3 مشکل بزرگ در کاهش وزن

ممکن است فکر کنید همه کارها را درست انجام می دهید و تلاش های کاهش وزن شما همچنان متوقف می شود، یا بدتر از آن، ممکن است متوجه شوید که ترازو در مسیر اشتباهی قرار دارد! ممکن است با موفقیت وزن کم کرده باشید، اما اکنون عدد روی ترازو در حال افزایش است. اینجا چه خبره؟ خب، چند دام معمولی وجود دارد که افراد بدون اینکه متوجه شوند در تلاش‌هایشان خرابکاری می‌کنند، در آنها گرفتار می‌شوند. در اینجا 3 رایج ترین آنها وجود دارد:

۱- مصرف پروتئین را کاهش دهید. شروع روز با پروتئین کامل، مواد شیمیایی مغز را افزایش می دهد که نه تنها خواب را بهبود می بخشد، بلکه به دلیل محتوای تریپتوفان، خلق و خوی شما را نیز بهبود می بخشد. این اسید آمینه پیش ساز سروتونین، هورمون احساس خوب است که به شما احساس شادی و انگیزه می دهد. سروتونین به ملاتونین تبدیل می شود که به خواب شبانه کمک می کند. کمتر از 6 ساعت خواب در روز با التهاب مزمن خفیف، مقاومت به انسولین، افزایش خطر چاقی و دیابت نوع 2 مرتبط است. خواب برای حفظ وزن سالم بسیار مهم است و پروتئین برای خواب آرام مهم است. پروتئین کافی در صبح اشتها را در طول روز کاهش می دهد و مطالعات نشان داده اند که شروع روز با پروتئین تمیز به جای کربوهیدرات می تواند خطر خستگی را تا 75 درصد به مدت 6 ساعت کاهش دهد و انرژی شما را در 30 دقیقه دو برابر کند! (یک تمرین بهتر!) یک مطالعه نشان داد که زنانی که در وعده صبحانه پروتئین می خورند 65 درصد سریعتر وزن کم می کنند.

2. همان تمرین را روز به روز انجام دهید. هنگامی که از یک رژیم ورزشی ثابت پیروی می کنید، بدن شما قدرتمندتر می شود و کالری سوزاندن شما متوقف می شود. اگر می خواهید وزن خود را حفظ کنید، یا باید شدت آن را افزایش دهید یا به طور منظم برنامه خود را تغییر دهید. بدن شما هوشمندانه ساخته شده است و اگر هر روز همان 3 مایل تمرین را روی تردمیل یا کتل بل انجام دهید، بدن شما سازگار خواهد شد. فقط روال خود را تغییر دهید – شدت، تعداد تکرارها، سرعت و حتی تمرینات خاص هر چند هفته یکبار تا بدن خود را شگفت زده کنید و حداکثر کالری را بسوزانید. این یکی از توصیه های من در کتابم امروز هنوز هم روز است.

3. آب آشامیدنی نیست. آنقدر نگران خوردن غذاهای سالم نباشید که از نوشیدن آب کافی غافل شوید. هیدراته ماندن گرسنگی را کاهش می دهد، تعداد کالری سوزانده شده را افزایش می دهد و توانایی بدن شما را برای سوزاندن چربی بدن برای انرژی بهبود می بخشد. نوشیدن 16 اونس. 30-15 دقیقه قبل از غذا متابولیسم را 24 تا 30 درصد در یک ساعت بعد به 1.5 ساعت افزایش می دهد.

توصیه اصلی من نصف وزن بدن شما بر حسب اونس و ¼ قاشق چایخوری است. نمک طبیعی و فرآوری نشده در هر 32 اونس.

آیا هیچ یک از این مشکلات مانع تلاش شما می شود؟