تعمیر و رفع خرابی فوری آسانسور با زرین آسانسور


در برخی مواقع شاهد خراب‌شدن آسانسور هستیم. از آنجا که آسانسور از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است، پس بروز مشکل و خرابی امکان‌پذیر بوده و می‌توان با تعمیر آسانسور و رفع خرابی فوری، مشکلات را حل کرد.

تعمیر و رفع خرابی فوری آسانسور

وجود مشکلات، چه جزئی و چه اساسی در آسانسور می‌تواند باعث محدودیت افراد شود و رفت‌ و آمد و تردد را با مشکل مواجه کند. اما می‌توان با بهره‌گیری از تعمیر و رفع فوری خرابی، مشکلات ایجاد شده را در کمترین زمان ممکن حل کرد و آرامش را به محیط باز گرداند. اما در زمان تعمیر آسانسور روش‌هایی وجود دارد که به شرح زیر هستند.

  • عوض‌کردن قطعات معیوب: اگر قطعات به‌کاررفته در آسانسور دچار مشکل یا خرابی شده باشند، باید از قطعات باکیفیت استفاده کرد و جایگزین آن‌ها نمود.
  • تنظیم مجدد سیستم کنترل: بروز برخی مشکلات می‌تواند ناشی از سیستم کنترل باشد که با تنظیم آن می‌توان به حالت اولیه بازگشت.
  • روان کردن قطعات: وجود ذرات و گرد و غبار در بین قطعات و اجزاء آسانسور، باعث بروز مشکل می‌شود که می‌توان با تمیزکردن اصولی آن، خرابی و مشکلات را رفع کرد.
  • بررسی و تعمیر تابلو برق: در برخی مواقع لازم است تا تابلو برق را عوض کنیم یا تابلو برق را مورد بررسی قرار دهیم و مشکلات موجود را حل کنیم.
  • تعمیر ریل‌های آسانسور: یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر، ریل‌های آسانسور هستند که می‌توان با تعمیر آن‌ها خرابی ایجاد شده را حل کرد.

انواع تعمیر و رفع خرابی فوری آسانسور

در حالت کلی سرویس و رفع خرابی فوری به دو دسته کلی تقسیم می‌شود. یکی از آن‌ها به ‌صورت دوره‌ای بوده و دیگری به‌ صورت موردی است. در تعمیر و رفع خرابی فوری به ‌صورت دوره‌ای، ما شاهد تنظیم قرارداد با یک شرکت مجرب و کاردرست هستیم که در زمان مشخص، اقدام به تعمیر و سرویس آسانسور کند. در این روش، تمامی مشکلات ریز و درشت به ‌صورت کامل رفع می‌شوند و از بروز خسارات بزرگ جلوگیری می‌شود. اما در سرویس موردی، زمانی که آسانسور دچار مشکل شد، یک کارشناس مجرب در محل حضور پیدا می‌کند و مشکل به وجود آمده را رفع می‌کند. پس در این روش شاهد حضور کارشناس و تعمیرکار در زمان بروز مشکل در آسانسور هستیم.

تعمیر آسانسور در محل مشتری

یکی از مواردی که می‌توان از آن استفاده کرد و به رفع فوری و سریع مشکل آسانسور شما می‌انجامد، تعمیر آسانسور در محل است. بسیاری از شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که در اسرع وقت خود را به محل برسانند و در مدت زمان بسیار کم مشکل به وجود آمده را حل کنند. معمولا این شرکت‌ها خدمات بسیار عالی و مناسبی را ارائه می‌دهند و سعی می‌کنند تا قطعات مورد استفاده در آسانسور را از بهترین و مرغوبت‌ترین محصولات موجود در بازار استفاده کنند.

مزایای تعمیر و رفع خرابی آسانسور‌ها چیست؟

●شاهد از کار افتادن کل آسانسور نیستیم.

●از هزینه‌های سنگین و گزاف جلوگیری می‌کنیم.

●بدین وسیله شاهد افزایش امنیت برای مسافرین و مصرف‌کنندگان هستیم.

●دیگر قطعات به‌کاررفته در آسانسور نیز خراب نمی‌شوند و بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.

چه مواردی در تعمیر فوری آسانسور چک می‌شوند؟

از مواردی که تعمیرکار یا کارشناس مورد بررسی قرار می‌دهد تا از بروز مشکل به وجود آمده جلوگیری کند یا آن را رفع کند می‌توان به موتورخانه آسانسور اشاره کرد. همچنین کابین آسانسور و نیز چاه از مواردی هستند که وارسی خواهند شد و درب‌های طبقات آسانسور نیز در تعمیر فوری چک خواهند شد.

هزینه تعمیر فوری آسانسور چقدر است؟

در زمان تعمیر و رفع خرابی فوری باید به هزینه نیز توجه کرد. هزینه تعمیر آسانسور به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد که هر کدام به نوبه خود بر قیمت نهایی اثر می‌گذارند. برای مثال تعداد قطعاتی که خراب شده‌اند و نیاز به تعویض دارند یکی از این موارد مورد توجه است. نوع آسانسور و مشکلی که به وجود آمده نیز می‌تواند بر قیمت نهایی اثر بگذارد. آسانسور اتوماتیک یا غیراتوماتیک متفاوت است و هر کدام تأثیر مستقیمی بر قیمت تعمیر فوری آسانسور می‌گذارند.

سخن پایانی

 با توجه ‌به نیاز آسانسور در هر محیطی لازم است تا در زمان بروز مشکل، آن را سریعاً رفع کرد. موتورخانه، کابین، چاه، درب طبقات و … از مواردی هستند که در تعمیر آسانسور و رفع خرابی فوری مورد بررسی قرار می‌گیرند. می‌توان با روان کردن قطعات، تنظیم مجدد سیستم کنترل، بررسی تابلو برق، عوض‌کردن قطعات خراب و … از مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری کرد و آن‌ها را هر چه سریع‌تر برطرف نمود.

رزین آسانسور یکی از معتبرترین مراکز رفع خرابی و تعمیر آسانسور است که با متخصصین حاذق و توانمند موجود در مجموعه می‌تواند مشکل آسانسور شما را حل کند. همچنین قطعات مورد استفاده برای آسانسور، از بهترین برندها و با کیفیتی عالی هستند که از بروز مشکلات اساسی در آینده جلوگیری خواهند کرد.

برای دریافت خدمات (نصب، تعمیر، بازسازی و … آسانسور) می‌توانید به سایت زرین آسانسور ( zarinasansor.com) مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۴۸۸۸۵۸۰ – ۰۹۰۳۶۲۵۸۴۱۳ تماس حاصل فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



Source link