6 هفته تغییر بدن – چربی سوزی سریع

در طول 6 هفته تغییر بدن وزن کم خواهید کرد، اما اگر برنامه تغذیه را با برنامه چربی سوزی سریع همراه کنید، وزن بیشتری از دست خواهید داد.

برنامه سوزاندن سریع چربی (AFB) به طور خاص برای برنامه ریزی متابولیسم شما طراحی شده است تا به جای ذخیره انرژی در قالب چربی، از غذا به طور موثرتری استفاده کنید و کالری بسوزانید. AFB با ایجاد تقاضا برای سوخت بیشتر، چربی های ذخیره شده قبلی را می سوزاند. وقتی ورزش را شروع می‌کنید، بدن شما انرژی بیشتری می‌خواهد، به این معنی که چربی‌های ذخیره شده سریع‌تر می‌سوزند. یکی از موثرترین راه‌ها برای سوزاندن انرژی بیشتر بدن، انجام ورزش‌های قلبی عروقی است.

AFB به سادگی یک برنامه قلبی عروقی است که کاهش وزن شما را با افزایش سرعت متابولیسم بهبود می بخشد. وقتی اکثر مردم اینجا تمرینات قلبی عروقی انجام می دهند، به تمرینات سخت افزاری فکر می کنند. AFB در مورد بالا و پایین پریدن، تعریق زیاد یا انجام ایروبیک سریع نیست. شاید باور نکنید، اما پیاده روی در واقع باعث کاهش وزن در AFB می شود.

دو عنصر اصلی برای کاهش وزن از طریق فعالیت هوازی وجود دارد: تنفس مؤثر و رساندن ضربان قلب به “منطقه چربی سوز”. در اینجا راه هایی برای تمرکز بر تنفس و افزایش ضربان قلب هدف وجود دارد. دویدن تمپو، دویدن آهسته، ورزش روی تردمیل و دوچرخه ثابت. عامل اصلی این است که باسن خود را بیرون بیاورید و بیرون بروید.

به یاد داشته باشید که به سادگی با انجام بخشی از برنامه غذایی وزن کم خواهید کرد، اما اگر برنامه چربی سوزی سریع را نیز در برنامه خود قرار دهید، وزن بسیار بیشتری را از دست خواهید داد.

رژیم لاغری سریع