گرما درمانی در خانه برای درمان درد عضلانی

گرما درمانی روشی موثر برای درمان سفتی و درد عضلانی است. گرم کردن بافت عضلانی جریان خون را در بافت افزایش می دهد، که باعث افزایش اکسیژن و مواد مغذی به بافت عضلانی می شود و به دفع سمومی که باعث درد می شوند کمک می کند.

رایج ترین شکل استفاده از گرمایش خانگی امروزه استفاده از پد گرمایش یا بطری آب گرم است. برخی از افراد ممکن است حمام یا دوش آب گرم بگیرند. من مشتریانی داشته ام که به من گفته اند از سشوار برای گرم کردن بافت عضلانی خود استفاده کرده اند.

همیشه هنگام استفاده از گرما درمانی احتیاط کنید. برای به دست آوردن نتایج خوب به گرمای بسیار کمی نیاز دارید، اما نمی خواهید به پوست خود آسیب بزنید. لطفاً از سشوار استفاده نکنید زیرا مطمئناً باعث خشکی و آسیب احتمالی پوست شما می شود. پد گرمایشی روش خوبی برای اعمال گرما است، اما موثرترین راه نیست. گرما باید بدون سوزاندن پوست به بافت عضلانی شما نفوذ کند. شما باید بتوانید گرما را به راحتی تحمل کنید زیرا احساس می کنید که به آرامی عمیق تر به بافت های شما نفوذ می کند.

گرمای مرطوب موثرتر از گرمای خشک است. چرا؟ زیرا آب سریعتر از هوا گرما را هدایت می کند. این اجازه می دهد تا گرمای مرطوب سریعتر و موثرتر به بافت عضلانی شما نفوذ کند. همه ما در حیاط خلوت خود وان آب گرم نداریم، اگرچه همیشه فکر می کردم که عالی است. خوب چکار می کنی؟ خوب، یک حمام یا دوش آب گرم واقعا می تواند کمک کند. اگر حمام می‌کنید، نمک‌های قدیمی اپسوم را به حمام خود اضافه کنید. آنها سموم را از بدن خارج می کنند و واقعا می توانند به طراوت و آرامش بافت عضلانی کمک کنند. سعی کنید حداقل 20 دقیقه خیس کنید. اگر از دوش آب گرم استفاده می کنید، حتی می توانید سر دوش ماساژور را امتحان کنید. من حدود پانزده دلار مال خود را گرفتم. این شیک ترین در جهان نیست، اما واقعا حس خوبی دارد.

روش قابل حمل تر اعمال گرمای مرطوب ترفندی است که ما همیشه از آن استفاده می کنیم. ما به آن جوراب برنجی می گوییم. این دقیقاً مانند بسته‌بندی‌های گیاهی درمانی است که من درست می‌کنم یا می‌توانید از فروشگاه‌های مراقبت شخصی بخرید. فقط این نسخه مرد فقیر است: یک جوراب لوله ای بزرگ (اما تمیز!) بردارید. آن را با برنج پر کنید. در بالا یک گره بزنید. حدود 2 دقیقه آن را در مایکروویو قرار دهید. مطمئن شوید که برای پوست شما خیلی گرم نباشد. اگر چنین کردید، یک حوله خشک دور آن بپیچید. جوراب برنجی خود را روی هر عضله دردناکی قرار دهید و در آرامش نفس بکشید! برنج مقداری رطوبت را از هوا حفظ می کند، بنابراین وقتی گرم می شود گرمای مرطوبی دریافت می کنید که می توانید آن را به هر جایی ببرید.