Bowflex Max Trainer در مقابل تردمیل – کدام یک برای شما بهترین است؟

آیا می خواهید بین Bowflex Max Trainer و تردمیل تصمیم بگیرید؟ Bowflex Max نوع جدیدی از استپر بیضوی است که در حال حاضر بسیار محبوب است.

اما تردمیل هنوز هم به طور کلی محبوب ترین نوع تجهیزات تناسب اندام است – و همچنین برخی از مزایای کلیدی را به شما ارائه می دهد.

پس چه چیزی برای شما بهتر است؟ در اینجا یک مرور کلی از 5 تفاوت کلیدی بین Bowflex Max Trainer و تردمیل آورده شده است تا به شما در تصمیم گیری کمک کند:

کالری سوز شماره 1

در اینجا Bowflex Max دارای برتری است. در مطالعات انجام شده در آزمایشگاه Bowflex، مربی Max سوخت 2.5 برابر کالری بیشتر از یک تردمیل (یا یک مربی معمولی بیضوی یا استپر).

در واقع، کاربران آزمایشی رایت کردند 600 کالری در 30 دقیقه. آن را با حدود 100 تا 200 کالری در 30 دقیقه که روی تردمیل می سوزانید (بسته به شیب، سرعت و غیره) مقایسه کنید و کاملاً تفاوت دارد.

تاثیر شماره 2

باز هم مربی Max به خوبی برنده می شود. تردمیل ها (مخصوصاً زمانی که برای دویدن استفاده می شوند) ضربه های زیادی دارند. نیروی مفاصل شما که بر روی هارنس تاثیر می گذارد می تواند به باسن، زانو، پشت و مچ پا فشار وارد کند.

با این حال، مربی Max تقریبا هیچ تاثیری ندارد زیرا پاهای شما پدال های متحرک را ترک نمی کنند. در واقع، طبق گفته سازنده، دویدن بر روی تردمیل تا 200 درصد مؤثرتر از تمرین بر روی Max است.

بنابراین اگر بیشتر مستعد آسیب دیدگی یا آتل ساق پا هستید، مکس یک گزینه عالی است.

شماره 3 گزینه های سرگرمی/ردیابی

این یک کراوات است – شاید با یک تردمیل (بسته به مدل) که لبه کمی دارد.

در حالی که مربی Bowflex Max با چندین تمرین داخلی (از جمله فاصله تمرینی 14 دقیقه‌ای با شدت بالا) همراه است، تردمیل معمولاً گزینه‌های تمرینی و سرگرمی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، در کنسول، تردمیل هایی با پایه های داخلی iPod، تلویزیون و حتی یک مرورگر وب پیدا خواهید کرد.

از سوی دیگر، مدل Max Trainer M5 دارای بلوتوث است و می‌توانید نتایج خود را با اپلیکیشن آن‌ها همگام‌سازی و پیگیری کنید تا ببینید چقدر پیشرفت کرده‌اید. بنابراین M5 توانایی ردیابی خوبی را ارائه می دهد.

#4 سهولت استفاده

تردمیل در اینجا یک مزیت جزئی دارد. راه رفتن روی تردمیل به قدری آسان است که تقریباً هر کسی بدون در نظر گرفتن سن، وزن یا سطح هماهنگی می تواند آن را انجام دهد.

حتی اگر هرگز ورزش نکرده اید و تازه شروع کرده اید، می توانید از تردمیل استفاده کنید. آهسته شروع کنید و با افزایش سطح تناسب اندام به تدریج افزایش دهید.

Max-Trainer همچنین می تواند به آرامی استفاده شود – اما کمی فشرده تر از یک تمرین ساده راه رفتن. همچنین، این جنبش ممکن است برای تازه واردان عادت کند.

شماره 5 بالاتنه

مربی Max در اینجا برنده می شود – بدون شک. واقعا هیچ راهی برای تمرین بالاتنه با تردمیل وجود ندارد مگر اینکه وزنه های دستی بخرید و در حین راه رفتن از آنها استفاده کنید.

مربی Max دارای دسته های متحرک (شبیه به دسته های بیضوی) است که به شما کمک می کند بازوهای خود را تمرین دهید. آزمایشات در آزمایشگاه Bowflex نشان داده است که بازوهای Max قفل می شوند 80 درصد بیشتر عضلات بالاتنه حتی از یک مربی سنتی بیضوی.

بنابراین نکته اصلی Bowflex Max Trainer در مقایسه با تردمیل چیست؟

خوب، اساساً به شما و آنچه که به دنبال آن هستید بستگی دارد. یک تردمیل می تواند یک تمرین ساده با گزینه های سرگرمی و ردیابی بسیار سرگرم کننده به شما ارائه دهد. این یک گزینه عالی برای افرادی است که قبلا هرگز ورزش نکرده اند و تازه شروع به ورزش کرده اند.

با این حال، مربی Max بسیار ضعیف تر از تردمیل است و می تواند کالری بیشتری را در زمان کمتری بسوزاند. بنابراین نتایج کاهش وزن را در مکس سریعتر از تردمیل خواهید دید.

همچنین، می‌توانید خیلی راحت‌تر از روی تردمیل، بالاتنه‌تان را ورزش کنید و به تناسب تن بدهید.

باز هم به اهداف و ترجیحات شما بستگی دارد. صرف نظر از اینکه چه تصمیمی دارید انجام دهید، حتماً وقت خود را صرف کنید، با سرعت خود کار کنید و قبل از شروع هر برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید. خیلی شانس!

رژیم لاغری سریع