اما زمانی که در میانه راه دستگیر می‌شود همه چیز تغییر می‌کند؛ در ابتدا بهولا از وضعیت سختی که در آن قرار گرفته آگاه نیست، اما پس از وقوع یک حادثه دیوانه‌کننده، باید مسیری پر از موانع سخت و کشنده را طی کند؛ آیا او می‌تواند بار دیگر دخترش را ملاقات کند؟

فیلم سیتا رامام

فیلم سینمایی سیتا رامام (Sita Ramam) یک فیلم در ژانر اکشن، عاشقانه، درام و معمایی محصول سال 2022 کشور هندوستان می باشد. هانو راگاواپودی (Hanu Raghavapudi) کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است.Swapna Cinema و Vyjayanthi Movies دو کمپانی هستند که تولید و انتشار این فیلم را برعهده داشته اند.  فیلمنامه این فیلم را نیز هانو راگاواپودی، جی کریشنا و راج کومار به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و  دولکوئر سلمان، مرونال تاکور، راشمیکا ماندانا، سومانت، بومیکا چاولا، آبهینایا، تارون باسکر داسیام، تینو آناند، نیرج کابی هنرمندانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.دانلود فیلم عاشقانه سیتا رامام را به شما علاقمندان به فیلم های هندی پیشنهاد میکنیم که به راحتی میتوانید این فیلم را از سایت کاران مووی دانلود کنید. فیلم سیتا رامام اولین بار در تاریخ 5 آگوست سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌های Pen Studios و Vyjayanthi Movies در سینماهای کشور هندوستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 2.2 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. مدت زمان این فیلم 153دقیقه است و توانسته امتیاز 8.5را درimdbبه خود اختصاص داده است. در فیلم سیتا رامام شاهد داستانی هستید که از این قرار است که در سال 1964 میلادی، ستوان رام، یک افسر یتیم ارتش هند که در مرز کشمیر خدمت می‌کند، نامه‌هایی عاشقانه از فردی ناشناس به سیتا ماهالاکشمی دریافت می‎کند؛ حال رام تلاش می‌کند سیتا را پیدا کرده و عشقش را به او نشان دهد و …

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link