بهترین تابلو برای هایپرمارکتها –


امروزه یکی از روشهای آسان و کم هزینه تبلیغ که بسیار بازدهی بالایی دارد، استفاده از تابلو می باشد.

در عصر حاضر روز به روز شاهد افزایش هایپرمارکتها در شهرستان های مختلف کشور هستیم که این موضوع رقابت را در بین مالکین این کسب و کار افزایش می دهد. در این شرایط نیاز به برندسازی و تبلیغ برای آن کسب و کار بیشتر احساس می شود. یکی از روش های آسان و کم هزینه تبلیغ استفاده از تابلو مغازه است که در بسیاری از موارد موفق عمل کرده است. بنابراین، پیشنهاد می کنیم که با انتخاب بهترین تابلو برای هایپرمارکت خود یک بار برای همیشه گام موثری در راستای تبلیغ برند خود انجام دهید.

انواع تابلو برای هایپرمارکتها

معرفی انواع تابلو برای هایپرمارکتها

تابلوهای مغازه از نظر متریال استفاده شده در ساختار آنها انواع متفاوتی به خود می گیرند تا بتوانند مشتریان بالقوه را جذب کنند. در زیر به شرح انواع تابلوها بر اساس جنس آنها می پردازیم:

تابلو چلنیوم

به جرات می توان گفت که تابلو چلنیوم جزو نمونه های جذاب و پرمخاطب در صنعت تابلوسازی است. به همین جهت این تابلو در انواع مختلف الماسی، ستاره ای، کریستالی و… در بورس ساخت تابلو مغازه در تهران تولید می شود. البته، تابلو چلنیوم به میزان اندکی توسط سوپرمارکت های سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل، تابلوسازان تلاش کرده اند تا با نورپردازی و استفاده از رنگ های متنوع در این تابلو بر جذابیت آن بیافزایند.

تابلو لایت باکس

بسیاری از مغازه دارن به دنبال تابلویی هستند که در عین جذابیت با هزینه کمتری تهیه شود. در این مورد تابلو لایت باکس از جمله تابلوهای مقرون به صرفه ای است که می تواند شمار بیشتری از مغازه داران را راضی نگه دارد. چرا که این تابلو دارای باکس مخصوصی برای قرار دادن پوسترهای مربوط به تبلیغ محصولات است که این ویژگی مورد پسند هایپرمارکتهای بزرگ است.

علاوه بر این، تابلوهای مورد نظر، در سبکهای مختلفی از قبیل فریم لس و اسنپ فریم تولید می شوند و بسیار جالب توجه می باشند. از این میان، تابلوهای اسنپ فریم عنوان زیباترین تابلوهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده اند. این نوع تابلو می تواند به صورت رومیزی و ایستاده در محل کسب و کار استفاده شود.

تابلو فلکسی

محبوبیت تابلوهای فلکسی بیشتر به دلیل استفاده از رنگ های مختلف برای نورپردازی آنهاست. علاوه بر آن، این تابلو از جمله بهترین تابلو برای هایپرمارکتها به شمار می رود که با هزینه کم قابل تهیه است.

تابلو ترموود

این تابلو به دلیل گران قیمت بودن به میزان کم توسط سوپرمارکت های سطح شهر استفاده می شود. علت گران بودن تابلو ترموود نیز استفاده از چوب حرارت دیده در پس زمینه و طراحی حروف برجسته بر روی این  زمینه چوبی است.

تابلو کامپوزیت

این تابلوها با ظاهر آلومینیومی، براق و جذاب خود قادر به تحمل شرایط  نامطلوب آب و هوایی هستند. از طرفی این تابلوها به دلیل استفاده از حروف برجسته در ساختارشان، می توانند به نمای سردر مغاره شما جلوه زیبایی ببخشند. جالب توجه است که مواد اولیه این تابلوها نیز بسیار مقرون به صرفه است و بهترین جنس و متریال در تابلوسازی محسوب می شود.

تابلو تبلیغاتی خوب

ویژگی های یک تابلو تبلیغاتی خوب

به طور معمول هدف کسب و کارهای مختلف من جمله هاپیرمارکتها  از تهیه تابلو تبلیغاتی، معرفی محصولات خود به مشتریان است. در این مورد بهتر است بدانید که هایپر مارکتها بیشتر از هر کسب و کار دیگری نیاز به معرفی دارند. به همین دلیل، تابلوهای مورد استفاده آنها باید ویژگی های متمایزی داشته باشند. در زیر به شرح ویژگی های یک تابلو تبلیغاتی خوب برای هایپرمارکتها می پردازیم:

  • استفاده از یک پیام تبلیغی کاملا ساده و کوتاه بر روی تابلو
  • انتخاب یک تابلو با ابعاد بزرگ برای سردر هایپرمارکتها
  • توجه به رنگ پردازی های متنوع تابلو و استفاده از رنگ های مکمل و متضاد جهت برقراری ارتباط بهتر با مخاطب
  • انتخاب یک عنوان مناسب برای برند خود و درج آن بر روی تابلو تبلیغاتی
  • استفاده از تصویر در تابلوسازی هایپرمارکتها و سوپرمارکت‌ها برای معرفی نوع فعالیت در کوتاه ترین زمان ممکن
  • ابعاد متناسب با وسعت و گستردگی یک هایپرمارکت

مزایای استفاده از تابلو

مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی

به طور معمول فروشگاه های بزرگ برای تبلیغ برند خود از رسانه ها بهره زیادی می برند. با این وجود، آنها نباید از نقش تابلو مغازه به عنوان یک روش تبلیغاتی عالی و البته مقرون به صرفه غافل باشند. در زیر مزایای استفاده از بهترین نوع تابلو با مقاومت بالا ذکر شده اند:

  • کمک به مشتریان برای انتخاب هایپرمارکت شما جهت خرید محصولات مورد نیاز خود
  • ارائه اطلاعات کلی از کسب و کار شما از فاصله دور
  • جذب مشتریان بیشتر برای فروشگاه شما
  • استفاده به عنوان یک روش تبلیغاتی سریع

بهترین تابلوسازی در تهران

باید توجه داشت که برای استفاده از یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای سردر هایپرمارکت خود باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال، بهتر است تابلو شما به گونه ای طراحی شود که با چند کلمه بتواند کسب و کار شما را به خوبی تبلیغ کند. این کلمات به صورت چاپی بر روی تابلو درج می شوند.

شما می توانید با قرار دادن هوشمندانه یک تابلو تبلیغاتی در مکانی مناسب، کسب و کار معمولی خود را رونق ببخشید. بنابراین، نباید از اهمیت طراحی تابلو و استفاده از آن در نمای مناسب غافل شوید.

امروزه، تابلوسازی های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که می توانند تابلو مناسبی را برای شما طراحی کنند. شما می توانید سفارشات تابلو خود را به بهترین تابلوسازی در تهران بسپارید. یکی از این تابلوسازی ها مجموعه تابلوسازی نامور است که در زمینه ساخت انواع تابلو با متریال مختلف دارای سابقه طولانی است. این مجموعه در تلاش است که بهترین تابلو برای هایپرمارکتها را طراحی و عرضه کند.

تابلوسازی نامور در زمینه طراحی تابلو مناسب برای سردر فروشگاه های بزرگ تبحر زیاد و منحصر به فردی دارد. این تابلوسازی به طور معمول نکات زیر را در طراحی تابلو مناسب مد نظر قرار می دهد:

بهترین تابلو مغازه

  • انتخاب فونت ساده، خوانا و مناسب در نوشتار تابلوبا توجه به نوع کسب و کار
  • طراحی انواع تابلو در ابعاد بزرگ و کوچک با توجه به مکان و نوع بیزینس ها
  • استفاده از ترکیب رنگ های متضاد و مکمل برای جلب توجه بیشتر تابلو تبلیغاتی
  • استفاده از کلمات و شعارهای مناسب تبلیغاتی برای جذب مشتریان
  • طراحی سه بعدی تابلو هایپرمارکت
  • استفاده از تصویر مناسب بر روی تابلو
  • رعایت تضاد یا کنتراست در طراحی تابلو تبلیغاتی
  • بُلد یا برجسته کردن متن روی تابلو
  • جمله بندی مناسب در متن های استفاده شده بر روی تابلو
  • جلوگیری از بهم ریختگی و شلختگی طرح تابلو تبلیغاتی
  • رعایت تعادل در طراحی
  • رعایت زاویه مناسب به هنگام طراحی
  • نورپردازی منحصر به فرد به منظور گیرایی بیشتر تابلو

بهترین تابلو برای هایپرمارکتها و نحوه اطلاع رسانی آنها

آنچه در هایپرمارکتها اهمیت زیادی دارد، راهنمایی درست مشتریان برای پیدا کردن اجناس مورد نیاز آنهاست. هیچ چیزی جز تابلو راهنما نمی تواند مشتریان را برای رسیدن به کالای مورد نظر خود راهنمایی کند. امروزه، مغازه داران از علائم خاصی بر روی تابلوها استفاده می کنند تا مشتریانی که با کمبود وقت مواجه هستند، قادر باشند در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از این علائم به اجناس مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این علائم عبارتند از:

نشانگر بخشی

به تابلوهای بزرگی اطلاق می شود که در بالاترین قسمت هر بخش نصب می شوند. این تابلوها نوع خدمات و نوع محصولات ارائه شده در هر بخش را مشخص می کنند.

نشانگر طبقه ای

تابلوهای کوچکی هستند که نسبت به نشانگر بخشی ارتفاع کمتری دارند. این تابلوها در هر بخش بر روی گروه خاصی از محصولات نصب می شوند و به مشتریان در جهت خاص گروه محصولات مورد نظر کمک می کنند.

نشانگر نقطه ای یا s.o.p:

علائم خاصی است که برای نمایش جزئیات کامل کالا در مجاورت آن قرار می گیرد.

باید توجه داشت که اطلاع رسانی کالا به مشتری یکی دیگر از مولفه های مهم در نمایش محصولات به شمار می رود. لازم است که این اطلاع رسانی حتما صحیح، دقیق، کافی و شفاف باشد و در زمینه ارائه آگاهی لازم به مشتری کمک کند. این اطلاع رسانی می تواند از طریق نصب برچسب ها و اتیکت های قیمت، بروشورها، تراکت و … در قفسه ها انجام شود. در این زمینه استفاده از تابلوهای زیر نیز می تواند تاثیرگذار باشد:

  • شلف استریپت: به قطعه های پلاستیکی یا نوارهای قفسه، شلف اسکریپت می گویند که برای اعلام قیمت و اطلاعات مربوط به محصول در زیر کالای مورد نظر نصب می شوند.
  • شلف دانگر: علائمی که به صورت آویزان در قفسه محصولات قرار می گیرد و در جلب نظر مشتری بسیار تاثیرگذار است.
  • شلف استاپر یا سرعت گیر: یکی دیگر از ابزارهای اطلاع رسانی است که در امتداد قفسه ها به صورت ایستاده قرار می گیرد. این تابلو ضمن معرفی اقلام و برندهای مختلف محصولات موجود در قفسه ها از عبور بدون توجه مشتری از کنار قفسه های مختلف ممانعت به عمل می آورد.

بهترین تابلوسازی در تهران

اهمیت اندازه تابلو تبلیغاتی و محل نصب آن

توجه داشته باشید که عناصر مختلفی که بر روی تابلو قرار می گیرند، در تعیین اندازه آن نقش بسزایی دارند. با این وجود، رعایت اصل تعادل در انتخاب اندازه تابلو تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. در این مورد، محل نصب تابلو را نیز باید مدنظر قرار دهید.

چنانچه محل دقیق نصب تابلو را مشخص کنید، خواهید توانست تعادل تابلو تبلیغاتی خود را با عناصر محیط پیرامون آن حفظ کنید. تابلوسازی نامور مجموعه ای است که می تواند به شما در زمینه طراحی تابلو مناسب و انتخاب مکان نصب آن برای جذب مشتریان بیشتر مشاوره دهد. برای تماس با این مجموعه می توانید از طریق شماره های 02144860911 و 02157996 اقدام کرده و یا به وب سایت تخصصی ایشان با آدرس https://tablonamvar.com/ مراجعه نمائید.

سخن آخر

همان طور که پیش از این اشاره شد، امروزه به دلیل فضای رقابتی شدید میان کسب و کارها و به خصوص هایپرمارکتها نیاز به تبلیغ برند بیشتر احساس می شود. در این زمینه استفاده از بهترین تابلو برای هایپرمارکتها اهمیت زیادی دارد. امید است تا با بهره گیری از اطلاعات درج شده در این مطلب بتوانید تصمیم بهتری برای سفارش تابلو هایپرمارکت خود گرفته و با کمک گرفتن از متخصصین این حرفه به نتیجه مطلوب و مورد انتظار خود دست یابید.



Source link