۹ ماده غذایی که برای شکم شما بدترین هستند

فهرست این مقاله

بدترین مواد غذایی برای معده

بدترین نوع چربی چربی است که در اطراف شکم شما قرار دارد. تحقیقات می گوید این احشایی است. چربی شکم برای سیستم هضم شما مضر است ، باعث التهاب می شود ، وزن شما اضافه می شود و به باکتری های خوبی که در روده وجود دارد آسیب می رساند.

چربی شکم پیش ماده مشکلات قلبی و فشار خون بالا است. همچنین ، از دست دادن سخت ترین است. مانند چسب به بدن شما می چسبد و نمی توانید آن را از بین ببرید. به برخی از غذاهایی که برای شکم شما بدترین هستند نگاهی بیندازید.

چیپس سیب زمینی:

سیب زمینی برای شما مفید است ، چیپس سیب زمینی نه چندان زیاد. تحقیقات می گوید بدترین ماده غذایی برای چربی معده شما است. پر از چربی اشباع ، کالری و نمک ناسالم به علاوه هیچ سیگنال سیری ندارند. بنابراین یک مشت ترد تبدیل به یک کیسه چیپس می شود که بدون فکر آن را خالی می کنید و هنوز هم می خواهید چیز دیگری بخورید.

نوشیدنی های سرد رژیمی:

اگر چیزی بدتر از نوشابه های گازدار وجود دارد ، این پسر عموی آنها ، نوشابه های رژیمی است. آنها نه تنها به محیط وسیع تری اضافه می شوند ، بلکه برای قلب و هضم شما نیز مضر هستند. پر از مواد افزودنی ناسالم ، رژیم غذایی نوشیدنی های سرد تصور می کند سلامتی باعث می شود فرد بیشتر بخورد.

پیتزا:

این یکی قلب شکن است. بله ، پیتزا برای شما مضر است. این پر از چربی اشباع است و از آرد تصفیه شده و پنیر ساخته شده است که در شاخص بهداشت بسیار پایین است. سراغ پیتزای سبوس دار و خانگی بروید و اگر می توانید از افزودن پنیر خودداری کنید.

سیب زمینی سرخ کرده:

یکی دیگر از نمادهای سیب زمینی که کاملاً روی شکم ما نشسته و برای سلامتی ما وحشتناک است ، سیب زمینی سرخ کرده است. هر نوع کربوهیدرات که سرخ شود ، مرگ در بشقاب است ، اما سیب زمینی سرخ کرده با بدترین حالت است.

گوشت قرمز چرب:

انواع خاصی از گوشت وجود دارد که باید از میز غذاخوری منع شوند. گوشت قرمز چرب ، به دور شکم می افزاید و منجر به چاقی می شود. بنابراین از آن استیک دنده چشم برای مقداری ماهی یا مرغ عبور دهید.

آب میوه:

میوه خوب است بنابراین آب میوه نیز باید باشد ، درست است؟ اشتباه می کنی. همه چیزهایی که میوه را برای شما مفید کرده اند در آب میوه وجود ندارد. فیبر در آب گیری میوه ها از بین می رود. آب میوه های بسته بندی شده بسیار بدتر هستند زیرا قند و مواد نگهدارنده اضافه می کنند.

غذاهای تصفیه شده:

نان شیرینی ، دونات ، نان ، ماکارونی ، غلات و چوب شور برای روده شما اشتباه است. آنها به چربی شکم اضافه شده و تعادل داخلی بدن را خراب می کنند. به علاوه آنها از نظر کالری متراکم هستند.

چربی ناسالم: غذاهای حاوی چربی های اشباع و ترانس برای بدن مضر هستند. مواد غذایی بسته بندی شده ، فرآوری شده و تصفیه شده مملو از این چربی های ناسالم است. حتی روغن تصفیه شده برای شکم و قلب شما مضر است.

شیرین کننده های مصنوعی:

نه ، آنها به اندازه تبلیغات سالم نیستند. آنها سرطان زا هستند و پوندها را اضافه می کنند بدون اینکه واقعاً چیزی تغییر کند. بدون قند بروید یا به شکل های طبیعی تر از شیرین کننده ها بروید.


بیشتر بدانید:

علل و علائم زخم معده و روش های درمانی آن
درمان خانگی دل درد یا معده درد

دیدگاهتان را بنویسید