انتخاب سالن زیبایی برای لیفت ابرو و لمینت ابرو در تهران


لیفت ابرو و لمینت ابرو از روش‌های زیباسازی صورت بوده که با متدهای مختلفی اجرا میشود. در این مقاله، قصد داریم انواع روش های لیفت ابرو و لمینت ابرو را معرفی نماییم.

لیفت ابرو و لمینت ابرولیفت ابرو و لمینت ابرو

با زیاد شدن سن، عضلات صورت تا حدی توانایی خود را از دست داده و نسبت به گذشته، شل می‌شوند. همین امر باعث می‌شود تا فاصله‌ی میان چشم‌ها و ابرو کوتاه شده و ظاهر فرد، در کنار شکسته نشان دادن، اندکی عبوس شود. یکی از اقدامات رایج برای جوانسازی پوست صورت که با کمترین هزینه و بدون نیاز به جراحی و مراقبت‌های پزشکی انجام می‌شود، لیفت ابرو و لمینت ابرو بوده که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن توضیحاتی را ارائه نماییم. در نظر داشته باشید که چندین روش لیفت ابرو، نیاز به اقدامات کلینیکی داشته و باید در محیط‌های پزشکی انجام شود. اما مقصود از این مقاله، روش‌های غیرتهاجمی، سریع و بدون درد بوده که در سالن‌های زیبایی معتبر و مجهز انجام می‌شود.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو به کلیه‌ی اقداماتی گفته می‌شود که به کمک آن، فاصله‌ی میان ابرو با چشم‌ها بیشتر می‌شود. این روش‌ها به دو بخش تهاجمی و غیرتهاجمی انجام شده که روش‌های غیرتهاجمی، به صورت اختصاصی در سالن‌های زیبایی معتبر انجام می‌شوند. در این سالن‌ها، لیفت ابرو با یکی از متدهای بوتاکس، لیزر، هایفوتراپی، اولتراپی و … انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها، مزایا و محدودیت‌های خود را داشته که برای انتخاب بهترین روش لیفت ابرو و لمینت ابرو، نیاز است که حتما با متخصص زیبایی در سالن‌های زیبایی، مشاوره نمایید. بسته به جنس پوست صورت، جنس تارهای ابرو، سن و …، ممکن است روش لیفت ابروی توصیه شده به شما، با روش توصیه شده به فرد دیگر، کاملا متفاوت باشد. در ادامه، هر یک از روش‌های لیفت ابرو را توضیح خواهیم داد.

لیفت ابرو با بوتاکس

احتمالا با کاربردهای پزشکی بوتاکس در حوزه‌ی زیبایی و سلامت آشنا هستید. یکی از کاربردهای بوتاکس برای زیبایی ناحیه‌ی ابرو، تزریق آن به عضلاتی است که باعث افتادگی ابروها شده‌اند. تزریق بوتاکس به محل باعث شل شدن عضلات در ناحیه‌ی پایین ابرو شده که همین امر، به بالا رفتن ابرو کمک خواهد کرد. این روش عموما با اندکی کبودی در ناحیه‌ی تزریق (برای مدت بسیار کوتاه)، همراه بوده و مدت زمان ماندگاری آن بین 3 تا 5 ماه خواهد بود. پس از برطرف شدن اثر بوتاکس، شما مجددا باید برای تزریق مرحله بعد (یا همان ترمیم)، به سالن زیبایی مراجعه نمایید. این روش، یکی از بهترین روش‌ها برای لیفت ابرو بوده که به دلیل هزینه‌ی کم، نداشتن درد، سرعت بالای انجام، ماندگاری قابل قبول و …، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

لیفت ابرو با لیزر

امروزه، لیزر در بسیاری از بخش‌های حوزه‌ی زیبایی و سلامت، راه خود را باز کرده است. یکی از کاربردهای جادویی لیزر در بخش زیبایی، تحریک لایه‌های زیرین پوست به جهت تولید بیشتر کلاژن است. کلاژن یا همان ماده‌ی جوانسازی پوست، در اثر تحریک شدگی با لیزر، فعال شده و نه تنها عضلات نگهدارنده ابرو را تقویت خواهد کرد، بلکه به صورت کلی باعث شادابی بیشتر پوست صورت در این نواحی خواهد شد. این روش نیز غیرتهاجمی، بدون درد و سریع بوده و هزینه‌ی آن اندکی بالاتر است. برای دیدن نتایج بهتر در لیفت ابرو با لیزر، توصیه می‌شود که حتما خدمات خود را از سالن‌های زیبایی معتبر و حتی بهترین سالن زیبایی تهران دریافت نمایید.

بهترین سالن زیبایی تهران

لیفت ابرو با هایفوتراپی

در کنار لیزر، امروزه روش‌های درمانی و زیبایی متعددی بر اساس استفاده از فرکانس‌ها رایج شده است. یکی از روش‌های محبوب برای افزایش فاصله میان چشم و ابرو، استفاده از هایفو یا همان فرکانس‌های بالا است که به آن، هایفوتراپی گفته می‌شود. تاباندن این فرکانس‌های بالا (همانند لیزر)، باعث تحریک و برانگیختگی لایه‌های زیرین پوست شده و نتیجتا تولید کلاژن، افزایش خواهد یافت. روش غیرتهاجمی هایفوتراپی، در بسیاری از متدهای زیبایی (علاوه بر لیفت ابرو) کاربرد داشته و یکی از متدهای شناخته شده و مورد تایید برای لیفت ابرو است.

لیفت ابرو با اولتراپی

پس از لیزر و فرکانس، متدی با نام اولتراپی یا همان صدا با فرکانس بالا، معرفی شد. اولتراسوند، صدایی با فرکانس بسیار بالا (خارج از محدوده شنوایی انسان)، بوده که با تحریک لایه‌های پوست، باعث سفت شدن این سطوح، افزایش تولید کلاژن و … می‌شود. اولتراپی یکی از روش‌های مدرن لیفت ابرو بوده که نیاز به تجهیزات روز دنیا داشته و تنها در سالن‌های زیبایی بسیار مجهز، ارائه شده است.

لمینت ابرو چیست؟

لمینت ابرو، مجموعه اقداماتی است که برای پرپشت، بلند و حالت‌دار نمایش دادن ابروها، به کار برده می‌شود. لمینت ابرو نیز به دو روش غیرتهاجمی و نیمه تهاجمی انجام شده که هر دو مدل، در سالن‌های زیبایی ارائه شده است. بدین ترتیب، تمامی روش‌هایی که به نوعی باعث رسیدن به ابروهای پرپشت‌تر و بلندتر انجام شوند، به نوعی، متدی از لمینت ابرو هستند. در بین این روش‌ها، کراتینه، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و نهایتا فیبروز ابرو، جزو روش‌های شناخته‌شده هستند.

کراتینه ابرو

کراتین، ماده‌ای پر کاربرد در سالن‌های زیبایی بوده که به دلیل خواص استثنایی، استفاده‌های فراوانی دارد. همانطور که می‌دانید، یکی از روش‌های صاف کردن موها، کراتینه کردن آن است. برای ابروها نیز می‌توان با کرایتنه کردن تارهای ابرو، نه تنها حالتی صاف و زیبا به آن‌ها داد، بلکه به دلیل تقویت شدن ساقه‌های تار، ضخامت آن‌ها افزایش خواهد یافت. کراتینه ابرو به درشت شدن تارها، طولانی شدن آن‌ها و همچنین حالت‌گیری بهتر کمک کرده و یکی از روش‌های رایج برای کراتینه ابرو است.

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ، یکی از روش‌های پرپشت کردن ابروها است که در حقیقت، روش جدیدتری نسبت به تتو بوده و ماندگاری بالاتری دارد. میکروبلیدینگ با استفاده از یک قلم دستی و همچنین رنگدانه‌های خاص و توسط متخصص میکروبلیدینگ انجام می‌شود. متخصص با استفاده از قلم مخصوص، ابتدا اسکار یا همان خراشیدگی‌های بسیار نازکی را در محل ابرو ایجاد کرده و سپس رنگدانه‌ها را به لایه‌های زیرین پوست، تزریق می‌کند. بدین ترتیب، ضمن حفظ زیبایی طبیعی، ظاهر ابروها بسیار آراسته‌تر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسد. متخصص با تکنیک‌های مختلف دست، حالت ابرو را به نحوی طراحی می‌کند که نشان‌دهنده‌ی خطوطی طولانی‌تر، رو به بالا و … باشند.

میکروپیگمنتیشن ابرو

همانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن نیز همراه با ایجاد اسکارهای نازک و تزریق رنگدانه انجام می‌شود. تفاوت این دو روش در نوع قلم و همچنین رنگدانه‌های استفاده شده است. جالب است بدانید که از این متد، نه تنها برای زیباسازی ابروها، بلکه برای پررنگ کردن رنگ لب و یا ایجاد خط چشم دائمی (و نیمه دائمی) نیز استفاده شده و یکی از روش‌های محبوب برای لمینت ابرو است.

فیبروز ابرو

جدیدترین متد زیباسازی ابرو که توسط مجموعه سرشناس Phi Academy ارائه شده، روش فیبروز ابرو بوده که در حقیقت ارتقایافته‌ی روش میکروبلیدینگ است. آکادمی فی، با وارد کردن اصول اعداد طلایی و زیباسازی طبیعی، متدی را با عنوان فیبروز معرفی کرده است که مهمترین بخش آن، هنر دست متخصصی است که قرار است لمینت ابرو را انجام دهد. اصول قرینه‌سازی، نحوه طراحی خطوط و تزریق رنگدانه‌ها، امری حیاتی در این متد بوده که مستقیما بر زیبایی نهایی فرد، اثر خواهد گذاشت. بدین ترتیب، طبیعتا هر سالن زیبایی‌ای نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای دریافت این خدمت باشد، بلکه بهتر است نزد بهترین فیبروزکارها، این خدمت را دریافت نمایید. برای مثال، در حال حاضر، فارغ‌التحصیلان بهترین دوره آموزش فیبروز ابرو کسانی هستند که ضمن داشتن مدرک معتبر، توانایی لازم را در سطح جهانی، کسب کرده‌اند.

بهترین انتخاب برای لیفت ابرو و لمنیت ابرو

در سطح شهر تهران، چندین و چند برند معتبر به عنوان سالن زیبایی فعالیت دارند. در این میان، شاید نام‌های متعددی را شنیده باشید، اما در این میان، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی، سالن زیبایی فرناز صفری بوده که در منطقه 1 تهران و خیابان کامرانیه شمالی قرار گرفته است. این سالن، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5 عصر، میزبان شما خواهد بود. این سالن، توسط بانو فرناز صفری مدیریت شده که به عنوان بهترین میکاپ آرتیست تهران نیز شناخته می‌شود. ایشان نه تنها میکاپ‌های آپدیت و مدرن را ارئه کرده است، بلکه به عنوان یکی از مدسان باتجربه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز فعالیت کرده و همه ساله، چندین و چند میکاپ آرتیست حرفه‌ای را وارد دنیای زیبایی کشور می‌نماید. علاقه‌مندان به میکاپ، می‌توانند در بهترین دوره آموزش میکاپ عروس ثبت نام کرده و نه تنها مدرک معتبر دریافت نمایند، بلکه از همان لحظه، وارد کسب و کار اختصاصی خود نیز شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



Source link