5 نکته برای ایجاد انگیزه برای کاهش وزن – آشپزی تمیز با کیتلین


5 نکته انگیزشی برای کاهش وزن که زندگی من را تغییر داد: اگر تغییر کنم، می توانم دوست

چگونه مقدار قابل توجهی وزن کم کردم و سپس آن را حفظ کردم؟ آیا این همه انگیزه و انضباط قدرتمند است؟ من کاملاً جاه طلب هستم اما این کاملاً نیست. آیا این یک قرص جادویی است که من مصرف کردم و امروز به استفاده از آن ادامه می دهم؟ قطعا نه! این یک شاهکار نه چندان آسان بوده و هست. ولی انگیزه به تنهایی مرا به اینجا نرساند. آنچه مرا به اینجا رساند، یک «چرا» قدرتمند است و هست.

آنچه مرا به اینجا رساند، یک «چرا» قدرتمند است و هست.

در صفحه گسترده «چرا» خود شفافیت به دست آورید:

انگیزه ای برای کاهش وزن پیدا نمی کنید؟

زیر است 5 نکته انگیزشی برای کاهش وزن که در کاهش وزن و مهمتر از همه، بازگشت سلامتی به من کمک زیادی کرده است. این نکات شما را راهنمایی خواهند کرد فرآیند انگیزشی، با “چرا” خود برای حرکت و ارزش های اصلی شروع کنید. بیایید ببینیم چگونه!

1. “چرا” خود را پیدا کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، انگیزه همه چیز نیست. واقعی، “چرا” خود را بیابید و به خاطر بسپارید به همان اندازه مهم است، اگر مهمتر نباشد. وقتی صحبت از تغییر سبک زندگی پایدار به میان می‌آید، داشتن شفافیت در مورد «چرا» شما را از کوه‌ها عبور می‌دهد.

“چرا” شماست چه انگیزه ای شما را به انجام عمل ترغیب می کند؟. این می تواند کم عمق باشد مانند اینکه بخواهید در شلوار جین قدیمی تان جا بیفتید، مانند “می خواهم ببینم نوه ام فارغ التحصیل شده است” یا حتی فوری تر، مانند “می خواهم سرطانم را شکست دهم.” برای ایجاد یک تغییر واقعی در سبک زندگی، “چرا” باید با شما متحرک و صمیمانه باشد (در مورد هدف 2022 من برای کاهش وزن موفق بیشتر بخوانید).

الف را پیشنهاد خواهد کرد بازخورد احساسی وقتی به آن فکر می کنید به علاوه، لازم نیست منتظر بمانید تا در بستر مرگ خود بمانید تا «چرا» خود را شناسایی کرده و به آن عمل کنید.

2. مطمئن شوید که “چرا” شما است حرکت

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً حداقل یک «چرا» سطحی خواهید داشت. ما فقط باید کمی عمیق تر بگردیم تا “چرا” را پیدا کنیم که در دراز مدت به شما الهام می بخشد. ولی چرا باید به یافتن «چرا» خود اهمیت دهید؟

فرض است همه ما با غذا و سبک زندگی دست و پنجه نرم می کنیم. هیچ مشکلی با شما نیست. ما به عنوان انسان حق داریم غذاهای پرکالری بخوریم. این به روزهای اولیه ما برمی گردد، زمانی که غذا به سختی تهیه می شد و ادامه مسابقه در اولویت بود. با این حال، در حالی که مغز منطقی ما می تواند استدلال بسیار قانع کننده ای ارائه دهد، رفتارهای خودکار ما اغلب غالب است.

ممکن است فکر کنید که انگیزه چیزی است که برای غلبه بر تمایلات شما از دست رفته است. با این حال، انگیزه محدود است و از “چرا” شما ناشی می شود.. “چرا” قوی انگیزه بالایی برای موفقیت ایجاد می کند.

“چرا” قوی انگیزه بالایی برای موفقیت ایجاد می کند.

3. انگیزه به “چرا” شما کمک می کند

سومین نکته از 5 نکته انگیزشی من برای کاهش وزن به نحوه با انگیزه ماندن مربوط می شود. چگونه می توانیم به طور مداوم به آن انرژی بدهیم، تا قوی بماند و ما تمام نشویم? پاسخ این است که دوباره یک «چرا» قوی وجود دارد. این فرآیند متقابل است. “چرا” یا هدف شما به نوبه خود به آتش شما دامن می زند.

اگر یک “چرا” سطحی دارید، می توانید شروع کنید بارها و بارها از خود بپرسید تا زمانی که به “چرا” اصلی خود برسید. برای مثال، می‌توانید با «می‌خواهم شلوار جین‌ام کوچک‌تر باشد» شروع کنید و به این پایان دهید که چرا می‌خواهید قاطع‌تر و مطمئن‌تر به خودتان باشید (نمونه زیر را ببینید).

عکس های قبل و بعد از کیتلین

قبل از تعویض، می‌خواهم همیشه اینقدر خسته نباشم. من می خواهم ظاهر بهتری داشته باشم زیرا به تازگی پس از جدایی دوباره “وارد بازار” شده ام. من فکر می کنم بسیاری از ما با “تک روزه” آشنا هستیم.

با این حال، وقتی از خود می‌پرسید “چرا؟” تکرار… دو چیز برجسته است.

اول، سطح انرژی و افسردگی من بر توانایی من برای تبدیل شدن به یک والدین خوب تأثیر گذاشت (من واقعاً می خواهم والدین خوبی باشم).

دوم، من می خواهم عشق واقعی را با شخصی با ارزش های مشابه به زندگی خود جذب کنم و من بهترین خودم نیستم که آن ارزش ها را زندگی می کنم. به یاد داشته باشید: آنچه را که بیرون می آورید جذب می کنید.

4. ارزش های اصلی شما چیست؟

حالا می‌توانیم با من کمی عمیق‌تر کاوش کنیمارزش های اصلی خود و نحوه ارتباط آنها با سلامتی خود را شناسایی کنید. هنگام تعریف “چرا” مهم است که ارزش های اصلی خود را بدانید.

ارزش های اصلی ایده‌آل‌ها یا اخلاقیات شخصی هستند که به شما در هنگام تصمیم‌گیری، ایجاد روابط و حل مشکلات کمک می‌کنند. نام خانوادگی زیربنای تمام فعالیت ها از جمله استراتژی هایی که برای دستیابی به یک هدف در نظر می گیرید.

مردم تصمیم می گیرند که چیست خوب یا بد، غیرقانونی یا قانونی، ارزش انجام دادن دارد یا نباید، بر اساس پیامدهای احتمالی این ارزش های گرامی. به عنوان مثال، ارزش های اصلی من خانواده، کارآفرینی، صداقت، اشتیاق، جاه طلبی، کار معنادار و نوآوری است.

  • ارزش شما چیست؟
  • و Wمهمترین کلاه زندگی شما برای شما؟
  • به چه چیزی عمیقاً علاقه دارید؟
  • چه میراثی را می خواهید قبل از انتقال به دنیا به جا بگذارید؟

سپس چگونه انجام خواهید داد؟ ارزش های خود را مرتب کنید چه چیزی برای شما مهم است؟ از خودت بپرس، چرا این ارزش ها مهم هستند؟? برای مثال، پشتکار می‌تواند ارزش مهمی برای کسی باشد، زیرا از پاداش‌ها و جنبه رشد شخصی لذت می‌برد.

برای عمیق‌تر کردن، از خود بپرسید که چرا این ارزش‌ها وجود دارند؟ برای شما مهم است که در اصرار ورزیدننمونه ای از این پاسخ ممکن است این باشد که “من میل به اصالت و اعتماد به نفس حاصل از انجام کاری و رشد از آن دارم”.

شما درک خود را از این که چرا گسترش ارزش های اصلی شماست عمیق تر می کنید

پس از انجام این کار، می‌توانید از ارزش‌های اصلی خود برای پشتیبانی از «چرا» اصلی خود استفاده کنید. واقعی، “چرا” عمیق تر من بسط ارزش های اصلی من است. چون ارزش دارم خانواده، من می خواهم مادر بهتری باشم. چون ارزش دارم جاه طلب و شور، من می خواهم انرژی لازم برای موفقیت داشته باشم. در نهایت، همانطور که قبلاً گفتم، می‌خواهم با کسی که ارزشی مشابه خودم دارد رابطه داشته باشم.

ارزش های من همچنان به من انگیزه می دهند تا به اهداف گذشته ام برسم. زمانی که به هدفم رسیدم، باید هدف جدیدی برای ادامه دادن به جلو پیدا می کردم. من چندین نیمه ماراتن خود را از طریق اسپانسرهای خیریه ای که برای من مهم است، جمع آوری کرده ام. اکنون هدف من این است که از طریق محتوا و تأثیر خود به دیگران کمک کنم سبک زندگی سالمی را اتخاذ کنند. این به من انگیزه می دهد تا به زندگی سالم ادامه دهم تا بتوانم الگوی خوبی برای دیگران باشم.

5. ارزش های اصلی شما چگونه با «چرا» و با سلامتی شما ارتباط دارد؟

آیا راهی وجود دارد که ارزش های خود را به “چرا” اصلی خود وصل کنیدیا حتی راه هایی برای استفاده از آنها به عنوان یک استراتژی برای دستیابی به اهدافی فراتر از “چرا” اصلی شما؟

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • خانواده -> نمونه خوبی از عادات سالم برای کودکان باشد
  • کار معنی دار -> برای یک مسابقه برای کمک به یک موسسه خیریه که برای شما مهم است، پول جمع آوری کنید
  • جاه طلب -> عزم برای رسیدن به هدف

در نظر گرفتن اینکه چگونه سلامتی خود را در اولویت قرار دهید نیز مفید است می تواند مانع ارزش شما شود چگونه می توانید بر این موانع غلبه کنید؟

در اینجا چند مانع وجود دارد که بر ارزش من تأثیر می گذارد:

  • خانواده -> کودکان می توانند مانع از زمان در دسترس شما شوند که شما باید روی خود تمرکز کنید
  • تمامیت -> تعهدات خود را نسبت به دیگران حفظ کنید یا زمانی که می تواند باعث استرس یا کمبود وقت شود، در مراقبت از خود اختلال ایجاد کند، کار درست را انجام دهید.
  • جاه طلب -> در مورد فعالیت های دیگر مانند کار جاه طلبی دارد، در مراقبت از خود اختلال ایجاد می کند

پس از رسیدن به اهداف سلامتی خود چه احساسی خواهید داشت؟

حالا که “چرا” را دارید، آن را بنویسید و آن را قرار دهید جایی که بتوانید هر روز به آن نگاه کنید. با استفاده از چیزی مانند canva.com برای ایجاد، تجسم را آسان تر کنید تابلوی دید اهداف آینده شما

زن در حال دویدن با پسرانی که گل پرتاب می کنند، می خندند و یک متن روی عکس
تغذیه صحیح

«چرا» را روی کاغذ بیاورید، و در این ویدیو، به شما نشان می‌دهم که چگونه اهداف و اقدامات مؤثری را تعیین کنید که می‌توانید دنبال کنید. نخواهد دست برداشتن از.

و به یاد داشته باشید، هر آنچه ذهن شما می تواند تصور کند و شما را باور کند شاید کامل!

منظره صومعه و کتیبه ای روی تصویر

در صفحه گسترده «چرا» خود شفافیت به دست آورید:

وزوز اجتماعی