7 نکته برای سلامتی فوق العاده

سلامتی واقعی چیست و چگونه به آنجا برسیم؟ کاهش وزن هدف، ورزش هر روز، خوردن یک رژیم غذایی متعادل – آیا این سلامتی است؟ در اینجا 7 نکته فوق العاده برای سلامتی که در سفر سلامتی خود به دست آورده ام آورده شده است.

نکته فوق العاده بهداشتی شماره 1 – پزشک خود شوید – نظر دوم خود را دریافت کنید. سه واقعیت مهم در مورد پزشکان امروزی. اولاً، آنها آموزش کمی در مورد تغذیه یا نحوه پیشگیری یا درمان بیماری دارند. دوم، آنها علائم شما را درمان می کنند، نه علت، و سوم، آمار نشان می دهد که 94٪ از آنها برای تجویز دارو پول می گیرند. 3 دلیل خوب برای نظر دوم

نکته 2 فوق العاده سلامت – تعادل کلیدی است. یک مدفوع 3 پایه دارد – فقط یک یا دو پایه و شما می افتید. آنچه می خورید 70 درصد سلامت شما را تعیین می کند. تمرین 20٪ را تعیین می کند – کاری انجام دهید. محیط سلامتی شما، چه داخلی، چه فکر و احساسی و چه بیرونی، شبکه اجتماعی شما 10 درصد است.

نکته 3 فوق العاده سلامتی – غذاهای فوق العاده را کشف کنید. غذاهای کامل تغذیه بهتر، انرژی بیشتر و ایجاد سیستم ایمنی قوی تری را فراهم می کنند. غلات کامل و دانه های موجود در غلات و نان و همچنین جوانه گندم، سبوس و مخمر آبجو مصرف کنید. میوه و سبزیجات بخورید و اسموتی سبز بنوشید، اسموتی میوه با 2 یا 3 سبزی سبز. من دستور تهیه اسموتی سبز خود را در وب سایت خود دارم.

نکته 4 فوق العاده سلامتی – روی خودتان سرمایه گذاری کنید. شما خودتان را آموزش می دهید، هزاران هزار خرج خانه و ماشین خود می کنید. برای بهترین نتایج زندگی خود روی بدن خود سرمایه گذاری کنید. در کلاس های تغذیه شرکت کنید – چند کتاب سلامت بخوانید. بیاموزید که چه چیزی باعث سلامتی می شود و چه چیزی باعث بیماری های دژنراتیو می شود (نکته: این چیزی است که می خورید). مطالعه چین را بخوانید تا زندگی خود را متحول کنید.

نکته 5 فوق العاده سلامتی – خود را منضبط کنید – هیچ کس دیگری نمی تواند. سال به سال به یک مهره سلامت مخفی تبدیل شوید. آن را پخش نکنید – آن را زنده کنید. بسیاری از مردم بیش از بدن خود به اتومبیل خود اهمیت می دهند – و زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی تعطیلات می کنند تا رسیدگی به معبدی که در آن زندگی می کنند. یکی از آنها نباش آنچه را که می آموزید در سبک زندگی خود ادغام کنید.

نکته 6 فوق العاده سلامتی – سلامتی یک سفر است. بدن شما به طرز معجزه آسایی مقاوم است. شما می توانید از چاقی، اعتیاد به الکل، اعتیاد به مواد مخدر و سوء استفاده از بدن خود بهبود پیدا کنید. سلامتی شما همیشه با آنچه در 3 ماه آخر زندگی خود انجام داده اید تعیین می شود. متعهد شوید که سالم تر شوید و تا دهه 80، 90 و حتی 100 سالگی زندگی خود را با شادی، قدرت و انرژی زندگی کنید.

نکته 7 فوق العاده برای سلامتی – 95% گیاهخوار شوید. شواهد اکنون قطعی است. چربی، کلسترول، تری گلیسیرید و پروتئین سرطان‌زای گوشت و لبنیات ما را دچار گرفتگی می‌کنند، جریان خون را محدود می‌کنند، جریان اکسیژن را به سلول‌هایمان کاهش می‌دهند، ما را تنبل می‌کنند، باعث فشار خون بالا، کلسترول بالا، بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شوند. از 95 درصد گوشت و محصولات لبنی خودداری کنید. میوه ها، سبزیجات و غلات زمانی که زبان شما آنها را از طریق لایه های چربی، چربی، نمک و شکر فیلتر نمی کند، طعم بهشتی دارند. دی وی دی پر شور Eating همه اینها را مستند می کند.

توسط تری کنت، بنیانگذار مرکز سلامت و تغذیه

برای سلامتی شما،