10 تمرین برتر هوازی

ورزش هوازی همچنین برای افزایش استقامت شناخته شده است و عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد تا به طور موثر اکسیژن را به سراسر بدن پمپاژ کند. ورزش هوازی منظم میزان اکسیژن دریافتی سلول‌های بدن را افزایش می‌دهد، قلب را تقویت می‌کند تا توانایی پمپاژ خون را به طور موثر بهبود بخشد، تون عضلانی ایجاد می‌کند، تعداد گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد و مشکلات سلامت روان مرتبط با استرس و افسردگی را بهبود می‌بخشد. برخی از مزایای اضافی شامل کاهش کلسترول، کاهش فشار خون و کاهش وزن است. بیماری های مزمن مانند نارسایی قلبی و دیابت با ورزش منظم زیر نظر پزشک بهبود می یابند.

راه رفتن

هنگامی که با افزایش سن، ورزش یا فعالیت هوازی را شروع می کنید، پیاده روی راهی عالی برای سوزاندن کالری و شروع روند آماده سازی قلب برای پمپاژ بهتر است.

دویدن

چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل، آهسته دویدن یک ورزش عالی است که تمرین تاثیرگذاری بیشتری برای سوزاندن کالری بیشتر و ایجاد تفاوت در وزن برای افراد فراهم می کند.

طناب بازی

در مقایسه با دویدن و آهسته دویدن، طناب زدن در واقع تمرین بهتری را ارائه می دهد زیرا ضربه به طور همزمان توسط هر دو پا جذب می شود و 10 دقیقه طناب زدن معادل دویدن یک مایل است.

برای شنا کردن

شنا ورزشی است که افراد در هر سنی می توانند در آن شرکت کنند. اگر اضافه وزن دارید، آب شناوری برای محافظت از مفاصل شما در برابر ضربه ایجاد می کند و در عین حال به شما کمک می کند ضربان قلب خود را بالا ببرید، کالری بسوزانید و چربی را کاهش دهید.

دوچرخه سواری در فضای باز / ثابت

سوزاندن چربی و کاهش خطر بیماری قلبی و همچنین کاهش فشار خون از فواید شگفت انگیز دوچرخه سواری است. بسیاری از مردم هنگام دوچرخه سواری تلویزیون تماشا می کنند یا به موسیقی گوش می دهند و آن را بسیار آرامش بخش می دانند.

تردمیل / مربی بیضوی

این روش ورزش هوازی دویدن و پیاده روی را ترکیب می کند و به شما امکان می دهد مقاومت خود را کاهش یا افزایش دهید. اینها می توانند با شدت بالا یا کم شدت باشند تا به کاهش وزن کمک کنند.

ایروبیک استپ

با گنجاندن مراحل رقص و حرکات بازو در روال خود، با یا بدون وزنه، ایروبیک استپ ممکن است تمرینی باشد که به دنبال آن بوده اید. این سرگرم کننده است، به سوزاندن کالری کمک می کند و شما را تناسب اندام نگه می دارد.

تکرارهای سنگین وزن

اگر به تمرینات قدرتی علاقه دارید، احتمالاً متعجب خواهید شد که بدانید می‌توانید با استفاده از وزنه‌های سبک و افزایش تعداد تکرارها، کارایی هوازی را افزایش دهید تا قلبتان به حرکت در بیاید و کالری بسوزانید.

کاردیو کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ کاردیو یک تمرین عالی و پر تاثیر است که برای کمک به کاهش وزن، سوزاندن کالری و یادگیری و معرفی نوعی از هنرهای رزمی طراحی شده است.