کوکی های صبحانه بلغور جو دوسر پای سیب


کلوچه های صبحانه پای سیب

کوکی های بلغور جو دوسر پای سیب

یام

کیتلین هاونر

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 30 دقیقه

زمان کل 35 دقیقه

دوره صبحانه، دسر

خدمات 18 بیسکویت ها

کالری 114 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. ورق پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید یا با اسپری آشپزی اسپری کنید.

  • در یک کاسه بزرگ، سس سیب غیر شیرین و کتان آسیاب شده را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و چند دقیقه صبر کنید تا کتان ژل شود.

  • پودر پروتئین، نمک، بکینگ پودر، آرد گندم کامل و ادویه پای سیب را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شوند.

  • جو، سیب های خرد شده و گردو را داخل آن بریزید.

  • هر کدام را یک چهارم فنجان روی ورقه فر بیندازید و به آرامی فشار دهید.

  • به مدت 35 دقیقه در دمای 350 درجه یا تا زمانی که سفت شود و کناره ها و ته آن قهوه ای طلایی شود بپزید.

کالری: 114کیلو کالریکربوهیدرات ها: 16gپروتئین: 6gچربی های چند غیر اشباع: 1gکلسترول: 1میلی گرمسدیم: 121میلی گرمپتاسیم: 107میلی گرمفیبر: 3gقند: 4g

رژیم لاغری سریع