ریمووِ مقاوم‌ترین تاتو در آکادمی سعیده نیک مهر


آموزش ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن در آكادمي سعيده نيك مهر.

آکادمی سعیده نیک مهر

اگر شما یک سالن آرایش یا مرکز زیبایی داشته باشید،‌ احتمالا زیاد با این سوال روبه‌رو می‌شوید که “می‌شه تاتو را پاک کرد؟

مدل‌های مختلفی که برای تاتوی ابرو، خط لب، خط چشم یا تاتوی مختلف در جاهای گوناگون بدن زده می‌شوند، ممکن است به‌مرور زمان یا از مد بیفتند یا فرد از آن‌ها خسته شود. پاک کردن تاتو پیش از این پروسه‌ای سخت و گاهی غیرممکن بود. اما امروز با پیشرفت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، می‌توان با خیال راحت به مشتری گفت: “بله. ما تاتوی شما را پاک می‌کنیم.”

آکادمی سعیده نیک مهر مرکزی است که در آن روش‌های مختلف پاک کردن تاتو آموزش داده می‌شود. نمونه های معتبر بین المللی كه در زمینه آموزش ریموو تاتو فعالیت می كنند می توان به “آكادمی فی” به آدرس phi-academy.com و “لیزر كلینیك” به آدرس laserallclinic.com اشاره كرد. ما در این مطلب می‌خواهیم دوره‌های مختلف “آكادمی سعیده نیك مهر” به آدرس saeedehnikmehr.com را به‌شما معرفی کنیم.

سعیده نیك مهر كیست؟

سعیده نیک‌مهر که خود  مستر آکادمی ویتاهیل، نخبه ریموو آکادمی iwi و عضو رسمی آکادمی پورپیگمنت و گلوری است، خود سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده و در طی آموزش‌های مجازی و حضوری خود، انواع روش‌های ریموو تاتوی ابرو، ریموو تاتوی خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن را آموزش می‌دهد.

آنچه در آکادمی سعیده نیک مهر آموزش داده می‌شود:

ريموو تاتو ابرو

دوره‌های آموزشی آنلاین

  • دوره آموزشی ریموو تاتو با مواد رژوی:

در این دوره به شما یاد می‌دهد که چطور با مواد رژوی (كه به مواد تك جلسه ای معروف است) ، تاتوهای قدیمی، تاتوهای ابرو و خط لب و خط چشم را پاک کنید. تمامی این موارد با دو تکنیک مجزا آموزش داده خواهند شد. ویژگی مواد رژوی این است که با کمک این مواد، درد ناشی از پاک کردن تاتو بسیار کم خواهد شد. این مواد ساخت کشور آمریکا هستند و کیفیتی بسیار بالا دارند.

  • دوره آموزشی ریموو تاتو با مواد کالرلیفت:

در این دوره از آکادمی سعیده نیک مهر، شما یاد می‌گیرید که چطور با مواد كالرلیفت، تاتوهای ابرو، تاتوی خط لب و تاتوی خط چشم و تاتوهای بدن را پاک کنید. در عین‌حال شما در این دوره نحوه ریموو اورژانسی، ریموو در ۷۲ ساعت اولیه و ریموو تاتوهای قدیمی را یاد خواهید گرفت. مواد كالرلیفت این ویژگی خوب را دارند که هیچ نوع آسیب پوستی به فرد وارد نمی کنند. این مواد امروزه در دنیا بیشترین استفاده را برای ریموو تاتو دارند و به مواد چند جلسه ای معروف هستند.

  • دوره آموزشی آنزیم تراپی:

در این دوره شما یاد می‌گیرید که در صورت ایجاد آسیب‌های احتمالی چطور با کمک آنزیم تراپی و کوکتل درمانی مشکل را حل کنید. ممکن است بعد از پاک کردن تاتو، پوست دچار قرمزی‌های زیادی شود. برای رفع این قرمزی‌ها می‌توان از روش کوکتل درمانی یا آنزیم تراپی کمک گرفت.

ویژگی دوره‌های آکادمی سعیده نیک مهر چیست؟

دوره‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند. به همین دلیل شما در هر کجای دنیا ساکن باشید، می‌توانید از این دوره‌ها استفاده کنید. پشتیبانی آنلاین سه ماهه، یکی از مزیت‌های این دوره است که باعث شده شما در هر زمان که به مشکل برخورد کنید، بتوانید آن را با مدرسین آکادمی سعیده نیک مهر مطرح کنید. تمامی مراحل کار به صورت مرحله به مرحله و روی یک مدل زنده انجام شده و نتیجه کار را به‌خوبی می‌توانید ببینید.

ورکشاپ حضوري

 ورکشاپ‌های حضوری

اگر به هر دلیلی امکان حضور در دوره‌های چند جلسه‌ای و آنلاین را ندارید، یا می‌خواهید در مدت خیلی کوتاه آموزش ریموو تاتو را داشته باشید، آکادمی سعیده نیک مهر، ورکشاپ‌های حضوری را برای شما تدارک دیده است، كه تمام موارد مربوط به ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن را آموزش می دهد.

ورکشاپ‌های آکادمی سعیده نیک مهر چه مزایایی دارند؟

ورکشاپ‌ها به‌صورت حضوری و تک جلسه‌ای برگزار می‌شوند. ویژگی ورکشاپ‌های آکادمی سعیده نیک مهر این است که اولا تمامی مراحل کار روی یک مدل زنده انجام می‌شود. دوم اینکه شما در یک روز می‌توانید تمامی مراحل کار را یاد گرفته و در همان ورکشاپ سوالات خود را از مدرسین آکادمی بپرسید. پشتیبانی برای ورکشاپ‌ها به‌صورت نامحدود است. در این ورکشاپ تمامی تجهیزات به‌طور کامل در اختیار شماست و با آن‌ها از نزدیک آشنا می‌شوید. در ورکشاپ‌ آکادمی سعیده نیک مهر شما کار با مواد رژوی، كالرلیفت، فیریموال، ویتاهیل و آنزیم تراپی را یاد خواهید رفت. در پایان ورکشاپ هم مدرک پایان دوره و لوگو به شما اعطا خواهد شد.

دوره‌ها و وركشاپ‌های آکادمی سعیده نیک مهر برای چه کسانی مفید است؟

این دوره‌ها برای تمامی کسانی که در سالن‌های زیبایی خود، ریموو تاتو انجام می‌دهند مفید است. در عین حال پیگمنترها، ‌تکنسین‌های سالن‌های آرایشی و تمامی افرادی که علاقه‌مند به یادگیری حوزه‌های مختلف مربوط به آرایش هستند،‌ نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند. اگر شما پیش از این در حوزه تاتو هیچ آموزشی ندیده باشید،‌ باز هم می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید و بدون داشتن دانش قبلی، این مهارت را بیاموزید. دوره‌های آموزشی آکادمی سعیده نیک مهر شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. بلافاصله بعد از اتمام دوره‌ها می‌توانید کار خود را شروع کرده و به درآمد برسید.

برای مشاهده دوره‌های آموزشی ریموو تاتو به سایت آکادمی سعیده نیک‌مهر مراجعه کنید.



Source link