منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!


عطر مناسب فصل یکی از جنبه‌های مهم در هنر عطرسازی است که تأثیر زیادی در تجربه استفاده‌کننده دارد. عطر، نه تنها یک جزء از لباس و شخصیت شماست بلکه به‌عنوان یک الگوی تجارت نیز شناخته می‌شود. در این مقاله، بررسی می‌کنیم که منظور از عطر مناسب فصل چیست و به بررسی ابعاد و اهمیت انتخاب عطرهای متناسب با هر فصل و موارد پیرامون آن می‌پردازیم.

منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!

عطر مناسب هر فصل چیست؟!

همانطور که لباس و پوشاک انسان‌ها با توجه به فصل تغییر می‌کند، عطر نیز باید تغییر کند؛ به عبارت دیگر همانطور که استفاده از کلاه و دستکش در تابستان مناسب نیست، استفاده از عطرهای خنک در فصول سرد و عطرهای گرم در فصول گرم نیز پیشنهاد نمی‌شود.

به طور کلی عطرها از نظر طبع به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ عطرهای خنک، عطرهای گرم و عطرهای معتدل. عطرهای گرم همانطور که از نامشان پیداست برای استفاده در فصول سرد و عطرهای گرم برای استفاده در فصول سرد مناسب هستند. البته دسته‌ای از عطرها هستند که با طبع معتدل در سه و یا چهار فصل سال قابل استفاده اند.

عطرهای بهاری

عطرهای بهاری با رایحه‌های تازه و میوه‌های خنک شناخته می‌شوند. این عطرها، بازتاب طبیعت در ترکیباتشان دارند. رایحه‌های گلی، چوبی و میوه‌های تازه مانند سیب و گلابی از ویژگی‌های این دسته عطرهاست. با انتخاب یک عطر بهاره، شما می‌توانید انرژی و تازگی فصل بهار را با خود حمل کنید.

ادکلن امپر اپیک ادونچر مردانه

ادکلن امپر اپیک ادونچر مردانه - منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!

اگر قصد خرید یک عطر بهاری مردانه را دارید، عطر امپر اپیک ادونچر مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این محصول در سال 2012 توسط کمپانی ادکلن امپر طراحی و به بازار عرضه شد. رایحه تند و طبع گرم این عطر آن را مناسب استفاده در فصول گرم کرده است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Emper Epic Adventure عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: پرتقال ماندارین – لیمو – گریپ فروت – درمنه
  • نت‌های میانی: سدر – ریحان – اسطوخودوس – نعنا هندی
  • نت‌های پایانی: خزه بلوط – عنبر – چرم

عطرهای تابستانی

عطرهای تابستانی به دلیل گرما و آفتاب فراوان در این فصل، باید رایحه‌های خنک و تازه داشته باشند. عطرهای حاوی نت‌های مرکباتی، هل و رایحه‌های دریایی برای تابستان مناسب انتخاب می‌شوند. این عطرها نه تنها احساس تازگی می‌دهند بلکه باعث ایجاد حسی از آزادی و سرزندگی می‌شوند.

عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه

عطر کلاب د نایت اینتنس - منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!

عطر کلاب د نایت از عطرهای مشهور و پرطرفدار بازار ایران است که به دلیل رایحه مشابه به عطر کرید اونتوس به شهرت رسیده است. شما با خرید این عطر مردانه اورجینال تا مدت‌ها از خرید عطر با کیفیت بی نیاز خواهید شد. نت‌های تشکیل دهنده عطر Armaf Club de Nuit Intense عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش – انگور فرنگی سیاه – آناناس – سیب
  • نت‌های میانی: درخت توس – گل یاسمن – گل رز
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر – نعنا هندی – ترنج – وانیل

عطرهای پاییزی

عطرهای پاییزی با رایحه‌های گرم و خنک به‌طور همزمان شناخته می‌شوند. این عطرها عمدتاً از رایحه‌های خاکی، چوبی و میوه‌های خشک مانند زردآلو و هل استفاده می‌کنند. انتخاب یک عطر پاییزی، با ایجاد حس دلنشین و گرمای فصل پاییز، به شما امکان می‌دهد که با محیط اطراف هماهنگ شوید.

عطر اجمل ساکریفایس زنانه

عطر اجمل ساکریفایس زنانه - منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!

عطر سکریفایس یا ساکریفایس زنانه در سال 2007 توسط کمپانی اجمل طراحی و روانه بازار شد. این عطر به دلیل رایحه ملایم و جذاب و در عین حال قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه بانوان قرار گرفته است. بهترین زمان استفاده از این عطر در روزهای معتدل پاییز است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Ajmal Sacrifice for Her عبارتند از:

  • نت‌‌های اولیه: گل یاسمن – نت‌های آبی
  • نت‌های میانی: وانیل – شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر

عطرهای زمستانی

عطرهای زمستانی با رایحه‌های گرم و سنگین شناخته می‌شوند. این عطرها از رایحه‌های وانیل، دارچین، چرم و چوب صندل برخوردارند. با انتخاب یک عطر زمستانی، شما می‌توانید در برابر سرما حفاظت کرده و حس گرما و امنیت را تجربه کنید.

عطر ایفوریا زنانه

عطر ایفوریا زنانه - منظور از عطر مناسب فصل چیست؟!

ادکلن ایفوریا زنانه صورتی در سال 2005 توسط کمپانی مشهور Calvin Klein طراحی و به بازار جذاب عطرهای زنانه عرضه شد. این عطر برای بانوانی که به عطرهای ملایم و با رایحه گلی-میوه‌ای علاقه دارند، انتخاب بسیار خوبی است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر CK Euphoria Women عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: انار – هلو – تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده – گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید – چوب ماهون – گل بنفشه – کهربا

بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران!

فروشگاه‌های زیادی در سطح کشور هستند که شما می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری، عطر و ادکلن مورد نیاز خود را از آن‌ها خریداری نمایید. در این بین لازم است تا به برخی از موارد همچون معتبر بودن فروشگاه‌، قیمت مناسب، ارسال فوری و … توجه نمایید.

فروشگاه اینترنتی درین عطر، یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که تمام محصولات اورجینال موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت درین عطر به نشانی dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی عطرهای مناسب هر فصل پرداختیم و علاوه بر بیان ویژگی‌های عطرهای هر فصل، یک عطر مناسب آن فصل را همراه با شرح کوتاهی از آن به شما معرفی نمودیم. در پایان نیز بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایران را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و نکات کاربردی را آموخته باشید. لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.



Source link