5 افسانه بزرگ در مورد پرش های بالاتر

افسانه شماره 1: تنها کاری که برای افزایش عمودی خود باید انجام دهید، بلند کردن وزنه است.

اگرچه بلند کردن وزنه و افزایش قدرت برای برخی افراد سریعترین راه برای افزایش اینچ در حالت عمودی است، اما بهترین راه برای همه نیست. به یاد داشته باشید که پریدن هم قدرت و هم سرعت است. اگر کسی تمام قدرت برای داشتن یک عمودی عظیم را دارد اما نمی تواند تمام عضلات خود را با سرعت کافی شلیک کند، وزنه زدن بهترین راه برای او برای افزایش عمودی نیست. همچنین، برنامه ای برای افزایش عمودی شما باید شامل بسیاری از جنبه های دیگر باشد. برای یک راهنمای کامل و چندوجهی برای پریدن به بالاتر، کتاب راهنمای پرش را بررسی کنید

افسانه شماره 2: اینکه چقدر می توانید به ارتفاع بپرید همگی ژنتیکی یا نژادی است.

این یکی از مواردی است که بسیار در اطراف شناور بوده است، اما این درست نیست. اگرچه ژنتیک یا نژاد می تواند به برخی افراد برتری بیشتری در توانایی های طبیعی خود بدهد، همیشه به یاد داشته باشید که با سخت کوشی می توان کمبودی را که برای شروع کار دارید جبران کرد. با فرض اینکه سقف پایینی دارید، خودتان را دست کم نگیرید، سعی کنید بهترین کار را انجام دهید.

افسانه شماره 3: یک سیستم معجزه آسا وجود دارد که برای همه کار می کند.

راهنماهای زیادی برای افزایش عمودی شما با یک تمرین یا برنامه ای وجود دارد که ادعا می کند برای همه کار می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که افزایش عمودی شما بر اساس عوامل مختلفی برای افراد مختلف است. برنامه هایی مانند The Jump Manual یک رویکرد کاملا شخصی برای کسب سود ارائه می دهند.

افسانه شماره 4: شما باید 3 ساعت در روز ورزش کنید تا به سود خود برسید.

مهم است که به بدن خود زمان دهید تا بعد از تمرین ریکاوری کند و تمرین خود را تا حد ممکن شدیدتر کنید. اگر بخواهید با عجله وارد یک برنامه شوید و بیش از حد تمرین کنید، خطر آسیب رساندن به خود یا فرسودگی خود را دارید که به دستاوردهای آینده شما آسیب می رساند.

افسانه شماره 5: تمرین پرش عمودی فقط عمودی شما را افزایش می دهد.

یک برنامه تمرینی خوب پرش عمودی نه تنها به شما کمک می کند تا عمودی خود را افزایش دهید، بلکه در بسیاری از جنبه های دیگر عملکرد ورزشی نیز به شما کمک می کند. تمرین پرش عمودی شما را سریع تر، متعادل تر و همچنین اعتماد به نفس بیشتری در ورزش های خود ایجاد می کند. وزنه برداری و پلایومتریک که در برنامه های پرش عمودی رایج است برای هر ورزشی بسیار مفید است و اگر بتوانید به یک برنامه پایبند باشید، شاهد پیشرفت خواهید بود.