کراکر کینوا کتان – بدون خاک، بدون گلوتن و وگان


بدون گلوتن، گیاهی و بدون روغن: کراکر کینوا کتان من عالی است جایگزین سالم به کراکرهای خریداری شده در فروشگاه، که اغلب با مواد نگهدارنده بسته بندی شده اند و با موادی که به دقت ساخته شده اند!

این نه تنها یک دستور غذای سالم است، بلکه فوق العاده است آسان و سریع ساختن. در کمتر از سی دقیقه خواهید داشت اسنک خانگی ترد و ترد عالی!

چگونه کوکی های بذر کتان سالم در خانه درست کنیم؟

همانطور که قبلا گفته شد، کوکی های خانگی بهتر از آنهایی هستند که در فروشگاه خریداری می شوند: آنها چربی و نمک کمتر و فیبر بیشتر –به دلیل استفاده پودر کینوا به جای آرد سفید برای این دستور، خمیری از برگ رزماری و سیر درست کردم که به کراکرهای من چنین می دهد. طعم مدیترانه ای. با این حال، می توانید این دستور غذا را تغییر دهید و ترکیب ادویه مورد علاقه خود را انتخاب کنید!

علاوه بر این، برای افزودن ادویه و تنوع بیشتر به رژیم غذایی خود، می توانید معاوضه بذر کتان با دانه های دیگر در واقع، یک وجود دارد رژیم غذایی متنوع کلید یک سبک زندگی سالم پایدار است. یک جایگزین عالی می تواند باشد دانه های چیا، کدو تنبل، کنجد یا شاهدانههمگی فوق غذاها هستند و سرشار از مواد مغذی مفیدی هستند.

در نهایت، در این دستور غذا، من مقدار روغن را به حداقل برسانید. نیازی نیست چربی و کالری غیر ضروری به دستور غذا اضافه کنید. یک پیشنهاد عالی دیگر استفاده از آن است مقداری روغن اسپری تا روی کراکرها را بپوشانیم، زیرا مصرف آن آسانتر است و میان وعده ما را درست می کند حتی ترد تر!

همچنین در تصویر بالا دستور غذای هوموس بدون روغن من است که با این کراکرها عالی می شود. امیدوارم از این دستور پخت عالی لذت برده باشید و من شما را در نظرات می بینم!

وزوز اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

کوینو

اطمینان حاصل کنید که کینوا بدون گلوتن و بدون GMO باشد، زیرا کینوای ارگانیک همیشه انتخاب بهتری است. یافتن این نسبتاً آسان است، زیرا امروزه کینوا در سرتاسر جهان رشد می‌کند و محصولات باکیفیت بدون توجه به اینکه از کدام قسمت از جهان آمده است، در دسترس هستند.

بذر کتان

هنگام خرید بذر کتان، مطمئن شوید که بذر کتان به درستی نگهداری و بسته بندی شده است. این امر ماندگاری محصول را تضمین می کند و احتمال از بین رفتن مواد مغذی مهم را کاهش می دهد. کینوا همچنین باید رنگ یکنواخت و عاری از کپک یا سایر بی نظمی ها باشد. همچنین، حتما تاریخ روی بسته را بررسی کنید.

مزایای قابل توجه سلامتی

کوینو

این غلات بدون گلوتن سرشار از فیبر و پروتئین است و سرشار از مواد معدنی و ویتامین های سالم است. در واقع، حاوی منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، آهن، مس، ویتامین E و B6 است. همه این مواد مغذی کینوا را به یک ماده غذایی آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بسیار قوی تبدیل می کند. بعلاوه، محتوای فیبر بالای آن با تقویت باکتری‌های مفید در روده، سلامت دستگاه گوارش را تقویت می‌کند (برای یک دستور غذای عالی دیگر که با همان مواد درست شده است، اینجا را کلیک کنید). این شگفت‌انگیز است!).

بذر کتان

بذر کتان از نظر پروتئین خوب و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، همراه با چندین ماده معدنی و ویتامین دیگر است. مواد مغذی ارزشمند موجود در کینوا می تواند فرآیندهای التهابی را کاهش داده و سطح کلسترول را کاهش دهد. خوردن منظم کینوا توانایی کاهش فشار خون، کاهش خطر سکته مغزی و بیماری عروق کرونر قلب را دارد. همچنین سطح قند خون را متعادل نگه می دارد و از مقاومت به انسولین جلوگیری می کند.

کراکر کینوا با حمص بهشتی

کوکی کینوا و بذر کتان

یام

کیتلین هاونر

بدون گلوتن، گیاهی و بدون روغن: کراکر کینوا کتان من عالی است جایگزین سالم به کراکرهای خریداری شده در فروشگاه، که اغلب با مواد نگهدارنده بسته بندی شده اند و با موادی که به دقت ساخته شده اند!این نه تنها یک دستور غذای سالم است، بلکه فوق العاده است آسان و سریع ساختن. در کمتر از سی دقیقه خواهید داشت اسنک های خانگی کاملا ترد و ترد!

زمان آماده سازی 15 دقیقه

زمان کل 30 دقیقه

وعده غذایی 75

کالری 9 کیلو کالری

  • اولین جام پودر کینوا
  • اولین قاشق چایخوری پودر سیر
  • قاشق چایخوری رزماری
  • اولین قاشق غذاخوری بذر کتان
  • جام آب گرم
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • 2 قاشق چایخوری نمک
  • اسپری روغن زیتون

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • مواد خشک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.

  • مخلوط خشک را خوب مخلوط کنید و تمام مواد مایع را اضافه کنید.

  • خوب مخلوط کنید، به قطعات کوچک تقسیم کنید و خمیر را ورز دهید.

  • آن را بین مقداری کاغذ روغنی پهن کنید تا ضخامت آن حدود 1/8 اینچ شود. نازک بودن خمیر برای یک کیک ترد مهم است!

  • با کاتر پیتزا آن را به مربع های 1 اینچی برش دهید. می توانید مثلث ها را هم امتحان کنید!

  • بیسکویت ها را با تکه پوسته پایینی به سینی فر منتقل کنید.

  • مقداری روغن زیتون را روی کراکرها اسپری کنید.

  • آنها را حدود 10-12 دقیقه بپزید. وقتی کیک را از فر بیرون بیاورید همچنان ترد است! بگذارید روی تشک خنک شوند.

سدیم: 62میلی گرمپتاسیم: 9میلی گرمکالری: 9کیلو کالریکربوهیدرات ها: اولینg