8 نکته عالی برای جلوگیری از مشکلات خوردن در سفر

یکی از بهترین قسمت های سفر، امتحان و لذت بردن از انواع غذاهای جدید و خوشمزه است، چه در حال رانندگی در سراسر ایالت یا پرواز در سراسر جهان باشید. و بدون شک رها کردن و خوردن چیزهایی که معمولاً در طول یک هفته در خانه نمی‌خورید، لذت بخش است، این بخشی از آزادی و هیجان تعطیلات است!

اما همه ما این احساس را می دانیم که برای چند روز متوالی بیش از حد انرژی داشته ایم: کمبود انرژی، نفخ، کم آبی، سردرد یا خماری، جت لگ شدید، افزایش حساسیت به حالت تهوع. همه این موارد واقعاً می تواند مانع لذت بردن از سفر شما شود. و اگر فردی با محدودیت های غذایی هستید، می دانید ناامیدی مضاعف از تلاش برای یافتن غذای خوب که برای شما نیز مفید است، وجود دارد!

خبر خوب این است که وقتی از روال معمول خود فاصله می گیرید، انتخاب انواع غذاهایی که شما را سالم و پرانرژی نگه می دارند، آسان تر از همیشه می شود. در اینجا چند راه ساده برای خوردن عالی و لذت بردن از بهترین لحظات سفر آورده شده است:

  1. از پیش برنامه ریزی. زمانی که به سفر می رویم، اغلب از برنامه روتین خارج می شویم و در فواصل زمانی معین غذا نمی خوریم. گاهی اوقات می توانیم چندین ساعت بدون غذا بمانیم.

    برخلاف این افسانه رایج که می‌گوید برای صرفه‌جویی در «جا» برای یک وعده‌ی غذایی بزرگ، باید غذا نخورید، حرکات کششی طولانی بدون غذا در واقع متابولیسم شما را کند می‌کند و باعث می‌شود بدنتان کند، خسته و کالری دریافتی خود را حفظ کند. بدن ما این دوره ها را به عنوان «گرسنگی کوچک» تجربه می کند و مغز ما را وحشت می کند. برای ثابت نگه داشتن قند خون و جلوگیری از کمبود انرژی (که می تواند منجر به جبران بیش از حد از غذاهای پر شکر یا سرخ شده شود)، سعی کنید هر چند ساعت یک بار در حین حمل و نقل و در حال حرکت چیزی بخورید به شکل غذاهای غنی از مواد مغذی و بالا. در لاغر پروتئین هستند. برای دسترسی آسان، میان وعده ها را بسته بندی کنید: آجیل، دانه ها، تخم مرغ آب پز، میوه های جامد (مانند سیب)، سبزیجات، و هوموس یا میوه های طبیعی و میله های آجیل.

    وقتی محل اقامت خود را فهمیدید، رستوران های نزدیک هتل خود را کاوش کنید. با هتل یا اقامتگاه خود تماس بگیرید تا منوها را مطالعه کنید و ببینید چه چیزی در دسترس است. پس از ورود، می‌توانید از اپلیکیشنی مانند AroundMe برای یافتن رستوران‌های سالم‌تر در نزدیکی خود استفاده کنید. و این برنامه‌های تلفن هوشمند را که می‌توانند به شما در یافتن گزینه‌های فاقد گلوتن و سایر آلرژن‌ها در سفر کمک کنند، بررسی کنید.

  2. خواربار فروشی را فراموش نکنید! یک سوپرمارکت و به خصوص یک تعاونی محلی می تواند بهترین متحد شما در سفر باشد. دسترسی آسان و ارزان به محصولات تازه و تنقلات سالم به صورت عمده دارید. شما مجموعه بزرگتری از غذاهای عالی را پیدا خواهید کرد که گلوتن، لبنیات و سایر آلرژن های رایج را با قیمتی مناسب دارند. علاوه بر این، بسیاری از تعاونی ها یک اغذیه فروشی نیز دارند که در آن می توانید ساندویچ ها، سالادها یا بسته بندی های لذیذی را تهیه کنید تا در طول روز با خود ببرید.

  3. مادرت درست می‌گفت: سبزیجاتت را بخور و ویتامین‌هایت را بخور. همانطور که در سفر هستید، سیستم ایمنی بدن شما در معرض تعداد زیادی پاتوژن جدید – به ویژه در هواپیما و سایر اشکال حمل و نقل عمومی – قرار می گیرد. شما می خواهید مطمئن شوید که بدن شما آنچه را که برای سالم ماندن و مبارزه با میکروب ها و پردازش سموم نیاز دارد، دارد. فراموش نکنید که مولتی ویتامین و سایر مکمل های خود را بسته بندی کنید! اگر به سبزی‌های تازه دسترسی ندارید، مقداری سبزی پودری تهیه کنید که می‌توانید با خود بیاورید و فقط با یک لیوان آب یا اسموتی صبحگاهی مخلوط کنید.

  4. صحبت از اسموتی های صبحگاهی شد… اگر واقعاً مشتاق دریافت میوه و سبزیجات روزانه خود هستید، حتی ممکن است بخواهید یک مخلوط کن مسافرتی به همراه داشته باشید. این ممکن است برای برخی افراطی به نظر برسد، اما این را در نظر بگیرید: قیمت بیشتر آنها کمتر از 20 دلار است، به راحتی در یک چمدان یا پشت ماشین جا می شوند و می توانند فقط بلیط یک صبحانه پرقدرت میوه، آجیل و سبزیجات باشند. تو تمام صبح میری

  5. خیلی بیشتر از حد معمول آب بنوشید. هواپيماها و اتاق هاي هتل به شدت خشك هستند. دویدن در تمام طول روز انرژی را تخلیه می کند و باعث کم آبی بدن می شود. اغلب افراد با وعده های غذایی الکل یا نوشابه می نوشند که باعث کم آبی بدن نیز می شود. نوشیدن بیش از 8 لیوان آب معمولی در روز به شما انرژی می‌دهد، سلول‌هایتان را هیدراته نگه می‌دارد، پوستتان را درخشان نگه می‌دارد و به دفع سموم کمک می‌کند.

  6. کمتر از بقیه الکل بنوشید. این می تواند به ویژه در سفرهای کاری که در آن نوشیدن یک سرگرمی آشناست چالش برانگیز باشد. اما دور ریختن بیش از دو نوشیدنی علاوه بر بدتر شدن کم آبی و جت لگ، منجر به تغذیه ناسالم‌تر می‌شود. (مطالعه ای توسط مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد که مردان زمانی که بیش از دو نوشیدنی می نوشند به طور متوسط ​​433 کالری اضافی از الکل و غذا مصرف می کنند!)

  7. سعی کنید هشت ساعت استراحت زیبایی خود را داشته باشید. گفتنش آسان تر از انجام دادن، می دانم! اما استراحت مناسب به تثبیت متابولیسم، تنظیم مجدد سیستم آدرنال و تقویت ایمنی شما کمک می کند. استراحت مناسب هر انتخاب دیگری را که باید در تعطیلات خود انجام دهید بسیار آسان تر می کند.

  8. قانون «یک و تمام شد» را امتحان کنید. از خوردنی‌ها لذت ببرید و از آنها لذت ببرید – یک بار در روز آن را ساده نگه دارید. این تکه کیک شکلاتی زیبا را تهیه کنید. از خود با یک قسمت اضافی از استیک سیب زمینی سرخ شده پذیرایی کنید. آن چیز را با خوشحالی آغشته به کره سفارش دهید و هر لقمه را دوست داشته باشید. و سپس، با وعده غذایی کمتر از سالم برای روز انجام شود. همیشه بیشتر وجود دارد.

با این حال شما تصمیم می گیرید برای وعده های غذایی خود در سفر برنامه ریزی کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! ما به عنوان آژانس مسافرتی شما نکاتی را در مورد حمل و نقل، اقامت، سرگرمی و موارد دیگر به شما ارائه می دهیم.